Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil een compliment geven aan alle bekende koppen op dit forum. Dankzij jullie voel je echt de saamhorigheid hier, voelt vertrouwd. Jullie zijn lief"
"@Fisherman's friend krijgt van mij een compliment. Snapt mijn humor en gaat er lekker in mee. Love it."
"Prijs de heer, rook wat meer"
"Neuh"
"ohhhh.. wolf, je tand sterft af. niks zorgwekkends"
"Kan ik hier patat bestellen?"
"Ik ga ook altijd aan de pep als ik wil snacken!! Kant en klare pannenkoeken, gooi je de pep er lekker overheen als poedersuiker. Net echt. Hee Marco hai prima"
"Ik neem altijd even een nakkie voor die tijd"
"dat is lullig"
"Roze Olifant zei: Je advies sluit niet bepaald naadloos aan op je nickname, broer. Klik om te vergroten... Ben een vrouw, broer. Maar m’n nickname is van een dj van vroeger."