Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Dat is een fout die niet te excuseren valt. Je zou ze voor het gerecht moeten slepen. Een juridische procedure opzetten.
Klik om te vergroten...
op basis waarvan hahah
er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
gekkemanlol zei:
op basis waarvan hahah
er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen
Klik om te vergroten...
Denk het ook niet helaas. En waarschijnlijk ben je enorm veel geld kwijt aan de rechtzaak die je gaat verliezen.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
New Dawn zei:
NPS = Next Product Switch ofzo..?
Nare Psychedelische Substanties?
Klik om te vergroten...
Nps = nieuwe psychoactieve stoffen
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Denk het ook niet helaas. En waarschijnlijk ben je enorm veel geld kwijt aan de rechtzaak die je gaat verliezen.
Klik om te vergroten...
Ja en je wil hier ook geen ruchtbaarheid aan geven anders krijgt iemand t straks nog op zn heupen en dan kunnen we niks meer bestellen 🥲
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
madhatter zei:
over welke vendor ging dit ?
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Dit ging over "datmagjehelemaalnietvragen".

Oohh, punt nl.
Klik om te vergroten...
Dat, maar dan in rode letters. Pas dr op!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Dat, maar dan in rode letters. Pas dr op!
Klik om te vergroten...
Ja baas! 😜
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Ja baas! 😜
Klik om te vergroten...
Sokken.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
madhatter zei:
is wel een levensgevaarlijke situatie dus zou eig niet weten waarom dat niet openbaar mag gezegt worden.
maar ik heb er begrip voor
Klik om te vergroten...
Er is eerder een publieke waarschuwing afgegeven voor deze vendor in dit topic, even de zoekfunctie gebruiken of terug lezen, dan kun je het wel vinden.
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkemanlol zei:
op basis waarvan hahah
er staat duidelijk bij elk ding niet voor menselijke consumptie je maakt dus geen enkele kans van slagen
Klik om te vergroten...

Denk je dat de authoriteiten zich klem gaan lopen op stickertje waarop staat: "consumeer dit niet"
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallucinaties gekregen van een normale dosering pyrazolam. De vorige batch was gewoon een benzo en dezelfde soort pellet en kleur. Dit leek net een veel te veel aan MDMA of stimulant psychose hallucinatie. Melding werd gemaakt hierover bij moderator. Nogmaar eens duidelijk dat die "99% zuiverheid" of "onze producten zijn altijd wat het moet zijn" reclame met een dukke korrel zout mag genomen worden!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Hallucinaties gekregen van een normale dosering pyrazolam. De vorige batch was gewoon een benzo en dezelfde soort pellet en kleur. Dit leek net een veel te veel aan MDMA of stimulant psychose hallucinatie. Melding werd gemaakt hierover bij moderator. Nogmaar eens duidelijk dat die "99% zuiverheid" of "onze producten zijn altijd wat het moet zijn" reclame met een dukke korrel zout mag genomen worden!
Klik om te vergroten...
Ik verwijs naar mijn topic waarin ik getript heb op clonazolam, namelijk deze 👉klik

Het is doodeng als het gebeurt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ik verwijs naar mijn topic waarin ik getript heb op clonazolam, namelijk deze 👉klik

Het is doodeng als het gebeurt.
Klik om te vergroten...

Heb het net gelezen.

Voor mij leek het niet eng maar wel levensecht. Niet bepaald vervormingen, standaard tracers ofzo door normale tripmiddelen. Vooral dingen die aanwezig zijn, vormen, gedaantes.
Allemaal soort van bolletjes in de ruimte zwevend, takken die midden de kamer groeien, vage donkere gedaantes zwevend en staande.
Heel vaag gewoon als je denkt een benzoroesje te krijgen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het ook net gelezen.
Ik kan me niet voorstellen dat de laatste 2 pilletjes iets anders hebben bevat dan wat de rest van die 25 pillen als werkzame stof hadden....het zou ook kunnen dat deze ene keer het totaal verkeerd gevallen is in je lijf en dat je daardoor deze vreemde reactie hebt ervaren?
Ik heb ook weleens een totaal andere werking gehad van medicijnen wat ik ook niet verwacht had...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Ik heb het ook net gelezen.
Ik kan me niet voorstellen dat de laatste 2 pilletjes iets anders hebben bevat dan wat de rest van die 25 pillen als werkzame stof hadden....het zou ook kunnen dat deze ene keer het totaal verkeerd gevallen is in je lijf en dat je daardoor deze vreemde reactie hebt ervaren?
Ik heb ook weleens een totaal andere werking gehad van medicijnen wat ik ook niet verwacht had...
Klik om te vergroten...
Het klinkt raar maar geloof me het is waar. Je kent mij onderhand, ik heb genoeg berichten op het forum geplaatst om te bewijzen dat ik niet een of andere clown ben met lulverhalen. Ik schrijf de waarheid. Af en toe maak ik eens een grapje maar men weet wanneer ik serieus ben en mijn report is 100% procent waar. Als dat niet zo was heb ik niets te winnen. Er is niemand die mij nu stoerder en sterker inschat vanwege deze ervaring. Integendeel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik twijfel er niet aan, dat je de waarheid zegt, nog geen seconde. Nee. Maar het is zeer typisch te noemen.... misschien hebben ze bij het vullen van de verpakking een fout gemaakt maar alle pillen zagen er toch hetzelfde uit?
Erg vreemd allemaal.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
maar alle pillen zagen er toch hetzelfde uit?
Erg vreemd allemaal.
Klik om te vergroten...

Dit zegt niets toch? Xtc is daar het grote voorbeeld met verschillende batches of drukkers.

Met een vendor heb je waarschijnlijk wel 1 drukker maar gaan er wel 20 verschillende NPS door die drukpers. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk er wat vermengt word bij slecht reinigen van drukpersen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Dit zegt niets toch? Xtc is daar het grote voorbeeld met verschillende batches of drukkers.

Met een vendor heb je waarschijnlijk wel 1 drukker maar gaan er wel 20 verschillende NPS door die drukpers. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk er wat vermengt word bij slecht reinigen van drukpersen.
Klik om te vergroten...
Precies dit. Van sommige RCs heb je maar heel weinig nodig en goed reinigen kost tijd & geld. Ik heb geen verstand van pillenpersen maar kan me voorstellen dat je eerst een dry run tussendoor moet doen met alleen vulmiddel omdat er in het hele mechaniek nog actieve stof kan zitten, en dat zoiets dergelijks vergeten is. Dat TS dus een soort van mixbatch heeft gekregen van de stof die hij/zij verwachtte en restjes van de vorige run.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Dit zegt niets toch? Xtc is daar het grote voorbeeld met verschillende batches of drukkers.

Met een vendor heb je waarschijnlijk wel 1 drukker maar gaan er wel 20 verschillende NPS door die drukpers. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk er wat vermengt word bij slecht reinigen van drukpersen.
Klik om te vergroten...
NPS = Next Product Switch ofzo..?
Nare Psychedelische Substanties?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Eik @Mevrouw Pløp
Het is glashelder voor mij.
Bedankt voor jullie duidelijke informatieve uitleg.
Al mijn vragen zijn netjes ingelost.

Ik weet dat jullie dit eigenlijk zelfs niet moeten doen, maar dat jullie dit doen om DF leden te beschermen.
Daar kan ik alleen maar begrip en respect voor opbrengen!

Nogmaals een welgemeende Dank met een warm hart:redheart:

Het feit dat er weinig waarschuwingen zijn uitgestuurd is eerder positief te nemen ipv dat hier elke week een vendor met z'n naam komt.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stuurde jullie (@Mevrouw Pløp en @Roze Olifant ) pb Ivm vendor die O-PCE ipv 3 cmc levert..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."