#1
Ik vind dit echt een super idee! Vendors die lopen te stuntelen kunnen levensgevaarlijke situaties creëren.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een vendor een verpakking opstuurde waarin er allerlei poeder van een krachtige benzo aan de buitenkant van de verpakking zat terwijl er in dezelfde verpakking nog meer producten zaten, die dus zo gemakkelijk verontreinigd konden raken...Ik vind dit echt een super idee! Vendors die lopen te stuntelen kunnen levensgevaarlijke situaties creëren.
Eens! Altijd goed om sowieso je RC's ook te laten testen. We zijn hier op het DF natuurlijk geen concurrentie van het DIMS. Die expertise hebben we ook helemaal niet. Maar ik zie het gewoon als een extra kanaal om drugsgebruikers te waarschuwen voor onbetrouwbare verkopers. Als wij waarschuwingen van het DIMS krijgen plaatsen we die hier ook en als het DIMS het interessant is kunnen wij hen ook melden als wij veel klachten krijgen over een vendor.In principe hebben we hier het DIMS voor, maar op zich een goede aanvulling! Want volgens mij laten heel veel mensen hun rc's niet testen onder het mom van 'ja maar het is legaal dus zal wel goed zijn'.
Whoops... heb ik nu mezelf extra werk gegeven?Maareh, @Eik
Ik wil niet flauw doen. Maar zou dit topic niet verplaatst moeten worden naar 'research chemicals' in plaats van 'drugs'![]()
In principe hebben we hier het DIMS voor, maar op zich een goede aanvulling! Want volgens mij laten heel veel mensen hun rc's niet testen onder het mom van 'ja maar het is legaal dus zal wel goed zijn'.
Hou op hoor😂zal er nog veel meer te zeggen zijn over dit onderwerp nu..
of mag ik al overgaan tot het maken grapjes..?
of mss een topic aanmaken?
fictieve foute vendor namen:
Home Ckeniknie
Toys 'R' Drugs
Sorry your order is lost let us Re search your Chemicals
???zal er nog veel meer te zeggen zijn over dit onderwerp nu..
of mag ik al overgaan tot het maken grapjes..?
of mss een topic aanmaken?
fictieve foute vendor namen:
Home Ckeniknie
Toys 'R' Drugs
Sorry your order is lost let us Re search your Chemicals
De bovenste waarom is die fout?
Dat is een woordgrapje, lijkt me?De bovenste waarom is die fout?
Dan is het toch geen betrouwbare vendor?ik heb een zeer betrouwbare vendor rc maar het staat er ook om bekend dat ze van het een op andre moment rotzooi aanbieden
De bovenste waarom is die fout?
Ja dat was de clue.Neeee ik slik geen 3 meao.Heb wel op zo,n school gezetende bovenste na Fictieve Vendor Namen?.. want dat is het kopje.
Home Che.. oh, dat was juist de clue.. dat mag ik niet schrijven 😅
je zit toch niet stiekem ook aan de 3-meo-pcp joets? 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."