#1
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen.Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
daarom gewoon lekker ,met creditcard betalenDe ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Iedem hiero, ookal krijg ik wel nog sporadisch contact via email.Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
OpmNet nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
Daarvoor kun je het "rapporteer" knopje gebruiken.Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen.
Die slaan we op in het moderator-only deel van het forum. Als we dusdanig veel of zorgelijke meldingen ontvangen over dezelfde vendor dan maken we daar een publieke melding van.Wat gebeurt er met de informatie die wij geven?
Nee.Wordt er vanuit de staf van DF contact opgenomen met de vendor of zoiets dergelijks?
Ik ken de vendor en heb daar 6apb poeder en pellets van gedaan, was naar mijn mening gewoon goed maar had het niet getest. Zal de volgende keren maar wel eens testen, is namelijk geen goede zaak als er giftige stoffen in zitten inderdaad😅. Nooit een RC getest om eerlijk te zijn, niet al te slim bedenk ik me nu. Weet ook niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen en ben er denk ik ook te ongeduldig voor ofzo. Maar ja liever geen gif voor mij dus je comment heeft me positief beïnvloed. Bedankt daarvoorIk vind dit een goed initiatief, heb zelf ook wel eens gehad dat ik bijvoorbeeld 6-apb heb besteld bij een vendor die altijd dezelfde prijzen hanteert.
Bleek dus zwaar giftig te zijn en heb het na testen gelijk weggegooid aangezien er onbekende stoffen in zaten. Echt best wel creepy.
Lang verhaal kort, goed initiatief
Fijn dat je ervaring gewoon goed was. De vendor kwam trouwens een aantal dagen zelf met de melding, hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk. Zou het zelf ook niet zo snel getest hebben toen maar heb hier wel van geleerd.Ik ken de vendor en heb daar 6apb poeder en pellets van gedaan, was naar mijn mening gewoon goed maar had het niet getest. Zal de volgende keren maar wel eens testen, is namelijk geen goede zaak als er giftige stoffen in zitten inderdaad😅. Nooit een RC getest om eerlijk te zijn, niet al te slim bedenk ik me nu. Weet ook niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen en ben er denk ik ook te ongeduldig voor ofzo. Maar ja liever geen gif voor mij dus je comment heeft me positief beïnvloed. Bedankt daarvoor
Gelukkig dat het niet fout is gegaan in ieder gevalFijn dat je ervaring gewoon goed was. De vendor kwam trouwens een aantal dagen zelf met de melding, hadden ze ook niet hoeven doen natuurlijk. Zou het zelf ook niet zo snel getest hebben toen maar heb hier wel van geleerd.
zal er nog veel meer te zeggen zijn over dit onderwerp nu..
of mag ik al overgaan tot het maken grapjes..?
of mss een topic aanmaken?
fictieve foute vendor namen:
ik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.Lieve drugs-gekkies, beste leden,
Gelukkig hebben de meeste leden goede ervaringen met Vendors van Research Chemicals (RC's). Toch krijgen we af en toe meldingen binnen over Vendors die onbetrouwbaar zouden zijn om verschillende redenen. Het kan gaan om niet leveren, de verkeerde stof of dosering leveren etc. Zoals jullie weten is het tegen de forumregels om RC vendors te noemen of links te plaatsen. Deze regel is er met name om reclame te voorkomen. Deze regel blijft van kracht. We willen als forum onze leden wel kunnen waarschuwen voor eventuele gevaarlijke situaties en serieus onbetrouwbare vendors. Vandaar dat we het volgende hebben bedacht.
We willen jullie via deze post laten weten dat we vanaf nu jullie meldingen over onbetrouwbare vendors graag ontvangen via PB of de meldingsknop. Geef hierbij duidelijk aan om welke vendor het gaat en waarom deze vendor volgens jou gevaarlijk of onbetrouwbaar is. Wij maken op het modforum een apart topic hiervoor en verzamelen daar jullie meldingen. Als er dan Vendors blijken te zijn waar veel klachten over komen kunnen wij een waarschuwing op het forum plaatsen. Hierbij gaan we niet over 1 nacht ijs. Verwacht dus niet meteen een actie of reactie als je een melding hebt gemaakt. Pas als er echt een duidelijk negatief beeld ontstaat over een vendor gaan we waarschuwen.
We hopen dat jullie op deze manier zo veilig mogelijk kunnen genieten van al het leuks en lekkers dat online te bestellen is
In het kort:
1) Vendors noemen op het forum blijft verboden
2) Heb je te maken met een gevaarlijke/onbetrouwbare vendor laat dit weten via PB of melding
3) Als het beeld ontstaat dat een vendor serieus onbetrouwbaar/gevaarlijk is plaatsen wij een openbare waarschuwing over deze vendor
Groet (namens het modteam)
Eik
ja doei huisarts als ik over 2 weken nog niet slaap![]()
ja doei huisarts als ik over 2 weken nog niet slaapik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.
Wat zeg ik dan?Praat jij altijd tegen jezelf?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."