#1
Ik zie nog een pluspunt: erfenissen! (Wel onbelast laten hoor!)Ik heb de woningcrisis en asielzoekers 'problemen' en nog wat futiliteiten (is dat een woord) opgelost, althans ontrafeld. De komende 10 jaar zal er met natuurlijk verloop ongeveer 1,7-2 miljoen starters bijkomen. Babyboomers nu zorgen voor 50k huizen per jaar door overlijden etc. Momenteel bezitten zij nog ongeveer 2,4 miljoen huizen. Als alle BBers, behalve mijn ouders dan natuurlijk, zichzelf opofferen in het belang van het land kunnen we:
- De staatsschuld in 5 jaar terugbrengen naar 0( geen AOW en pensioen meer)
- Huizen liggen voor het oprapen en HRA kan blijven want geld zat
- Basisinkomen kan worden ingevoerd
- Zorg wordt weer betaalbaar
Als ik het zo zie ligt de oplossing niet bij het terugdringen van migranten maar in het terugdringen van babyboomers. Ik heb deze analyse natuurlijk even door chatgpt gehaald en die geeft aan dat mijn cijfers kloppen. Behalve de pensioenen , want die zijn niet van de overheid(ooh nee?) maar ook daar valt natuurlijk omheen te werken.
Wie licht Wilders in, hij kan nu de naam nog wijzigen in BBNee!





