#1
Klopt, behalve midden is er niet echt een logische optie dus eigenlijk is er niet echt een logische optie. Maar rechts heeft net zo goed geen meerderheid🤷🏻♀️Ik dacht gisteravond gelezen te hebben dat dit geen optie meer is omdat de restzetel niet naar D66 is gegaan, dus ze blijven steken op 26 zetels en bovenstaande formatie op 75. Te weinig dus, of ze zetten er partij bij


