#1
Een kwartier geleden 3/4e maya genomen, over drie kwartier neem ik het laatste kwartje. Volgensmij komt het op.
azgaza zei:Een kwartier geleden 3/4e maya genomen, over drie kwartier neem ik het laatste kwartje. Volgensmij komt het op.

loadrunner zei:12:25 begonnen, nu pas weer een beetje terug![]()
![]()
![]()
ik ga zo eten klaarmaken, pannekoeken, had t beslag vanmorgen al klaargemaakt.

hans zei:Anders ren je buiten een rondje in je onderbroek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."