#1
Hier loop ik ook tegenaan met de WAO.
Je hoort horror verhalen van anderen die altijd open en eerlijk gecommuniceerd hebben en toestemming kregen om bepaalde dingen te doen en achteraf ineens vet in de problemen komen.
Geeft alleen maar meer stress terwijl mensen met een WAO/WIA/Wajong etc er niet voor hebben gekozen altijd vanwege hun situatie. Maar ja neoliberalisme is full back met dit kabinet helaas.
