Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Onzinnige reactie en nog onwaar ook.
Klik om te vergroten...
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny46 zei:
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Klik om te vergroten...
Bromo dragonfly, lekker
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Danny46 zei:
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Klik om te vergroten...
Als vendors iets anders in het zakje stoppen dan je bestelt heb je geen idee wat je neemt en ook een idee hoe je moet doseren. Dat kan wel degelijk gevaarlijk zijn, ongeacht welke ROA. Dat is geen mening maar een feit.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Danny46 zei:
valt reuze mee hoor
Klik om te vergroten...
Niet waar
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Danny46 zei:
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Klik om te vergroten...
Gevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cardboard zei:
Gevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
Klik om te vergroten...
Precies!
Daarom blijf ik zelf ook ver weg van zeer potente rc’s zoals bv Flunitrazolam, Flubrotizolam of andere stoffen die op minder dan 1 mg al heel veel effect geven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny46 zei:
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Klik om te vergroten...
Wanneer stop jij met trollen?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cardboard zei:
Gevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
Klik om te vergroten...
daar zit wel wat in maar ben nogal roekeloos beschermengeltjes draaien overuren bij mij
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Wanneer stop jij met trollen?
Klik om te vergroten...
wss na vandaag want ze willen mn kies trekken heb toch gekozen voor een specialist kosten 800 euro danku wel mn zus zei wellicht tijd om je leefstijl te veranderen, de tandarts kan het zelfs niet verhelpen allemaal door drugsgebruik totale verotting van mn gebit.nu ff tot morgen aan de paracetamol en ibuprofen 600 . niet alleen je lichaam gaat verrot maar blijkbaar ook je gebit en poets toch best goed.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Danny46 zei:
daar zit wel wat in maar ben nogal roekeloos beschermengeltjes draaien overuren bij mij
Klik om te vergroten...
Maar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.

En nu weer ontopic.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Maar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.

En nu weer ontopic.
Klik om te vergroten...
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Danny46 zei:
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijk
Klik om te vergroten...

@Mevrouw Pløp maak die jongen zijn dromen ff waar.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
@Mevrouw Pløp maak die jongen zijn dromen ff waar.
Klik om te vergroten...
Ik heb de beste jongen een permaban gegeven, denk niet dat ik zijn droomvrouw ben 🤣 crowdfunding voor een opblaasvrouw voor Danny46?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Ik heb de beste jongen een permaban gegeven, denk niet dat ik zijn droomvrouw ben 🤣 crowdfunding voor een opblaasvrouw voor Danny46?
Klik om te vergroten...
Laat hem weten welkom te zijn op de Telegram chat bij al de rest van de ban pool.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rat zei:
Ik zie dit nu pas, dus een beetje laat, maar jullie hebben misschien het topic van m'n vriend Fudgey gezien over slechte 6-APB. Dit was ook bij dezelfde vendor als een waarschuwing voor is gegeven. Ik weet 100% zeker dat dat troep was, want we hebben laatst heerlijk genoten van 6-APB van een andere vendor. Ik denk ik zeg het toch maar, misschien heeft iemand er nog wat aan.
Klik om te vergroten...
Ik wilde even laten weten, ik heb gisteren een mail van deze vendor ontvangen met excuses, en aanbod van 2 gratis producten want er was een fout gemaakt, de 6apb verpakkingen bevatte blijkbaar een stof genaamd MXiPr!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rat zei:
er was een fout gemaakt, de 6apb verpakkingen bevatte blijkbaar een stof genaamd MXiPr!
Klik om te vergroten...
Dat is een fout die niet te excuseren valt. Je zou ze voor het gerecht moeten slepen. Een juridische procedure opzetten.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rat zei:
Ik wilde even laten weten, ik heb gisteren een mail van deze vendor ontvangen met excuses, en aanbod van 2 gratis producten want er was een fout gemaakt, de 6apb verpakkingen bevatte blijkbaar een stof genaamd MXiPr!
Klik om te vergroten...
over welke vendor ging dit ?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
madhatter zei:
over welke vendor ging dit ?
Klik om te vergroten...
Dit ging over "datmagjehelemaalnietvragen".

Oohh, punt nl.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Dat is een fout die niet te excuseren valt. Je zou ze voor het gerecht moeten slepen. Een juridische procedure opzetten.
Klik om te vergroten...
op basis waarvan hahah
er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
gekkemanlol zei:
op basis waarvan hahah
er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen
Klik om te vergroten...
Denk het ook niet helaas. En waarschijnlijk ben je enorm veel geld kwijt aan de rechtzaak die je gaat verliezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."