#1
ik ben vrij nieuw maar wil een compliment maken aan iedereen die hier is om de reden dat ze willen openstaan voor de mening van andere en ook op hun manier anderen proberen te helpen / bij te staan puik !
Thanks voor de probs amigo! Nooit opgeven en laat je niet kisten !!!!! YNWA FEYENOORD TILL I DIEIk weet dat ik een pain in the ass ben, too much, wispelturig, en (soms) niet te begrijpen ben. Qua gebruik spoort het soms ook niet echt.
Maar na een jaar kan ik zeggen dat @Hippie Langwaus echt begripvol, vriendelijk en meelevend is in de periode dat we samen op het forum waren. Dit klinkt misschien raar maar als ik in de ochtend een paar slokken bier drink krijg ik gewoon een like van hem! En dat doet me echt goed. Alsof hij begrijpt dat ik mijn best doe om niet de dag beginnend dronken te worden en dat het mijn vorm van harm reduction is.
Verder anderen maar voornamelijk @Paranoize. en @Manu76 voor hun (on)gevraagd advies. Manu stuurt me wel eens een bericht dat ik weer gek doe qua gebruik wat na een tijdje altijd doordringt en vaak ook blijvend mijn gebruik verminderd sinds ik op dit forum zit en Paranoize houd me met beiden benen aan de grond. Zowel qua mijn perfectionisme als ik in een bui ben dat ik clean wil zijn terwijl een koffie craving 's nachts niet de einde van de wereld is als de andere kant dat ik niet bij elk kut gevoel een RIsperidon of lorazepam hoef te pakken. Dat je kut voelen ook bij het leven hoort.
En gewoon elke lezer in het algemeen op DF! Ik vervuil het forum soms met m'n gedachtegangen en ben het geduld van iedereen dankbaar! De laatste tijd voor elke post die ik maak gooi ik er wel 5 weg dus gaat de betere kant op!
Ik voel me vereerd!
Ik probeer om zoveel mogelijk mensen te helpen met hun strijd tegen ( alcohol) verslaving en ik ben blij dat er mensen zijn die iets aan mijn bijdrage hebben!
Thnx
puik !
En we zijn trots op jouw, kameraad š¤Een topic wat al twee maanden stil staat.
Maar toch .... een groot compliment aan de vaste groep DF'ers. Je weet zelf wel of je erbij hoort. Namen noemen vind ik lastig, want ga zeker iemand vergeten.
Wat zijn we een fijne club. Maar ook een echte club die bezorgd en begripvol naar elkaar is. Trots op julie, trots op ons!
Toetjes @HappyMindEven een compliment aan iedereen die, ook al weet ik dat ik echt enorme arrogante kansloze shit heb gedaan dat ze me niet verbannen/negeren/haten, en vergeven is niet wat ik verwacht maar ik mag er zijn en dat vind ik geweldig
echt
crew thanks
One toe and itās over
Sorry?Toetjes @HappyMind
Donāt worry, we still care.Ik weet dat ik een pain in the ass ben, too much, wispelturig, en (soms) niet te begrijpen ben.
Je bent een goede gozer die soms te min over zichzelf denkt, is nergens voor nodig my friendEven een compliment aan iedereen die, ook al weet ik dat ik echt enorme arrogante kansloze shit heb gedaan dat ze me niet verbannen/negeren/haten, en vergeven is niet wat ik verwacht maar ik mag er zijn en dat vind ik geweldig
echt
crew thanks
One toe and itās over
Thanks. Ik kon dit echt even gebruiken, maat. En jij mag ook trots zijn op jezelf.Je bent een goede gozer die soms te min over zichzelf denkt, is nergens voor nodig my friend
Je mag best eens trots op jezelf zijn en op je persoonlijkheid en daden, wat dan weer reflecteert naar anderen en jezelf toe
Wat heb jij op? Liga'tje teveel gesnoven?Toetjes @HappyMind
4Wat heb jij op? Liga'tje teveel gesnoven?
Tja, Dirkjan wil ik ook een compliment geven voor alle bijdragen aan het forum. Ik zal hem missen.Aan Dirkjan.
Omdat ie het eindelijk zover heeft gedreven om een permaban te verkrijgen.
Dat is waardevol. Laat die muur lekker liggen nu zou ik zeggen. Komt Paco misschien ook wat vaker spoken bij jeā¤ļøDank je wel vriend ,ik ben ontroerd en vol verdriet.
Iedereen kan nu door me muur heen prikken want ik heb hem zelf afgebroken.
Hehehehšoverwegend beschaafd
ā¤ļøCompliment voor @ljuv š„³
Ondanks talloze tegenargumenten (van welk niveau laat ik achterwege) blijft ze staan voor haar standpunt en kan dit zeer goed onderbouwen met feiten. En dat terwijl ze overwegend beschaafd blijft. Dat vind ik een hele goede eigenschap en soms zou ik daar ook weleens wat meer van willen hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."