#1
Goeie tips!
🤣💀Ja dat was de clue.Neeee ik slik geen 3 meao.Heb wel op zo,n school gezeten![]()
Stuur even een pb'tje naar @Eik met de vendorIs het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor
1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc
5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Dat zou ik wel willen weten, jaIs het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor
1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc
5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Ferdi!Lekker rolstoelen
Gedaan!Stuur even een pb'tje naar @Eik met de vendor![]()
Zijn de 4-HO-MET pilletjes op het oog zo bijna niet te onderscheiden van de 2-CB-FLY pilletjes? Zelfde kleur en afmeting? Ik zie namelijk wel bij een bekende wholesale dealer dat de 4-HO-MiPT pilletjes bijna niet te onderscheiden zijn van hun 2-CB-FLY pilletjes.Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor
1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc
5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Nee de ene groen en de ander paars of ze hebben het in de tussen tijd aangepastZijn de 4-HO-MET pilletjes op het oog zo bijna niet te onderscheiden van de 2-CB-FLY pilletjes? Zelfde kleur en afmeting? Ik zie namelijk wel bij een bekende wholesale dealer dat de 4-HO-MiPT pilletjes bijna niet te onderscheiden zijn van hun 2-CB-FLY pilletjes.
Dat is een flinke blunder inderdaad dan. En ook die 2MMC verwisselen met de 5-MeO-MiPT... levensgevaarlijk. Is er een bestelling verwisseld misschien dan?Nee de ene groen en de ander paars of ze hebben het in de tussen tijd aangepast
Verkeerde stikker opgeplaktDat is een flinke blunder inderdaad dan. En ook die 2MMC verwisselen met de 5-MeO-MiPT... levensgevaarlijk. Is er een bestelling verwisseld misschien dan?
Zo lekker dan. Je zou maar een lijn 2-MMC denken te nemen...Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor
1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc
5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Omdat je een ban te pakken hebt als je als lid een vendor neerzet. Deze meldingen gaan via @Eik. Indien nodig plaatst hij in overleg met de andere mods een waarschuwing in dit topic.Waarom zetten we niet gewoon die vendor hier mee uit Harm reduction. Snap t nooit zo.. mensen vinden de vendors toch wel als je t niet hier zo plaatsen maar mensen behoeden er van lijkt me wijzer
Ja maar ik zou zelf wel graag willen weten waar ik mn geld niet aan uit moet geven omdat ze mensen in gevaar brengen. Al dan niet geeft het extra aan het testcentrum te bezoekenOmdat je een ban te pakken hebt als je als lid een vendor neerzet. Deze meldingen gaan via @Eik. Indien nodig plaatst hij in overleg met de andere mods een waarschuwing in dit topic.
Ja was ook nog de snuifbare versieZo lekker dan. Je zou maar een lijn 2-MMC denken te nemen...
je krijgt het tzt te weten als de mods dit nodig achten uitwisselen via pb's is ook niet toegestaanJa maar ik zou zelf wel graag willen weten waar ik mn geld niet aan uit moet geven omdat ze mensen in gevaar brengen. Al dan niet geeft het extra aan het testcentrum te bezoeken
Dat snap ik. Maar dat maakt niet dat de forumregels opeens anders zijn. Hieronder wat extra context.Ja maar ik zou zelf wel graag willen weten waar ik mn geld niet aan uit moet geven omdat ze mensen in gevaar brengen. Al dan niet geeft het extra aan het testcentrum te bezoeken
De meldingen houden we bij op het moderator-only deel van het forum. We hebben al een redelijk aantal meldingen gekregen maar meestal geeft dit een diffuus beeld. We gaan niet de naam van een vendor hier noemen na een enkele klacht. Als een vendor vaker slecht of vooral ook gevaarlijke dingen levert dan nemen we actie en melden we dat hier als waarschuwing.
De reden dat we namen van vendors niet toestaan is omdat we geen reclame willen maken. Al zeker niet voor middelen waarvan de juridische status ter discussie staat. We willen namelijk dit forum open houden en geen zaken doen die ongewenste aandacht van justitie naar ons forum trekt.
Eigenlijk wel ja. We gaan ook niet na 1 melding meteen een waarschuwing plaatsen. Dat is niet redelijk en bovendien willen we niet beticht kunnen worden van smaad. Bij herhaalde meldingen over dezelfde vendor nemen we wel actie. Voor zover ik me kan herinneren hebben we dit nog maar 1 keer gedaan.
Ons systeem is niet waterdicht. We zijn afhankelijk van meldingen van leden. We geven absoluut geen garanties dat RC vendors veilig zijn als we er niet voor waarschuwen. Andersom is beter; als we wel waarschuwen zou ik zelf geen zaken doen met die specifieke vendor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."