#1
Tuurlijk mag je hier nog op posten! Zeker met zo'n leuke vrolijke reactie.DEZE TOPIC ZOCHT IK! Mag ik hier nog in posten, ik ben nog wel genoeg onder invloed hoor![]()
Klinkt inderdaad wel erg heftig voor slechts 50 mcg. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan. Als je aan slechts een half postzegeltje genoeg hebt scheelt je dat aardig in de portokosten.
Ik ben benieuwd of er nog een reportje van komt.
O ja, en rare kwiebus zie ik alleen maar als een compliment. Da's een titel die niet voor iedereen weggelegd is.

