Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
een compliment aan @DownUnder

veel respect en ik hoop dat het project goed zal gaan! Zal zo antwoorden op vraag. Ik gok dat niet veel mensen weten hoe knap jij je stofjes aan het regulieren bent . (wil niks verklappen maar wel een compliment geven)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raver zei:
@De Zandman ook complimenten van mijn kant.
Klik om te vergroten...
Dank je wel!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
De ontwenning begint ietsje beter te gaan.
Vandaag was ik iets minder beroerd.
Eindelijk vooruitgang!
Klik om te vergroten...
Zo goed dat je hebt volgehouden!! Stapje bij beetje vooruit nu!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
De ontwenning begint ietsje beter te gaan.
Vandaag was ik iets minder beroerd.
Eindelijk vooruitgang!
Klik om te vergroten...
Fijn te lezen dat je heb doorgezet en dat je hopelijk het ergste hebt gehad.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
De ontwenning begint ietsje beter te gaan.
Vandaag was ik iets minder beroerd.
Eindelijk vooruitgang!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
De ontwenning begint ietsje beter te gaan.
Vandaag was ik iets minder beroerd.
Eindelijk vooruitgang!
Klik om te vergroten...

Topper ben je.
Goed dat je hebt doorgebeten. Mag je trots op zijn. Vanaf nu kan het hopelijk alleen maar beter gaan langzaam aan.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Topper ben je.
Goed dat je hebt doorgebeten. Mag je trots op zijn. Vanaf nu kan het hopelijk alleen maar beter gaan langzaam aan.
Klik om te vergroten...
Metha afkick is toch echt wreed hoor ,het staat recht tegenover fentanyl qua afkick.
Het spul blijft vechten tot het laatste uur in de hoop dat je het pakt ,ik praat nu over een demon want dat is het echt.
Vind het super knap en hij is mentaal erg sterk ook al zegt zijn lichaam van niet ,dus dikke pluim @De Zandman
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een compliment voor @Zweevteev die nu (als ik me niet vergis) aan het knokken is in een kliniek voor haar gezondheid.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Een compliment voor @Zweevteev die nu (als ik me niet vergis) aan het knokken is in een kliniek voor haar gezondheid.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het goed met haar gaat. Een bijzonder mens dat ik oprecht gun om het minder zwaar te hebben in het leven. ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hippie Langwaus zei:
Ik hoop dat het goed met haar gaat. Een bijzonder mens dat ik oprecht gun om het minder zwaar te hebben in het leven. ❤️
Klik om te vergroten...

Precies.
Daarom ook een schouderklopje. Zware rugzak mag wel eens een vleugeltje krijgen met een complimentje
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Compliment voor @Kordie
Hij weet mijn goed bedoeld ,maar klote geformuleerd schrift meestal wel recht te praten.
Ik geef toe dat ik een stugge lul ben maar heb het echt met iedereen goed voor.
Kordie is voor iedereen goed !
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil jullie allemaal complementeren, de reacties, de hulp en een luisterend oor voor een ieder! Dat is zoveel waard.

Toppertjes ☺️
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is al langer geleden gebeurd maar weet nu dat ik er erg veel aan heb gehad.

Dank je wel @Mindless om LSD voor mij te adviseren omdat jij dacht dat het wel mijn ding is qua effect/gevoel.

Ik durfde lang niet en paar jaar terug gedaan en I LOVE IT!
Het heeft en brengt mij nog steeds goede inzichten en heel fijn. Ook al zijn ze soms heftig.

Dank je @Mindless 🙏🥰
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Kordie Even laten weten dat ik je een oprecht en meelevend persoon vind hier, zo geef je rake inzichten en altijd goed onderbouwd.
Ook al ben ik zelf geen vader/ouder zie ik dat jij de mensen die wel deze rol hebben hier altijd op respectvolle manier probeert te duwen in de goede richting. Verder wil ik je laten weten dat je complexe '''ziek zijn'''. me altijd zwaar valt als ik er over lees. Wil je even een schouderklopje geven.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
DonkeyGonz zei:
@Kordie Even laten weten dat ik je een oprecht en meelevend persoon vind hier, zo geef je rake inzichten en altijd goed onderbouwd.
Ook al ben ik zelf geen vader/ouder zie ik dat jij de mensen die wel deze rol hebben hier altijd op respectvolle manier probeert te duwen in de goede richting. Verder wil ik je laten weten dat je complexe '''ziek zijn'''. me altijd zwaar valt als ik er over lees. Wil je even een schouderklopje geven.
Klik om te vergroten...

2x dankjewel
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Grote shoutout naar @ljuv op de dag van de verkiezingen.
Zij heeft zich wederom, net als twee jaar geleden, intensief en volledig gegeven in het verkiezingstopic.

De discussies, het vertalen van politieke taal naar mensentaal en de goede uitleg hoe iets werkt / tot stand komt hebben mij een ander inzicht gegeven, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken in welke partij en richting bij mij past.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Grote shoutout naar @ljuv op de dag van de verkiezingen.
Zij heeft zich wederom, net als twee jaar geleden, intensief en volledig gegeven in het verkiezingstopic.

De discussies, het vertalen van politieke taal naar mensentaal en de goede uitleg hoe iets werkt / tot stand komt hebben mij een ander inzicht gegeven, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken in welke partij en richting bij mij past.
Klik om te vergroten...
Met heel veel genoegen!❤️❤️❤️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Props voor @Damius de laatste tijd voor de genuanceerde bijdragen over verslaving en herstel.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Props voor @Damius de laatste tijd voor de genuanceerde bijdragen over verslaving en herstel.
Klik om te vergroten...
Dank voor je compliment - en dat is geheel wederzijds!
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil @Levensgenieter🌈 in het bijzonder bedanken, voor het bedenken en het starten van dit topic. Wat een mooie gedachte om zoveel liefde te verspreiden binnen zo’n mooie community. We zijn allemaal bezig met onze vragen en het helpen van anderen, waardoor we soms vergeten de ander een complimentje te geven, ik ken je niet, maar het feit dat jij hier over na hebt gedacht. Maakt je naar mijn inziens een mooi mens ❤️

Ook wil ik iedereen bedanken die op mijn posts heeft gereageerd met tips om mij te helpen uit de zombiemodus te komen, ik heb nog niet gereageerd (omdat ik hier dus niet toe in staat was) maar ga dit, nu ik weer helder ben!! Z.s.m. doen. Sorry & bedankt 🥰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."