#1
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de handOnzinnige reactie en nog onwaar ook.
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de handOnzinnige reactie en nog onwaar ook.
Bromo dragonfly, lekkerben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Als vendors iets anders in het zakje stoppen dan je bestelt heb je geen idee wat je neemt en ook een idee hoe je moet doseren. Dat kan wel degelijk gevaarlijk zijn, ongeacht welke ROA. Dat is geen mening maar een feit.ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Niet waarvalt reuze mee hoor
Gevaarlijke desinformatie.ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Precies!Gevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
Wanneer stop jij met trollen?ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
daar zit wel wat in maar ben nogal roekeloos beschermengeltjes draaien overuren bij mijGevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
wss na vandaag want ze willen mn kies trekken heb toch gekozen voor een specialist kosten 800 euro danku wel mn zus zei wellicht tijd om je leefstijl te veranderen, de tandarts kan het zelfs niet verhelpen allemaal door drugsgebruik totale verotting van mn gebit.nu ff tot morgen aan de paracetamol en ibuprofen 600 . niet alleen je lichaam gaat verrot maar blijkbaar ook je gebit en poets toch best goed.Wanneer stop jij met trollen?
Maar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.daar zit wel wat in maar ben nogal roekeloos beschermengeltjes draaien overuren bij mij
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijkMaar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.
En nu weer ontopic.
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijk
Ik heb de beste jongen een permaban gegeven, denk niet dat ik zijn droomvrouw ben 🤣 crowdfunding voor een opblaasvrouw voor Danny46?@Mevrouw Pløp maak die jongen zijn dromen ff waar.
Laat hem weten welkom te zijn op de Telegram chat bij al de rest van de ban pool.Ik heb de beste jongen een permaban gegeven, denk niet dat ik zijn droomvrouw ben 🤣 crowdfunding voor een opblaasvrouw voor Danny46?
Ik wilde even laten weten, ik heb gisteren een mail van deze vendor ontvangen met excuses, en aanbod van 2 gratis producten want er was een fout gemaakt, de 6apb verpakkingen bevatte blijkbaar een stof genaamd MXiPr!Ik zie dit nu pas, dus een beetje laat, maar jullie hebben misschien het topic van m'n vriend Fudgey gezien over slechte 6-APB. Dit was ook bij dezelfde vendor als een waarschuwing voor is gegeven. Ik weet 100% zeker dat dat troep was, want we hebben laatst heerlijk genoten van 6-APB van een andere vendor. Ik denk ik zeg het toch maar, misschien heeft iemand er nog wat aan.
Dat is een fout die niet te excuseren valt. Je zou ze voor het gerecht moeten slepen. Een juridische procedure opzetten.er was een fout gemaakt, de 6apb verpakkingen bevatte blijkbaar een stof genaamd MXiPr!
over welke vendor ging dit ?Ik wilde even laten weten, ik heb gisteren een mail van deze vendor ontvangen met excuses, en aanbod van 2 gratis producten want er was een fout gemaakt, de 6apb verpakkingen bevatte blijkbaar een stof genaamd MXiPr!
Dit ging over "datmagjehelemaalnietvragen".over welke vendor ging dit ?
op basis waarvan hahahDat is een fout die niet te excuseren valt. Je zou ze voor het gerecht moeten slepen. Een juridische procedure opzetten.
Denk het ook niet helaas. En waarschijnlijk ben je enorm veel geld kwijt aan de rechtzaak die je gaat verliezen.op basis waarvan hahah
er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."