Lieve DF'ers,
In het dagelijks leven, op school, in de opvoeding, op het werk, wordt vaak benoemd wat er niet goed gaat, wat verbetering nodig heeft. Terwijl ze zeggen dat alles wat je aandacht geeft, groeit. Dat het belangrijk is je op het positieve te focussen.
Daarom start ik dit topic. Het is de bedoeling dat je één forumlid uitkiest en die een oprecht compliment geeft.
Wat zijn goede complimenten?
Begin met een waarderende zin. Bijvoorbeeld; “ik vind het fijn…”, “Ik vind het leuk… of “Ik vind het goed…” Je kunt ook positieve woorden gebruiken zoals
bijzonder, knap, geweldig, fantastisch of super. Het starten van je zin met deze positieve en waarderende woorden is belangrijk.
Ik trap af:
@Dirkjan , ik vind jouw bijdragen aan het forum altijd erg leuk om te lezen, omdat je zo'n goede humor hebt 😄. Je hebt zelfspot en je maakt me vaak aan het lachen.
Ook vind ik je heel slim, want je weet veel over chemie en hebt een goede algemene kennis en daar heb ik bewondering voor.
Je hebt weleens geschreven dat je het forum wilde verlaten; ik ben blij dat je nog hier bent!!
Nu kiest de volgende iemand anders uit!