Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
195 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaloers hier. Have fun!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, nice. Alhoewel ik niet snap hoe iemand kan trippen en tegelijkertijd typen. Ben altijd ver van de hedendaagse wereld
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sneeuwpop1 zei:
Alles beweegt en alle woorden voelen als trampolines.
Klik om te vergroten...

Haha woorden die als trampolines voelen, klinkt als een beste LSD-trip. ^^

@Rayyar snap ik ook niet. Op een wat hogere dosis ALD/LSD ben ik in ieder geval zo waus dat ik moet nadenken bij het vasthouden van een glas drinken en hoe dat ook alweer zat met zwaartekracht, laat staan inloggen op een forum. Maar heb dan wel weer ervaring met 'chatten' (Facebook Messenger) op LSD en dat ging dan weer verrassend goed, dus is ook een beetje waar je je op focust volgens mij.
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het duurt wel wat langer dan ik had verwacht (ben nu dik vijf uur aan het trippen), maar ben er nu ook wel weer lichtelijk klaar mee. Hoop dat ik door buiten te gaan wandelen nog wat meer bewust word van het hier en nu. Net ook al m'n maag omgedraaid, minder lekker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet toch nog even dan. Al zal de heftigheid wel gauw gaan minderen. Gewoon van genieten . :grin:
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt hard trippen is wel voorbij op een gegeven moment. En dan komt die lsd staart. Van 7 uur ofzo . Urenlang denken en denken en denken is dat voor mij. Eigenlijk vind ik die altijd wel ontspannend ook al snap ik dat je er genoeg van hebt dan! Gewoon accepteren dus
S
Sneeuwpop1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo, ben weer wakker hoor:sweatsmile: Duurde toch nog wel eventjes, heb vanaf een uur of 1 nog twee uur in bed liggen naspacen, dat was wel heel leuk. Dus bij tijd en wijlen was het best vet, maar ik hoef 't spul niet meer. Volgende keer gewoon weer mdma:tearsofjoy:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap echt niks van wat je daar zegt trouwens. Minder dan eens per maand. Huh? Dat betaat helemaal niet. En dan met volle maan? ik volg er niks van. :flushed::flushed::flushed::flushed::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Woeheoooehhhhheeee
Echt alles gewoon alles is zo als het is en ook weer niet hahahaha
het is zo groot en ook weer klein alles onvoorstelbaar................
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leg samen met een vriend(en)... Voor elk probleem is er een oplossing. :wave:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen Alice, maar hawaiaantjes vandaag. 20 min geleden gegeten en ik voel al wat paddorush opkomen.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ok gezellig weer doei doei
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga je lekker Stonie :wave:
500 mic toe maar weer. Ben je alleen, alles in 1 keer?
Heb jij ff een diepgaande trip, heel veel plezier.

Net een nachtje doorgedraaid op MDMA. Erg lekker na een hele lange periode. :)
Gaan we met oud en nieuw ook doen maar dan met een heel stel zegels erbij :grin:
Misschien komt er nog een reportje van dan.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Flinter zei:
heeft nog iemand een tip om te doen als je lsd hebt gehad :P.
Klik om te vergroten...

Neuken
Muziek luisteren
Bad nemen
In de natuur lopen


:wave:
Klik om te vergroten...

mijn schelpenverzameling bewonderen, ze hebben dan echt prachtige kleurtjes :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
nice one technora, leuk dat je je toch nog hebt kunnen vermaken met de lsd :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh my! Call an ambulance! There went all my senses through the window!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Vode ... Did u drop the albert Hoffman ?

:mrgreen:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
pff senses are overrated anyway, good riddance
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#19
12 uur
1 shiva
:hearteyes: :wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
My oh my, it looks like I did :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."