Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
y
yelliumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is of was dus m'n vaste.
Opmerkingen of testen over benzo's gewees?..

3mmc was niet hetdlfde
Bromazepa.. geef effect te merken.
Dicclazepam is de enige die mij bevalt. En bij een veel te hoge dosering.. flubri heb ik helse afkick. Allemaal net niet. Maar als eti's die niets deden
5mp helemaal niets.slecht zicht
2fa een boost, toch? Of placebo.
Diclazepam om gister 21.00.genomen. meer dan 17 op. Werd wakker om 3.00 nog uren genoeg van genoten van een benzo roes.
Bestempel dit gebruik maat met goed of fout.
Deze vendors doen dat ook niet.

Een klantenservice moet toch kunnen bewijzen hoe er getest is en wat eruit kwam....
Al maakt iemand mozaïek van platgeslagen kristallen.

Gebruikt 3mmc als wcschoonschrubbeer

Punt is als mensen foto's en formulieren van een koop staande Ferrari.. Bedrieg je mensen als je enen fiat panda aflevert en bijft ontkennen. Wie
Zwijgt..



Dus werkt het spul niet of heel verkeerd..Dan verkoopt hij dus totaalachtige chemische structuur(help hoe heet dat) dan hjj beweert.
y
yelliumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
Klik om te vergroten...
Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
De ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
De ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
Klik om te vergroten...
daarom gewoon lekker ,met creditcard betalen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
yellium zei:
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Klik om te vergroten...
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
yellium zei:
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Klik om te vergroten...
Iedem hiero, ookal krijg ik wel nog sporadisch contact via email.
Wacht al een abnormaal lange tijd en krijg maar het antwoord van "wacht nog ff, komt wel joh", en dan zie ik ze een weekje later verschijnen op de grootste website van research chemical vendor reviews waar ze nu als scammers vermeld worden. Is zelfs maar de derde totnu die actief scamt maar ik zit wel met de peren haha, gewoon rot omdat hij selectief scammed en soms wel effectief levert.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
Klik om te vergroten...
Opm
Wat gebeurt er met de informatie die wij geven?
Wordt er vanuit de staf van DF contact opgenomen met de vendor of zoiets dergelijks?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
yellium zei:
Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen.
Klik om te vergroten...
Daarvoor kun je het "rapporteer" knopje gebruiken.

De Zandman zei:
Wat gebeurt er met de informatie die wij geven?
Klik om te vergroten...
Die slaan we op in het moderator-only deel van het forum. Als we dusdanig veel of zorgelijke meldingen ontvangen over dezelfde vendor dan maken we daar een publieke melding van.

De Zandman zei:
Wordt er vanuit de staf van DF contact opgenomen met de vendor of zoiets dergelijks?
Klik om te vergroten...
Nee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank voor de info!
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
witte270 zei:
Ik vind dit een goed initiatief, heb zelf ook wel eens gehad dat ik bijvoorbeeld 6-apb heb besteld bij een vendor die altijd dezelfde prijzen hanteert.

Bleek dus zwaar giftig te zijn en heb het na testen gelijk weggegooid aangezien er onbekende stoffen in zaten. Echt best wel creepy.

Lang verhaal kort, goed initiatief
Klik om te vergroten...
Ik ken de vendor en heb daar 6apb poeder en pellets van gedaan, was naar mijn mening gewoon goed maar had het niet getest. Zal de volgende keren maar wel eens testen, is namelijk geen goede zaak als er giftige stoffen in zitten inderdaad😅. Nooit een RC getest om eerlijk te zijn, niet al te slim bedenk ik me nu. Weet ook niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen en ben er denk ik ook te ongeduldig voor ofzo. Maar ja liever geen gif voor mij dus je comment heeft me positief beïnvloed. Bedankt daarvoor
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MaskedDrugConsumer zei:
Ik ken de vendor en heb daar 6apb poeder en pellets van gedaan, was naar mijn mening gewoon goed maar had het niet getest. Zal de volgende keren maar wel eens testen, is namelijk geen goede zaak als er giftige stoffen in zitten inderdaad😅. Nooit een RC getest om eerlijk te zijn, niet al te slim bedenk ik me nu. Weet ook niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen en ben er denk ik ook te ongeduldig voor ofzo. Maar ja liever geen gif voor mij dus je comment heeft me positief beïnvloed. Bedankt daarvoor
Klik om te vergroten...
Fijn dat je ervaring gewoon goed was. De vendor kwam trouwens een aantal dagen zelf met de melding, hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk. Zou het zelf ook niet zo snel getest hebben toen maar heb hier wel van geleerd.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
witte270 zei:
Fijn dat je ervaring gewoon goed was. De vendor kwam trouwens een aantal dagen zelf met de melding, hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk. Zou het zelf ook niet zo snel getest hebben toen maar heb hier wel van geleerd.
Klik om te vergroten...
Gelukkig dat het niet fout is gegaan in ieder geval
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoek er ''één waar je met iDeal kunt betalen die zijn meestal wel goed te vertrouwen
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gebruiker 0012685732 zei:
zal er nog veel meer te zeggen zijn over dit onderwerp nu..
of mag ik al overgaan tot het maken grapjes..?

of mss een topic aanmaken?
fictieve foute vendor namen:
Klik om te vergroten...

Is dat topic er ooit nog van gekomen? Ik ben daar op zich ook wel voor te porren..
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Lieve drugs-gekkies, beste leden,

Gelukkig hebben de meeste leden goede ervaringen met Vendors van Research Chemicals (RC's). Toch krijgen we af en toe meldingen binnen over Vendors die onbetrouwbaar zouden zijn om verschillende redenen. Het kan gaan om niet leveren, de verkeerde stof of dosering leveren etc. Zoals jullie weten is het tegen de forumregels om RC vendors te noemen of links te plaatsen. Deze regel is er met name om reclame te voorkomen. Deze regel blijft van kracht. We willen als forum onze leden wel kunnen waarschuwen voor eventuele gevaarlijke situaties en serieus onbetrouwbare vendors. Vandaar dat we het volgende hebben bedacht.

We willen jullie via deze post laten weten dat we vanaf nu jullie meldingen over onbetrouwbare vendors graag ontvangen via PB of de meldingsknop. Geef hierbij duidelijk aan om welke vendor het gaat en waarom deze vendor volgens jou gevaarlijk of onbetrouwbaar is. Wij maken op het modforum een apart topic hiervoor en verzamelen daar jullie meldingen. Als er dan Vendors blijken te zijn waar veel klachten over komen kunnen wij een waarschuwing op het forum plaatsen. Hierbij gaan we niet over 1 nacht ijs. Verwacht dus niet meteen een actie of reactie als je een melding hebt gemaakt. Pas als er echt een duidelijk negatief beeld ontstaat over een vendor gaan we waarschuwen.

We hopen dat jullie op deze manier zo veilig mogelijk kunnen genieten van al het leuks en lekkers dat online te bestellen is :wink:

In het kort:
1) Vendors noemen op het forum blijft verboden
2) Heb je te maken met een gevaarlijke/onbetrouwbare vendor laat dit weten via PB of melding
3) Als het beeld ontstaat dat een vendor serieus onbetrouwbaar/gevaarlijk is plaatsen wij een openbare waarschuwing over deze vendor

Groet (namens het modteam)
Eik
Klik om te vergroten...
ik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is het nut van f i c t i e ve foute vendor namen?
Gelet op het woord:. fictief?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Danny46 zei:
ja doei huisarts als ik over 2 weken nog niet slaap:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Praat jij altijd tegen jezelf?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Danny46 zei:
ik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.
Klik om te vergroten...
ja doei huisarts als ik over 2 weken nog niet slaap:tearsofjoy:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
Praat jij altijd tegen jezelf?
Klik om te vergroten...
Wat zeg ik dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."