Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2025

Tweede Kamerverkiezingen 2025

1282 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Ik heb de woningcrisis en asielzoekers 'problemen' en nog wat futiliteiten (is dat een woord) opgelost, althans ontrafeld. De komende 10 jaar zal er met natuurlijk verloop ongeveer 1,7-2 miljoen starters bijkomen. Babyboomers nu zorgen voor 50k huizen per jaar door overlijden etc. Momenteel bezitten zij nog ongeveer 2,4 miljoen huizen. Als alle BBers, behalve mijn ouders dan natuurlijk, zichzelf opofferen in het belang van het land kunnen we:
- De staatsschuld in 5 jaar terugbrengen naar 0( geen AOW en pensioen meer)
- Huizen liggen voor het oprapen en HRA kan blijven want geld zat
- Basisinkomen kan worden ingevoerd
- Zorg wordt weer betaalbaar

Als ik het zo zie ligt de oplossing niet bij het terugdringen van migranten maar in het terugdringen van babyboomers. Ik heb deze analyse natuurlijk even door chatgpt gehaald en die geeft aan dat mijn cijfers kloppen. Behalve de pensioenen , want die zijn niet van de overheid(ooh nee?) maar ook daar valt natuurlijk omheen te werken.

Wie licht Wilders in, hij kan nu de naam nog wijzigen in BBNee!
Klik om te vergroten...
Ik zie nog een pluspunt: erfenissen! (Wel onbelast laten hoor!)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Ik zie nog een pluspunt: erfenissen! (Wel onbelast laten hoor!)
Klik om te vergroten...
De plussen houden niet meer op. Er zijn er meer en uiteraard ben ik die bereid toe te lichten als Wilders toestemt en mijn geniale geest het premierschap toezegt. Zelfs alle weigerende partijen moeten na deze briljante twist niet anders meer kunnen dan BBNee! omarmen. Wilders maakt eenmaal zijn excuses voor de afgelopen 15 jaar , schudt wat handjes in diverse moskeeën en met islamitische bestuurders en hij kan zelf ook weer zonder beveiliging over straat.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit al meer dan 15 minuten te kijken naar Iets waarvan de lippen bewegen, waar geluid uit komt maar meer als chinees kan ik er riet van maken.

Na Wilders dacht ik niet dat het nog erger kon. Wederom weer een teleurstelling.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na dit debat, ik citeer Wilders.
' De boodschappen zijn verschrikkelijk duur, onbetaalbaar, hier moet echt wat aan gebeuren'

Interruptie:
' Meneer Wilders, uw minister had de opdracht om deze prijzen te verlagen waarom is dit niet gebeurd?'

Wilders:
'Dat weet ik niet maar ik vindt wel dat dit moet gebeuren. Ik weet dus niet waarom dit niet is gebeurd.'

Ik trek mijn keutel in. Na dit debat gaat zelfs BBNee! Wilders niet meer redden. 🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
Na dit debat, ik citeer Wilders.
' De boodschappen zijn verschrikkelijk duur, onbetaalbaar, hier moet echt wat aan gebeuren'

Interruptie:
' Meneer Wilders, uw minister had de opdracht om deze prijzen te verlagen waarom is dit niet gebeurd?'

Wilders:
'Dat weet ik niet maar ik vindt wel dat dit moet gebeuren. Ik weet dus niet waarom dit niet is gebeurd.'

Ik trek mijn keutel in. Na dit debat gaat zelfs BBNee! Wilders niet meer redden. 🤣
Klik om te vergroten...
Wat leuk dat je ook kijkt!!! Bizar hoe Wilders door zn antwoorden heenbluft zeg pfff. Zelfs ik zou m bijna geloven.

Gelukkig hebben we nog de onafhankelijke journalistiek:
1758106591058.png
1758106604423.png
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Wat leuk dat je ook kijkt!!! Bizar hoe Wilders door zn antwoorden heenbluft zeg pfff. Zelfs ik zou m bijna geloven.

Gelukkig hebben we nog de onafhankelijke journalistiek:
Bekijk bijlage 67339
Bekijk bijlage 67340
Klik om te vergroten...
Das dus ongeveer 60% aanwezigheid maarja, ik vind het niet heel treurig moet ik zeggen. PVV'ers zijn tijdens debatten vooral stemmingmakerij en toneel aan hehlt opvoeren. Is allemaal show voor de bühne.

Overigens heb ik het idee, want Wilders heeft over het algemeen zijn dossiers redelijk goed op orde, dat het hem allemaal vrij weinig doet. Is niks voor hem om zo slordig te zijn wat deze punten betreft. Misschien beging zn ware aard ten tonele te verschijnen en mag die Bibi binnenkort opvolgen....🤣

Rutte zn oom/neef/broer/partner, Arno, heb een paar pillen gepopt volgens mij👁👁

Is overigens ook een talent:
' Tevens is hij zanger van de band Harige Harry & The Ladyshavers.'
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Full blown fascisten ook echt gewoon ahahaha
1758381620827.png
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat via de voorzitter praten blijft iets mafs😆 alsof een kind tegen een ander kind zegt dat ie even door moet geven dat ie niet meer met het weer andere kind praat, die er tussen in zit en het dus ook gewoon hoort.

(Ik ben op de hoogte van de reden hiervan, maar toch)

En oja. Moeten we de miljoenennota niet de miljardennota gaan noemen? De champions league heet inmiddels ook "het miljardenbal" en niet meer het "miljoenenbal". En de UEFA en FIFA zijn aartsconservatief.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
En oja. Moeten we de miljoenennota niet de miljardennota gaan noemen? De champions league heet inmiddels ook "het miljardenbal" en niet meer het "miljoenenbal". En de UEFA en FIFA zijn aartsconservatief.
Klik om te vergroten...
Screenshot_20250917_142405_ChatGPT.jpg
🤤🤤🤤
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heh. Dat citaat heb ik helemaal niet zo geciteerd😂 vgm stond ie weer op afrikaans ofzo
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Heh. Dat citaat heb ik helemaal niet zo geciteerd😂 vgm stond ie weer op afrikaans ofzo
Klik om te vergroten...

braaibroodjies?​

l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_1782.jpeg
Kijk al deze protestanten eens lekker GEEN GEWELD GEBRUIKEN!!!!!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Voor wie op zoek is naar de stemhulp die @Zanza hierboven deelt: https://kieskompas.nl/nl

Er is er ook een specifiek voor wonen:
woonkieskompas.nl

Woonkieskompas #TK2025

Ik heb zojuist het #Woonkieskompas ingevuld! Doe jij dat ook? #TK2025
woonkieskompas.nl woonkieskompas.nl

voor klimaat:
klimaat-energiekieskompas.nl

Klimaat Energie Kieskompas #TK2025

Ik heb zojuist het klimaat-energie.kieskompas ingevuld! Doe jij dat ook? #TK2025
klimaat-energiekieskompas.nl klimaat-energiekieskompas.nl

en voor zorg:
zorgkieskompas.nl

Zorgkieskompas #TK2025

Ik heb zojuist het #Zorgkieskompas ingevuld! Doe jij dat ook? #TK2025
zorgkieskompas.nl zorgkieskompas.nl

En daarnaast voor mensen die meer tekst en uitleg willen is er deze variant:
kieskompas.steffie.nl

Steffie helpt je met stemmen

Het Kieskompas met Steffie geeft je informatie in makkelijke taal over welke politieke partij het beste bij jou past.
kieskompas.steffie.nl kieskompas.steffie.nl
Klik om te vergroten...

Op 1: SP
Helemaal onderaan: FVD
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Bekijk bijlage 67418
Kijk al deze protestanten eens lekker GEEN GEWELD GEBRUIKEN!!!!!
Klik om te vergroten...

En zo moet je demonstreren.
Dat is het recht wat we in Nederland hebben en moeten we koesteren, maar dan wel zoals deze dames en heren het doen.

Wat het gisteren nu links of rechts of allebei?
(die relschoppers, want demonstranten noem ik ze niet)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
En ik wilde deze jullie niet onthouden😆😆
Bekijk bijlage 67285
En ben benieuwd naar de commentaren op het artikel erbij:

Bekijk bijlage 67286
Bekijk bijlage 67287
Bekijk bijlage 67288
Bekijk bijlage 67289
Klik om te vergroten...
20250921_084654.jpg

Ik vond het een interessant artikel en was het wel met de schrijver eens. Hier wat reacties daarop een week later.

Ben nog altijd benieuwd naar jullie gedachten hierover.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Aah gelukkig, ik ben niet de enige die het woord protestanten gebruikt om demonstranten aan te duiden 🤣
Klik om te vergroten...
Ik voelde me als katholiek al begunstigd. Maar das een misvatting dus
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Seuw dan! 54!!!! partijen schreven zich in voor deze verkiezingen.
Bekijk bijlage 66961Bekijk bijlage 66962Bekijk bijlage 66963Bekijk bijlage 66964
Bekijk bijlage 66965
Klik om te vergroten...
www.nrc.nl

Zes nieuwkomers bij de 27 partijen die mogen deelnemen aan de verkiezingen, waaronder FNP en Vrede voor Dieren

Verkiezingscampagne: Vijf partijen die wel wilden meedoen, zijn afgewezen door de Kiesraad. Niet elke nieuwkomer staat in elk kiesdistrict op het stembiljet.
www.nrc.nl www.nrc.nl

Slechts eentje meer dan 2023 :)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Wat het gisteren nu links of rechts of allebei?
Klik om te vergroten...
(Extreem)Rechts

Kordie zei:
Dat is het recht wat we in Nederland hebben en moeten we koesteren, maar dan wel zoals deze dames en heren het doen.
Klik om te vergroten...
🙌🏻🙌🏻🙌🏻
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/09/2...eid-vindt-dat-israel-genocide-pleegt-a4906846
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
“Er is in Nederland brede steun voor de ‘eigen volk eerst-gedachte’, en dat kan een voedingsbodem bieden voor extreemrechts geweld”
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/09/2...g~NQAMDcfj1AuFMpFRt3UYFrnKupUFfSmiDJ6Uz_ObAo0

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...65
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."