#1
Zo eentje naar het lab gebracht. Ben benieuwd!Thnx! Onlangs de 6apb pellets hier vandaan en wilde deze nemen. Maar ik ga deze absoluut naar het testcentrum brengen!!
Zo eentje naar het lab gebracht. Ben benieuwd!Thnx! Onlangs de 6apb pellets hier vandaan en wilde deze nemen. Maar ik ga deze absoluut naar het testcentrum brengen!!
Ow was lange tijd mijn vaste vendor en was hier zowel qua producten als service zeer tevreden over, ook zeer vlotte communicatie. Maar daar zij al geruime tijd, eerst niet meer leverden naar België en Duitsland en nu nergens meer buiten Nederland, ist sowieso finito funcaps. Misschien zijn ze sinds dan minder betrouwbaar?Forumleden,
Recent heb ik weer meldingen ontvangen over RC vendor Funcaps. Hier hebben we in het verleden ook al meldingen over ontvangen. De meldingen betreffen onder andere het leveren van een andere stof dan wat besteld is. Dit kan, afhankelijk van de stof in kwestie, behoorlijk gevaarlijk zijn.
We zijn ons ervan bewust dat er ook veel goede ervaringen met deze vendor zijn en het is ook niet zo dat het storm loopt met meldingen over Funcaps. Het is dus nog te vroeg voor een algemene waarschuwing. Door de aard van de meldingen en doordat we al geruime tijd af en toe een melding krijgen wil ik jullie toch hierover informeren. We adviseren jullie om bij deze vendor extra voorzichtig te zijn en in ieder geval je spullen te laten testen voordat je ze gebruikt.
Groet,
Eik (ook namens de rest van de mods)
Ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die wel goede ervaringen hadden met deze vendor. Het is ook echt niet zo dat het elke keer fout gaat. Vandaar ook geen algemene/zware waarschuwing.Ow was lange tijd mijn vaste vendor en was hier zowel qua producten als service zeer tevreden over, ook zeer vlotte communicatie. Maar daar zij al geruime tijd, eerst niet meer leverden naar België en Duitsland en nu nergens meer buiten Nederland, ist sowieso finito funcaps. Misschien zijn ze sinds dan minder betrouwbaar?
Ja jullie hebben een beter beeld en overzicht mbt meldingen. Is ook een vd grotere rc vendors, dus ja, velen kopen daar ook hun spul, dus bij fout spul zeker belangrijk om hier !!! bij te zetten.Ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die wel goede ervaringen hadden met deze vendor. Het is ook echt niet zo dat het elke keer fout gaat. Vandaar ook geen algemene/zware waarschuwing.
Maar omdat we toch wel al meerdere meldingen hebben ontvangen waar ook enkele potentieel gevaarlijke tussen zaten toch het advies om je spul te laten testen.
Veilig in 1 zin met drugs en rc's, beetje paradoxaal 😄 Ma nee versta je volledig se, XTC-pillen bevatte toch ook zeer hoge dosis MDMA ivm vroeger?Het blijft passen en meten. Maar uiteindelijk willen we toch allemaal veilig kunnen genieten van drugs en RC’s…
Vroeger zat er ook veel in, als in 10 jaar terug, kwaliteit was mijn inziens ook beter door gebruik van andere productie methode.Ja jullie hebben een beter beeld en overzicht mbt meldingen. Is ook een vd grotere rc vendors, dus ja, velen kopen daar ook hun spul, dus bij fout spul zeker belangrijk om hier !!! bij te zetten.
Veilig in 1 zin met drugs en rc's, beetje paradoxaal 😄 Ma nee versta je volledig se, XTC-pillen bevatte toch ook zeer hoge dosis MDMA ivm vroeger?
Als je het puur statistisch bekijkt is er bij alle vendors kans op een vergissing of een fout. Een vendor die zeer veel verkoopt heeft daardoor in praktijk eerder een aantal echte vergissingen dan een vendor met minder afzet.Ow was lange tijd mijn vaste vendor en was hier zowel qua producten als service zeer tevreden over, ook zeer vlotte communicatie. Maar daar zij al geruime tijd, eerst niet meer leverden naar België en Duitsland en nu nergens meer buiten Nederland, ist sowieso finito funcaps. Misschien zijn ze sinds dan minder betrouwbaar?
Als je het puur statistisch bekijkt is er bij alle vendors kans op een vergissing of een fout.
Als je het puur statistisch bekijkt is er bij alle vendors kans op een vergissing of een fout.
Ik geloof niet dat er bewust verkeerde substanties worden geleverd, want dat is in niemands belang. Tenzij een stof qua inkoop een zeer groot prijsverschil heeft, maar dan kan dat beter gewoon aan de klant worden doorbelast.
Wel mee eens hoor. Toen ik de post had geplaatst en teruglas dacht ik nog ik had er “zo veilig mogelijk” van moeten maken 😅Veilig in 1 zin met drugs en rc's, beetje paradoxaal 😄 Ma nee versta je volledig se
Mooi geformuleerd! ❤️De onderzoeksresultaten van de experimenten kunnen er dramatisch door worden beïnvloed.
Bij testcentrum waren ze ook van op de hoogte van deze vendorGoed dat er gewaarschuwd wordt @Eik
Wordt betreffende vendor ook zelf ingelicht door jullie?
Van "hey we krijgen deze signalen binnen"
Het kan natuurlijk zijn dat er iemand werkt die slordig is en foutjes maakt, en dit nagekeken moet worden.
Bij een melding geef je de vendor ook de kans om signalen op te pakken, zodat dit in de toekomst wellicht niet meer gebeurd.
En kom je nooit voor juridische vraagstukken te staan: "naam wordt publiekelijk geschaad, en wij wisten van niks" kort gezegd.
Haha je zou t maar andersom hebben. 2mmc nemen en dan als een raket vernield worden omdat t 5 meo blijkt te zijnIk heb heb wel een melding gemaakt van de 5meo als 2mmc. Maar niet van de ander toen dacht ik kan gebeuren en was niet heel erg als ik het wel had genomen dan had ik als nog een getript en was minder gevaarlijk geweest
Ik heb heb wel een melding gemaakt van de 5meo als 2mmc. Maar niet van de ander toen dacht ik kan gebeuren en was niet heel erg als ik het wel had genomen dan had ik als nog een getript en was minder gevaarlijk geweestGoed dat er gewaarschuwd wordt @Eik
Wordt betreffende vendor ook zelf ingelicht door jullie?
Van "hey we krijgen deze signalen binnen"
Het kan natuurlijk zijn dat er iemand werkt die slordig is en foutjes maakt, en dit nagekeken moet worden.
Bij een melding geef je de vendor ook de kans om signalen op te pakken, zodat dit in de toekomst wellicht niet meer gebeurd.
En kom je nooit voor juridische vraagstukken te staan: "naam wordt publiekelijk geschaad, en wij wisten van niks" kort gezegd.
Wat me trouwens opviel bij 1 van de nog bestaande vendor is dat er expliciet vermeldt staat waarom ze geen benzo poeders meer verkopen. Risico op gevaar te groot ivm potentie en daarom verkopen ze alleen benzo in pilvorm. Slim...Klopt hoor maar ik denk omdat al die vendoren min of meer hetzelfde aanboden ze de zekerheid hebben genomen de deuren te sluiten toen de eigenaren van die grote bekende vendor opgepakt werden. Hoewel ze door kunnen gaan met de middelen die niet op de banlijst staan, was er wel kans dat ze alsnog vervolgd zouden worden aangezien ze dus ook bepaalde rc's aanboden die eigenlijk niet door de beugel konden. Dan kan je beter al stoppen voordat ze alsnog aan je deur komen kloppen en verhaal komen halen.
Ik zeg niet dat dit zo is maar ergens vind ik dit wel logisch. Deze vendoren zijn gewoon de zwarte markt opgegaan als je het mij vraagt.
Dingen als NEP worden daar nog steeds (en spotgoed) aangeboden. Echter blijf ik graag weg van de darkweb bijv.
(desalnietemin zijn er nog wel vendoren die enkele middelen leveren waar de lysergamides of triptamines worden aangeboden)
net zo slim als dat ze allemaal niet voor menselijke consumptie gebruikteWat me trouwens opviel bij 1 van de nog bestaande vendor is dat er expliciet vermeldt staat waarom ze geen benzo poeders meer verkopen. Risico op gevaar te groot ivm potentie en daarom verkopen ze alleen benzo in pilvorm. Slim...
Ehm zijn er andere redenen dan geld als een bedrijf wat verkoopt? Dus lijkt me logisch.....het draait alleen om geld
echter word die nog deels in de gaten gehouden door de NVWAEhm zijn er andere redenen dan geld als een bedrijf wat verkoopt? Dus lijkt me logisch.....
De gehele voedsel industrie is gericht op geld en niet op gezondheid, dus snap niet helemaal je punt.
Wat het dus eigenlijk nóg achterbakser maakt en schijnveiligheid creëert. Mensen maar denken, ooh is toch goedgekeurd door x.y.z dus het is volledig harmless. Sterker nog ze hebben lange tijden probleemloos producten als "gezond" mochten aanbieden terwijl dat verre van waar was.echter word die nog deels in de gaten gehouden door de NVWA
Denk dat we dezelfde vendor hebben. Huisstijl kleuren modknip? Heb daar vorige week nog besteld en ook gewoon netjes aangekregen. Dus het is nog niet helemaal klaar.Die vendor waar ik een paar weken geleden O-PCE besteld heb is nog steeds online. Dat is helemaal goed gegaan en was niet nep dus.
Ik zie niet perse primair die kleuren maar laten we dat ook maar niet te veel bespreken hoe de site eruit ziet.Denk dat we dezelfde vendor hebben. Huisstijl kleuren wit/groen? Heb daar vorige week nog besteld en ook gewoon netjes aangekregen. Dus het is nog niet helemaal klaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."