Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vrij nieuw maar wil een compliment maken aan iedereen die hier is om de reden dat ze willen openstaan voor de mening van andere en ook op hun manier anderen proberen te helpen / bij te staan puik !
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Don Draper zei:
Ik weet dat ik een pain in the ass ben, too much, wispelturig, en (soms) niet te begrijpen ben. Qua gebruik spoort het soms ook niet echt.

Maar na een jaar kan ik zeggen dat @Hippie Langwaus echt begripvol, vriendelijk en meelevend is in de periode dat we samen op het forum waren. Dit klinkt misschien raar maar als ik in de ochtend een paar slokken bier drink krijg ik gewoon een like van hem! En dat doet me echt goed. Alsof hij begrijpt dat ik mijn best doe om niet de dag beginnend dronken te worden en dat het mijn vorm van harm reduction is.

Verder anderen maar voornamelijk @Paranoize. en @Manu76 voor hun (on)gevraagd advies. Manu stuurt me wel eens een bericht dat ik weer gek doe qua gebruik wat na een tijdje altijd doordringt en vaak ook blijvend mijn gebruik verminderd sinds ik op dit forum zit en Paranoize houd me met beiden benen aan de grond. Zowel qua mijn perfectionisme als ik in een bui ben dat ik clean wil zijn terwijl een koffie craving 's nachts niet de einde van de wereld is als de andere kant dat ik niet bij elk kut gevoel een RIsperidon of lorazepam hoef te pakken. Dat je kut voelen ook bij het leven hoort.

En gewoon elke lezer in het algemeen op DF! Ik vervuil het forum soms met m'n gedachtegangen en ben het geduld van iedereen dankbaar! De laatste tijd voor elke post die ik maak gooi ik er wel 5 weg dus gaat de betere kant op!
Klik om te vergroten...
Thanks voor de probs amigo! Nooit opgeven en laat je niet kisten !!!!! YNWA FEYENOORD TILL I DIE
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een compliment aan de crew die zich afgelopen dagen, en misschien nu nog, een slag in de rondte werkt om dit forum de lucht in te houden
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een topic wat al twee maanden stil staat.
Maar toch .... een groot compliment aan de vaste groep DF'ers. Je weet zelf wel of je erbij hoort. Namen noemen vind ik lastig, want ga zeker iemand vergeten.
Wat zijn we een fijne club. Maar ook een echte club die bezorgd en begripvol naar elkaar is. Trots op julie, trots op ons!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Ik voel me vereerd!
Ik probeer om zoveel mogelijk mensen te helpen met hun strijd tegen ( alcohol) verslaving en ik ben blij dat er mensen zijn die iets aan mijn bijdrage hebben!
Thnx
Klik om te vergroten...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
dogan zei:
puik !
Klik om te vergroten...

Je binnenkomer is al goed, lekker ouderwets het woord "puik" gebruiken!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Een topic wat al twee maanden stil staat.
Maar toch .... een groot compliment aan de vaste groep DF'ers. Je weet zelf wel of je erbij hoort. Namen noemen vind ik lastig, want ga zeker iemand vergeten.
Wat zijn we een fijne club. Maar ook een echte club die bezorgd en begripvol naar elkaar is. Trots op julie, trots op ons!
Klik om te vergroten...
En we zijn trots op jouw, kameraad šŸ¤

still going strong, still here and still appreciated šŸ˜‰
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Even een compliment aan iedereen die, ook al weet ik dat ik echt enorme arrogante kansloze shit heb gedaan dat ze me niet verbannen/negeren/haten, en vergeven is niet wat ik verwacht maar ik mag er zijn en dat vind ik geweldig

echt

crew thanks
One toe and it’s over
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkdirk zei:
Even een compliment aan iedereen die, ook al weet ik dat ik echt enorme arrogante kansloze shit heb gedaan dat ze me niet verbannen/negeren/haten, en vergeven is niet wat ik verwacht maar ik mag er zijn en dat vind ik geweldig

echt

crew thanks
One toe and it’s over
Klik om te vergroten...
Toetjes @HappyMind
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Toetjes @HappyMind
Klik om te vergroten...
Sorry?
Ik begrijp je niet oprecht
Of is dit niet op mij gereageerd
Don Draper zei:
Ik weet dat ik een pain in the ass ben, too much, wispelturig, en (soms) niet te begrijpen ben.
Klik om te vergroten...
Don’t worry, we still care.

Always.

En pain in the ass ben je niet, je bent de keren dat ik je meette echt een super toffe gozer en je mag trots zijn.

Ik kan niet zo goed met mensen, maar met jou was het makkelijker dan ik verwachte. Sorry voor mijn goedbedoelde maar misschien niet juiste adviezen.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aan het team van de Mods, voor het gemak maar even gepersonifieerd in @Mevrouw PlĆøp ,

Voor de ruimhartige strenge en respectvolle manier waarop zij Dirkdirk keer op keer toch niet de laan hebben gestuurd om hem op DF een veilige omgeving te bieden
EN
Voor hun pijnlijke maar uiteindelijk onvermijdelijke en terechte beslissing hem een permaban te geven.

Groot RESPECT !
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkdirk zei:
Even een compliment aan iedereen die, ook al weet ik dat ik echt enorme arrogante kansloze shit heb gedaan dat ze me niet verbannen/negeren/haten, en vergeven is niet wat ik verwacht maar ik mag er zijn en dat vind ik geweldig

echt

crew thanks
One toe and it’s over
Klik om te vergroten...
Je bent een goede gozer die soms te min over zichzelf denkt, is nergens voor nodig my friend

Je mag best eens trots op jezelf zijn en op je persoonlijkheid en daden, wat dan weer reflecteert naar anderen en jezelf toe
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paranoize. zei:
Je bent een goede gozer die soms te min over zichzelf denkt, is nergens voor nodig my friend

Je mag best eens trots op jezelf zijn en op je persoonlijkheid en daden, wat dan weer reflecteert naar anderen en jezelf toe
Klik om te vergroten...
Thanks. Ik kon dit echt even gebruiken, maat. En jij mag ook trots zijn op jezelf.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liga’tjes komen er in allerlei varianten.
Deze ken ik nog niet bij mijn nabije supermarkt. Tijd voor een nieuwe nanager.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Toetjes @HappyMind
Klik om te vergroten...
Wat heb jij op? Liga'tje teveel gesnoven?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
HappyMind zei:
Wat heb jij op? Liga'tje teveel gesnoven?
Klik om te vergroten...
4
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemmy zei:
Aan Dirkjan.

Omdat ie het eindelijk zover heeft gedreven om een permaban te verkrijgen.
Klik om te vergroten...
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.
Maar dan, Dirkjan van vandaag was weer voor de zoveelste keer een lastige..
Ik heb zelf ook een vriend die in periode van gebruik geheel andere persoon wordt. Bij speed toevallig. Dan slaapt ie slecht, wordt redelijk paranoĆÆde en zolang ie niet clean is valt er weinig met hem te communiceren.

Dan vraag ik me soms ook af: is de persoon ietswat bipolair, of is het alleen de persoon in tijden van gebruik?

Drugsmisbruik kan veel kapot maken!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soulassasins zei:
Dank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Klik om te vergroten...
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij jeā¤ļø
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een groot compliment aan @Mevrouw PlĆøp en de rest van de moderators en leden die door speurwerk de leugen van Kaalkoppie, Paarsevoetjes, Devriendinvan hebben weten te doorgronden. Naast een compliment een woord van dank

(https://drugsforum.nl/threads/kaalk...o-snel-de-waarheid-achterhaalt-hem-wel.78034/)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
FerdFatoehaus zei:
overwegend beschaafd
Klik om te vergroten...
HehehehšŸ˜‚

Van mijn leidinggevende moet ik komende periode ā€œ4 keer functioneel boos wordenā€ omdat ik te verbindend communiceeršŸ˜‚šŸ˜‚šŸ„² Misschien kan ik hier oefenen.


FerdFatoehaus zei:
Compliment voor @ljuv 🄳

Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
Klik om te vergroten...
ā¤ļø
Bedankt voor het compliment

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."