Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCompliment geven aan forumlid

Compliment geven aan forumlid

178 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Mevrouw Pløp natuurlijk! Die ook zat eigen SHIT heeft om mee te dealen, maar het schoonhouden van het forum altijd hoog op de prio-lijst heeft staan! Je moet heel veel onpopulaire beslissingen nemen, maar neemt ALTIJD de tijd deze uitgebreid toe te lichten (wat je overigens nooit iemand verschuldigd bent). Óók een diepe buiging voor de andere mods, maar met de shit die jij daardoor vaak over je heen krijgt net iets dieper voor jou schone dame💕✨
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lieve DF'ers,

In het dagelijks leven, op school, in de opvoeding, op het werk, wordt vaak benoemd wat er niet goed gaat, wat verbetering nodig heeft. Terwijl ze zeggen dat alles wat je aandacht geeft, groeit. Dat het belangrijk is je op het positieve te focussen.

Daarom start ik dit topic. Het is de bedoeling dat je één forumlid uitkiest en die een oprecht compliment geeft.

Wat zijn goede complimenten?

Begin met een waarderende zin. Bijvoorbeeld; “ik vind het fijn…”, “Ik vind het leuk… of “Ik vind het goed…” Je kunt ook positieve woorden gebruiken zoals bijzonder, knap, geweldig, fantastisch of super. Het starten van je zin met deze positieve en waarderende woorden is belangrijk.

Ik trap af: @Dirkjan , ik vind jouw bijdragen aan het forum altijd erg leuk om te lezen, omdat je zo'n goede humor hebt 😄. Je hebt zelfspot en je maakt me vaak aan het lachen.
Ook vind ik je heel slim, want je weet veel over chemie en hebt een goede algemene kennis en daar heb ik bewondering voor.
Je hebt weleens geschreven dat je het forum wilde verlaten; ik ben blij dat je nog hier bent!!

Nu kiest de volgende iemand anders uit!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn compliment voor @Natozlato voor dit positieve topic 👏🏻

@Spyro voor haar eindeloze geduld en energie. De goede adviezen en respectvolle benadering, keer op keer, terwijl ze zelf nog aan het strijden is voor haar zelf. Heel liefdevol en inspirerend mens. Een echte DF Kaiserin 💜
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk topic!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Torchic mijn complimenten gaan naar jou!! :twohearts:

Jou struggels met de 3-MMC en alles daaromheen.
Dat je nu een tijd clean bent en goed voor jouzelf aan het zorgen bent. :twohearts:
Klaar staat voor iedereen hier op het forum en altijd goeie raad/advies en tips geeft.

En dat het ook nog eens zo goed gaat dat je een klein mini mensje aan het creëren bent in je buik.

Ik ben heel trots op jou!! Petje af en ga zo door :clapping: 🍀
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Lieve DF'ers,

In het dagelijks leven, op school, in de opvoeding, op het werk, wordt vaak benoemd wat er niet goed gaat, wat verbetering nodig heeft. Terwijl ze zeggen dat alles wat je aandacht geeft, groeit. Dat het belangrijk is je op het positieve te focussen.

Daarom start ik dit topic. Het is de bedoeling dat je één forumlid uitkiest en die een oprecht compliment geeft.

Wat zijn goede complimenten?

Begin met een waarderende zin. Bijvoorbeeld; “ik vind het fijn…”, “Ik vind het leuk… of “Ik vind het goed…” Je kunt ook positieve woorden gebruiken zoals bijzonder, knap, geweldig, fantastisch of super. Het starten van je zin met deze positieve en waarderende woorden is belangrijk.
Klik om te vergroten...
Wat een goed initiatief. Heel leuk bedacht.
Natozlato zei:
Ik trap af: @Dirkjan , ik vind jouw bijdragen aan het forum altijd erg leuk om te lezen, omdat je zo'n goede humor hebt 😄. Je hebt zelfspot en je maakt me vaak aan het lachen.
Ook vind ik je heel slim, want je weet veel over chemie en hebt een goede algemene kennis en daar heb ik bewondering voor.
Je hebt weleens geschreven dat je het forum wilde verlaten; ik ben blij dat je nog hier bent!!
Klik om te vergroten...
Oh, wauw. Dit raakt me echt. Je bent echt top en ik vind het superlief dat je dit zegt. Ik spreek je niet vaak op het forum maar toch glimlach ik altijd even op je profielfoto. En je bijdragen zijn zeker ook gewaardeerd.

Dan is het nu mijn beurt. Mag ik er twee noemen? Ik doe het gewoon.

Ten eerste: @Mezelf Jij hebt me altijd gesteund en gerespecteerd. Ook vaak de harde waarheid verteld, maar achteraf ben ik je daar ontzettend dankbaar voor. Deze man is top en honderd procent te vertrouwen. Dank voor alles, en sorry als ik soms eigenwijs was en de realiteit niet wilde inzien en egoïstisch was.

Ten tweede: @Mindless Onze zweefkees. Je diepe filosofische en spirituele bijdragen waren altijd razend interessant. Ook je humor kon ik waarderen. Het spijt me als het even niet boterde tussen ons maar ik had een zware tijd, ik stond niet open voor andermans visie. Ik heb veel geleerd en probeer het nu anders te doen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
@Torchic mijn complimenten gaan naar jou!! :twohearts:

Jou struggels met de 3-MMC en alles daaromheen.
Dat je nu een tijd clean bent en goed voor jouzelf aan het zorgen bent. :twohearts:
Klaar staat voor iedereen hier op het forum en altijd goeie raad/advies en tips geeft.

En dat het ook nog eens zo goed gaat dat je een klein mini mensje aan het creëren bent in je buik.

Ik ben heel trots op jou!! Petje af en ga zo door :clapping: 🍀
Klik om te vergroten...
Dit ontroerd mij!🥹❤️

Dankjewel voor deze ontzettend lieve woorden!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Lieve DF'ers,

In het dagelijks leven, op school, in de opvoeding, op het werk, wordt vaak benoemd wat er niet goed gaat, wat verbetering nodig heeft. Terwijl ze zeggen dat alles wat je aandacht geeft, groeit. Dat het belangrijk is je op het positieve te focussen.

Daarom start ik dit topic. Het is de bedoeling dat je één forumlid uitkiest en die een oprecht compliment geeft.

Wat zijn goede complimenten?

Begin met een waarderende zin. Bijvoorbeeld; “ik vind het fijn…”, “Ik vind het leuk… of “Ik vind het goed…” Je kunt ook positieve woorden gebruiken zoals bijzonder, knap, geweldig, fantastisch of super. Het starten van je zin met deze positieve en waarderende woorden is belangrijk.

Ik trap af: @Dirkjan , ik vind jouw bijdragen aan het forum altijd erg leuk om te lezen, omdat je zo'n goede humor hebt 😄. Je hebt zelfspot en je maakt me vaak aan het lachen.
Ook vind ik je heel slim, want je weet veel over chemie en hebt een goede algemene kennis en daar heb ik bewondering voor.
Je hebt weleens geschreven dat je het forum wilde verlaten; ik ben blij dat je nog hier bent!!

Nu kiest de volgende iemand anders uit!
Klik om te vergroten...
Wauw wat een mooi initiatief ♥️ Ik heb het afgelopen jaar een grote wisselingen gezien van actieve members. Ben er zelf ook een tijdje tussenuit geweest. Ben zelf ook niet echt op zoek naar complimenten , ben ook best een botte boer en heel direct hahaha maar ik vindt de bijdrage van alle actieve members op dit moment complimenteus te noemen en denk dat een heleboel members een grote maatschappelijke bijdrage leveren wat het forum enorm siert. Mijn enorme waardering ook naar @Mevrouw Pløp , @Mezelf , @Roze Olifant , @Eik die alles in goede banen leiden en dit allemaal mede mogelijk maken ♥️🙏
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Greenpeace doet goede dingen. Maar wat jullie voor mij en de rest van het Junken milieu betekenen is niet in woorden uit te drukken ❤️🥰🥰 Bedankt DF en staff 🤗🤗🤗 En @Jesse Pinkvrouw. bedankt voor al je leipe ogen o_O fotos. En een 🤗 aan iedereen die hier fijne bijdrages levert, of gewoon ❤️
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Purplext bedankt voor de vele nocturne gesprekken, begrip, eerlijkheid en openheid.

Zal ook nooit vergeten dat je m’n leven hebt gered toen het heel fout ging met de GHB.

Betekende toen maar nu nog steeds heel veel voor me 🙏💜

Alsook Flower123 die nu in betere staat en oorden verkeert, weg van dit forum.
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#11

Natozlato​


dankuwel voor dit topic ik ben laatst bij babushka geweest en heb haar ons verloop van chatten voorgelezen....sindsdien is babuschka erop gebrand dat ik haar op haar rug kriebel en ik heb haar gezegd dat ze jou niet hoeft na te apen in trucjes....ok ik ga de aankomden dagen niet bij haar langs want ze vraagt me telkens de werking van pep en jij bent nu haar soort van voorbeeld dus ook een reden om jullie 2 nooit met elkaar in contact te brengen, want jij zou haar een erg nasty bastard oma kunnen maken, en ik zou waarshijnlijk te zwak zijn voor de dingen die zouden kunnen gebeuren...verder ben ik blij dat je er bent en je regelmatig weet te vinden in bepaalde hoekjes van dit forum waar het wel gezellig is...thank you for being there​

P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Zeehond je unieke schrijfstijl en je pm op 11/08/‘23 🤩
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
nocturne
Klik om te vergroten...
Mooi woord. Ouwe dichtkunstenaar. Ik neem aan dst je “nachtelijk” bedoeld?

(Nocturnes zijn ook wel beroemde bekende Chopin stukken)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Veel leden met informatieve bijdragen.
Veel leden met het hart op de goede plaatst en anderen willen helpen/ondersteunen.
Moderators die respectvol en bijzonder goed hun werk doen op dit forum, dag in dag uit.

En voor dit topic https://drugsforum.nl/threads/een-lastige-tijd-voor-veel-verslaafden.75923/#post-1924442 een grote shout out naar @dupont
Mijn complimenten hiervoor!
S
Sn!PySN¥phERLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ronduit fantastisch initiatief en bovendien een uitgelezen tijd van het jaar om een topic waarin we heel veel warmte en erkenning kwijt kunnen op te starten.
Mijn aanwezigheid hier is nog zo pril dat ik het er voorlopig op houd dat ik de bijdragen van elk van jullie waardeer, groot en klein, over goede ervaringen en over wedervaren, over does and don'ts, etc.
Als ik het brede scala aan leden en mods wat beter heb leren kennen, beloof ik een update te geven onder dit topic.

'Let there be love and respect', zou ik zo zeggen :hearteyes:

Bisous
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ljuv voor het verspreiden van meer awareness voor onze samenleving en alles wat daar wel niet bij kan komen kijken, veel respect daarvoor en ook veel respect voor haar ongekende doorzettingsvermogen hierin!

Heb er echt veel van kunnen leren en het heeft mij dieper in de betreffende onderwerpen doen duiken.

En daarnaast ook @Mevrouw Pløp omdat onze Pløppie de boel hier goed schoon houdt en de mensen (en uiteraard haarzelf) in beweging brengt. 😇
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Wat een goed initiatief. Heel leuk bedacht.

Oh, wauw. Dit raakt me echt. Je bent echt top en ik vind het superlief dat je dit zegt. Ik spreek je niet vaak op het forum maar toch glimlach ik altijd even op je profielfoto. En je bijdragen zijn zeker ook gewaardeerd.

Dan is het nu mijn beurt. Mag ik er twee noemen? Ik doe het gewoon.

Ten eerste: @Mezelf Jij hebt me altijd gesteund en gerespecteerd. Ook vaak de harde waarheid verteld, maar achteraf ben ik je daar ontzettend dankbaar voor. Deze man is top en honderd procent te vertrouwen. Dank voor alles, en sorry als ik soms eigenwijs was en de realiteit niet wilde inzien en egoïstisch was.

Ten tweede: @Mindless Onze zweefkees. Je diepe filosofische en spirituele bijdragen waren altijd razend interessant. Ook je humor kon ik waarderen. Het spijt me als het even niet boterde tussen ons maar ik had een zware tijd, ik stond niet open voor andermans visie. Ik heb veel geleerd en probeer het nu anders te doen.
Klik om te vergroten...
Wauw dank je Dirk-jan !! Die steun en respect had en heb je ook meer dan verdient ! Meer dan graag gedaan en jij ook bedankt voor het geven van je openheid en vertrouwen :blushing: .....

Het is echt een pracht topic dit alleen wel lastig er maar 1 te noemen want er zijn zo velen die zulke mooie bijdrages leveren hier op het forum en zelfs ook buiten dit forum. Maar ergens is het ook voor mij duidelijk wie ik alleen van het forum ken, nog niet eens gezien heb in fysieke vorm zeg maar (schandalig eigenlijk haha) maar er "altijd" wel voor me was en me op de juiste momenten een bericht wist te sturen of het eigenlijk met mij wel goed gaat. Me kon laten huilen, lachen en me kon uitten. Met daarbij het gevoel gevende dat het wederzijds is die vertrouwens en openheid die we naar elkaar hebben en ervaren. Dan heb ik het natuuuuuurlijk over @Mezelf :tearsofjoy::tonguewink:..... neee @Spyro natuurlijk... DUH!.....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
alleen wel lastig er maar 1 te noemen want er zijn zo velen
Klik om te vergroten...
Klopt. Laat mij dan ook zeggen dat ik nog veel meer leden waardeer maar dan wordt het een beetje een druk topic. Ik denk dat mensen het wel zullen begrijpen van elkaar.

Er is niemand die ik echt haat (oké a few) maar we gaan allemaal door lastige periodes heen. En dat is het leven nou eenmaal. Ik heb het leren accepteren.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil ook nog graag een shoutout doen naar @LucidLucy en @dupont

Ik vind het heel fijn om te lezen dat er echt uitzicht is op een beter leven als je verslaafd bent. Knap hoe jullie jezelf hebben durven aan te kijken en daarmee aan de slag zijn gegaan. En daarna ook nog eens anderen hiermee zijn gaan inspireren en helpen. Erg prettige, constructieve bijdrages. Bedankt voor de openheid en de respectvolle benadering 🙏🏻
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Complimenten naar @Neo-Shulginist voor de altijd goed geredeneerde en onderbouwde antwoorden op vragen van forumleden!

Nu ik toch bezig ben...

Ook mijn complimenten naar @Hippie Langwaus voor alle positieve berichten die iedereen gegarandeerd voorbij heeft zien komen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."