Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"AmsBoy91 zei: Hi iedereen, Ik kom dit stofje net tegen bij een bekend vendor, en had er niet eerder van gehoord (ondanks een maandenlange online zoektocht naar 3-MMC alternatieven..) Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik word de afgelopen tijd een beetje misselijk van Reddit, dus ik houd het eigenlijk even bij de Wiki pagina. Ik heb zelf ook ervaring met 4-MMC, destijds (10 jaar geleden) de echte original, en ik vind 3-MMC nu al een jaar of twee eigenlijk net zo lekker. Of ja, vond... Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat 2-MMC te bieden heeft. Ik ga het sowieso zelf bestellen, waarschijnlijk deze week nog. Updates zullen dan ook zeker volgen. PS ik heb gezocht maar de zoek-functie deed het niet, server error. Hoop dat ik niet met mijn eerste post (spannend!) alle forum regels breek door niet eerst te zoeken Klik om te vergroten... Heb het net ook maar besteld om te proberen, ben benieuwd"
"Vis a vis"
"ricorieks zei: als je ook alcohol gaat drinken op je feest kan je beter helemaal geen benzo slikken ,ben dan bijna zeker ervan dat je de blackout gaat krijgen waar je bang voor bent . zonder alcohol zou ik 3 mg etizolam slikken en na een uurtje als je nog niet slaapt 1 mg bij doseren . persoonlijk denk ik dat de meeste blackouts gebeuren bij een combi met alcohol... Klik om te vergroten... Gelukkig heb ik dat nooit met de combo benzo en alcohol, maar godzijdank dat ik mijn grenzen ken en heb ook wel een beetje tolerantie. Maar de combo is idd geen goed idee en kan erg gevaarlijk zijn. Niet aan te raden dus, vooral niet met geen of lage tolerantie"
"Ik vond dit stofje maar vlak en doelloos"
"Heb nu ook Gidazepam liggen, ben benieuwd hoe ik het ga ervaren"
"Mr. Digger zei: Gidazepam werkt totaal niet . Gisteren 3mg genomen......geen reet effect. Misschien meer iets voor overdag maar is zeker geen slaapmedicatie. Heb een heel voorraad . Godver Klik om te vergroten... Die 3mg pellets deden voor mij ook geen ruk, gelukkig had k er maar 21"
"Dopemonster zei: Gidazepam is volgensmij echt een baby benzo... Klik om te vergroten... Denk t ook, het word sws als ongeveer 10 keer de hoeveelheid voorgeschreven in dat oosten, wat al raar is."
"De Apotheker zei: bromo nordiazepam bestaat ook niet en kom er eerst een achter wat je dan wel bemachtigd hebt. Klik om te vergroten... Hoeft niet zo denigrerend gezegd te worden toch? Of bedoelde je t niet zo"
"Jake zei: Ik heb geen ervaring met nordiazepam. Echter weet ik wel dat de pammetjes vallen onder benzodiazepines. In pil vorm duurt dit ongeveer 30 tot 60 minuten voor de werking begint. In poeder vorm indien het gesnoven wordt zal dit effect snel optreden. Omdat ik er zelf niet veel van weet zou ik het zelf niet aanraden, indien je dit toch wilt zou ik met een kleine hoeveelheid beginnen om te kijken hoe het is. Jake Klik om te vergroten... Ben een experienced benzo user dus idk, krijg ook diazepam voorgeschreven. Dus i know whatsup, zag alleen deze rare naam staan"
"In Amerika doen ze dit best veel. In hiphop is het de term Molly Water. Zelf geen ervaring mee maar het moet pure MDMA zijn wil het volledig oplossen, dat weet ik wel."