Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
J
JahvisonsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie tips!
G
GardenbergLid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
Ja dat was de clue.Neeee ik slik geen 3 meao.Heb wel op zo,n school gezeten^_^
Klik om te vergroten...
🤣💀
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow wtf
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd zeker met zulke vergissingen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
De pen is van je zus zei:
Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor

1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc

5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Klik om te vergroten...
Stuur even een pb'tje naar @Eik met de vendor :)
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#6
De pen is van je zus zei:
Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor

1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc

5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Klik om te vergroten...
Dat zou ik wel willen weten, ja
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze Herbs Mang zei:
Lekker rolstoelen
Klik om te vergroten...
Ferdi!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Stuur even een pb'tje naar @Eik met de vendor :)
Klik om te vergroten...
Gedaan!
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De pen is van je zus zei:
Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor

1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc

5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Klik om te vergroten...
Zijn de 4-HO-MET pilletjes op het oog zo bijna niet te onderscheiden van de 2-CB-FLY pilletjes? Zelfde kleur en afmeting? Ik zie namelijk wel bij een bekende wholesale dealer dat de 4-HO-MiPT pilletjes bijna niet te onderscheiden zijn van hun 2-CB-FLY pilletjes.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#10
VJ_LSD72 zei:
Zijn de 4-HO-MET pilletjes op het oog zo bijna niet te onderscheiden van de 2-CB-FLY pilletjes? Zelfde kleur en afmeting? Ik zie namelijk wel bij een bekende wholesale dealer dat de 4-HO-MiPT pilletjes bijna niet te onderscheiden zijn van hun 2-CB-FLY pilletjes.
Klik om te vergroten...
Nee de ene groen en de ander paars of ze hebben het in de tussen tijd aangepast
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De pen is van je zus zei:
Nee de ene groen en de ander paars of ze hebben het in de tussen tijd aangepast
Klik om te vergroten...
Dat is een flinke blunder inderdaad dan. En ook die 2MMC verwisselen met de 5-MeO-MiPT... levensgevaarlijk. Is er een bestelling verwisseld misschien dan?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#12
VJ_LSD72 zei:
Dat is een flinke blunder inderdaad dan. En ook die 2MMC verwisselen met de 5-MeO-MiPT... levensgevaarlijk. Is er een bestelling verwisseld misschien dan?
Klik om te vergroten...
Verkeerde stikker opgeplakt

En was 5meodmt maar maakt niet zoveel uit :tongueout:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik weet nog dat ik van een vendor
mdphp had besteld maar kreeg AMT in pellet vorm (hun zeiden ooh daar wordt je ook wel opgewonde van kan je er gewoon 3 pellet van nemen zoals je doet met de mdphp ) dat heb ik geweten had het online op moeten zoeken op psychonautwiki
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
De pen is van je zus zei:
Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor

1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc

5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn
Klik om te vergroten...
Zo lekker dan. Je zou maar een lijn 2-MMC denken te nemen...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenzekezine? zei:
Waarom zetten we niet gewoon die vendor hier mee uit Harm reduction. Snap t nooit zo.. mensen vinden de vendors toch wel als je t niet hier zo plaatsen maar mensen behoeden er van lijkt me wijzer
Klik om te vergroten...
Omdat je een ban te pakken hebt als je als lid een vendor neerzet. Deze meldingen gaan via @Eik. Indien nodig plaatst hij in overleg met de andere mods een waarschuwing in dit topic.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Omdat je een ban te pakken hebt als je als lid een vendor neerzet. Deze meldingen gaan via @Eik. Indien nodig plaatst hij in overleg met de andere mods een waarschuwing in dit topic.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik zou zelf wel graag willen weten waar ik mn geld niet aan uit moet geven omdat ze mensen in gevaar brengen. Al dan niet geeft het extra aan het testcentrum te bezoeken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat zegt idd niet veel nee , nul komma nul , om precies te zijn
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Zo lekker dan. Je zou maar een lijn 2-MMC denken te nemen...
Klik om te vergroten...
Ja was ook nog de snuifbare versie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenzekezine? zei:
Ja maar ik zou zelf wel graag willen weten waar ik mn geld niet aan uit moet geven omdat ze mensen in gevaar brengen. Al dan niet geeft het extra aan het testcentrum te bezoeken
Klik om te vergroten...
je krijgt het tzt te weten als de mods dit nodig achten uitwisselen via pb's is ook niet toegestaan
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebbenzekezine? zei:
Ja maar ik zou zelf wel graag willen weten waar ik mn geld niet aan uit moet geven omdat ze mensen in gevaar brengen. Al dan niet geeft het extra aan het testcentrum te bezoeken
Klik om te vergroten...
Dat snap ik. Maar dat maakt niet dat de forumregels opeens anders zijn. Hieronder wat extra context.

Eik zei:
De meldingen houden we bij op het moderator-only deel van het forum. We hebben al een redelijk aantal meldingen gekregen maar meestal geeft dit een diffuus beeld. We gaan niet de naam van een vendor hier noemen na een enkele klacht. Als een vendor vaker slecht of vooral ook gevaarlijke dingen levert dan nemen we actie en melden we dat hier als waarschuwing.

De reden dat we namen van vendors niet toestaan is omdat we geen reclame willen maken. Al zeker niet voor middelen waarvan de juridische status ter discussie staat. We willen namelijk dit forum open houden en geen zaken doen die ongewenste aandacht van justitie naar ons forum trekt.
Klik om te vergroten...

Eik zei:
Eigenlijk wel ja. We gaan ook niet na 1 melding meteen een waarschuwing plaatsen. Dat is niet redelijk en bovendien willen we niet beticht kunnen worden van smaad. Bij herhaalde meldingen over dezelfde vendor nemen we wel actie. Voor zover ik me kan herinneren hebben we dit nog maar 1 keer gedaan.

Ons systeem is niet waterdicht. We zijn afhankelijk van meldingen van leden. We geven absoluut geen garanties dat RC vendors veilig zijn als we er niet voor waarschuwen. Andersom is beter; als we wel waarschuwen zou ik zelf geen zaken doen met die specifieke vendor.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."