Ahja. Je maakt het me ook wel moeilijk. Hier een gifje sturen heeft me al maanden gekost om onder de knie te krijgen.Je kan de knopjes veranderen zanzje
Bekijk bijlage 67957
Och toch.Ahja. Je maakt het me ook wel moeilijk. Hier een gifje sturen heeft me al maanden gekost om onder de knie te krijgen.
Minder dan de helft… das geen handje vol nee maar t is ook zeker geen hand vol die het onacceptabel vindt. En dat zijn dan nog de D66 kiezers… let alone de D66 leden. In een democratische partij hebben die toch ook flink wat in te brengen, anders blijft er binnen de kortste keren geen partij meer van ze over.Maar nog steeds is het niet heel absurd om die andere twee opties te hanteren. De favoriet is duidelijk. Maar het is ook geen handjevol stemmers die de andere opties slechts goedkeuren.
Ook bijzonder dat er een groep op die 3e club stemt als d66 stemmer😅
Hoe komt dit toch?
![]()
Opvallend veel stemmen voor anti-azc-partijen: asiel speelt lokaal grote rol
Asielopvang stond bij de gemeenteraadsverkiezingen niet bovenaan het lijstje belangrijke onderwerpen, maar in meerdere gemeenten lijkt dat wel zo te zijn geweest. Daar kregen partijen met een anti-azc-campagne opvallend veel stemmen. Maar of ze een asielopvang kunnen tegenhouden, is de vraag.www.nu.nl
Beetje flauw om het op drugs te betrekken terwijl er genoeg andere logische verklaringen zijn:Die pillen vreten zichzelf niet!...
Ja maar heel eerlijk, klinkt weer heel wappie maar zionisten zitten overal en wat Rusland is gaan doen na de 2e wereld oorlog doen zionisten al 130 jaar. En zolang ze maar jaarlijks tempels shekels kopen kunnen ze zeggen, en hij zag dat het goed was 🤣😈Iedereen is ook zo blij dat de restzetel naar CU is gegaan want “Don Ceder is zo goed”😂 Die man zit nog net niet op schoot bij Netanyahu kop oppppppp.
50+ vind ik ook zó belachelijk. Domme klote boomers😂
Jawel joh dat zeg je wel....dat is precies wat Europa weer nodig heeft. Een burgeroorlog ruimt lekker op zeg maar 😈🤣He, ik zeg niet dat de rechtstaat omver geworpen hoeft te worden. Of dat de democratie totaal overboord moet. Maar ik heb wel grote twijfels bij de manier waarop we dat hier nu doen. Je weet precies waarop ik doel. Stemrecht, rechterlijke macht, enzovoort
Dit is letterlijk de definitie van kort maar krachtig.🤣
Hier wordt ik zo gelukkig van in de ochtend maar anderzijds: nationalisme en behoud van cultuur en behoud van eigen normen en waarden wordt tegenwoordig alnaar herkauwt als 'racistisch drek. 'Toevallig niet, maar dat doet er niet toe. Met “waar jij bang voor bent” probeer je het persoonlijk te maken en dat is onnodig. Ik heb het helemaal niet over waar ík persoonlijk bang voor ben, maar over iets wat iedereen onder aan de streep zal raken en waar iedereen dus bang voor zou moeten zijn. Waar het over gaat, is dat het misschien heel eng klinkt dat mensen opkomen voor dierenrechten of strijden tegen hun leed maar dat jij daar aan het einde van de dag helemaal geen greintje pijn aan overhoudt. Sterker nog, met de helft aan veehouderij in NL tov nu, kun jij nogsteeds elke dag vlees eten en racistische drek uitkramen, als je dat graag wil. In het geval van een autoritaire leider zal die leider op den duur ook jou nadelig behandelen. Als de staat jou niet aanstaat, is er geen rechtsstaat meer die je beschermt.
En jij kan wel niet willen dat de rechtsstaat omver geholpen wordt, maar dat is wel waar de mensen waar je op stemt naartoe werken.
Waarom moet homogenezing worden verboden? Als mensen er een probleem mee hebben vanuit zichzelf en hun denken dat iemand dat kan genezen en dat zonder enige dwang aanvragen?Ik vind burgerinitiatieven altijd wel een goeie. Laatst/nu was er op EU niveau een burgerinitiatief voor een verbod op Homogenezing/conversietherapie. Ik was zeer blij hiermee, omdat de kamer toen nog tegen stemde, dus hoopte op het verbod op Europees niveau. Nu is het CDA toch wel haar belofte nagekomen en is de motie op het verbod door in de kamer, maar nog steeds hoop ik ook dat het doorkomt in de EU.
Alle referenda mogen van mijn part met dit politiek klimaat wel even uitgesteld/vermeden worden. Ben eigenlijk ook niet zo pro referenda. Wel vind ik dat burgers beter betrokken moeten of kunnen zijn bij landsvertegenwoordiging (lokaal lukt dat al aardig, maar ja gemeenten dan weer niet met landsvertegenwoordiging haha)
Ik denk dat als we een raad met experts hebben, we wel moeten oppassen voor teveel outsourching wat eigenlijk al gebeurt.
Naja, mijn 'pensioen' is bruto 40% gestegen de afgelopen 3-4 jaar. Als gevolg van de gigantische inflatie en netto maar 15% ofzo. Bruto staat dat heel stoer maar netto zie je hoe de VVD heel hard zijn best heeft gedaan 🤣Ja nee duhuh dat snap ik. Niet dat de VVD in de afgelopen 20 jaar ook maar iets van middeninkomens daadwerkelijk beschermt… Maar goed: ze zeggen het dus dan wordt t geloofd.
Maar ook deze mensen liepen de afgelopen maanden bij de VVD weg - tot het laatste moment. Puur omdat Timmermans zo waanzinnig eng is? Ja bizar. M’n verbazing zit hem dus meer in de uiteindelijk uitslag tov de laatste peilingen.
Goud, zilver, rolex en bitcoin en in mindere mate altcoins, aandelen en obligaties. Dat pensioentje an sich heb je sws niks aan. Sparen is voor wanneer je binnen een relatief korte tijd (3-12 maanden) een uitgave wil doen, waar je momenteel het geld nog niet voor hebt. Elke andere manier van banksparen levert netto het resultaat op wat jij benoemt. Of eigenlijk erger. Het wordt minder waard. Er is geen enkel waardemiddel zo hard gedaald als valuta in de afgelopen eeuw, sinds het losgekoppeld is van goud. De dollar is met 97% gedaald in waarde in 100 jaar. M.a.w.: als je in 1925 100 dollar had, was daar nu nog 3 dollar van over. Het zit niet in de nederlandse mentaliteit om geld anders te gebruiken dan utigeven of sparen. Daar zou wmb meer aandacht naar uit mogen gaan. Tuurlijk heeft beleggen risico's, maar als je dat gedegen doet (en dat kan veelvuldig) dan zijn die risico's vele malen kleiner dan banksparen. Sparen geeft je een gegarandeerde koopkrachtdaling. Al ziet men dat niet, omdat je netto meer over houdt. Vergeten wordt dat door inflatie dat cijfertje op je bankrekening wel anders geinterpreteerd dient te worden.Naja, mijn 'pensioen' is bruto 40% gestegen de afgelopen 3-4 jaar. Als gevolg van de gigantische inflatie en netto maar 15% ofzo. Bruto staat dat heel stoer maar netto zie je hoe de VVD heel hard zijn best heeft gedaan 🤣
Ik mag hopen dat je weet hoe dit in de praktijk gaat... zo niet: Vaak jongeren, maar ook volwassenen, worden door sociale dwang zoals familie, kerk, en andere factoren toe gezet tot zo'n behandeling puur om hun geaardheid en wie ze zijn. Dit geeft veel psychische en sociale schade, want je kan niet veranderen wie je bent. Dit vergelijken met behandelingen voor kanker, vind ik echt een rare vergelijking en ook een nare vergelijking. Behandelingen voor kanker kunnen wel kans geven op genezing (ik ben hier zelf ook doorheen gegaan en zoals vele anderen) en heb dit niet onder dwang gedaan. Natuurlijk zijn er wel ethische vragen die oproepen bij geneeskunde, zoals of de behandeling wel bijdraagt aan de kwaliteit van iemand zijn leven etc. Ook zie je bijv in de kindergeneeskunde dat ouders en artsen soms niet kijken naar wat het kind zelf zou willen, en dat is jammer.Waarom moet homogenezing worden verboden? Als mensen er een probleem mee hebben vanuit zichzelf en hun denken dat iemand dat kan genezen en dat zonder enige dwang aanvragen?
Behandelingen voor kanker geven 0% kans op genezing, kosten een hoop geld en veroorzaken eerst een hele hoop leed. Ook dat mensen die chemo helemaal niet willen maar door emotionele dwang wel doen?
En zo kan ik nog tig voorbeelden noemen. Maar in dit geval toch ook algemeen geaccepteerd?
Het klinkt heel grof maar ik zeg toch ook zonder dwang. En mijn vergelijking met kanker maakte ik omdat ik een aantal mensen hb gekend die onder die zelfde emotionele en familiare dwang behandelingen hebben gehad en aan het e8nde van de rit na jarenlang leiden zeiden had ik het maar niet gedaan. En ik ken mensen die niet accepteren dat ze niet op het andere geslacht vallen.Ik mag hopen dat je weet hoe dit in de praktijk gaat... zo niet: Vaak jongeren, maar ook volwassenen, worden door sociale dwang zoals familie, kerk, en andere factoren toe gezet tot zo'n behandeling puur om hun geaardheid en wie ze zijn. Dit geeft veel psychische en sociale schade, want je kan niet veranderen wie je bent. Dit vergelijken met behandelingen voor kanker, vind ik echt een rare vergelijking en ook een nare vergelijking. Behandelingen voor kanker kunnen wel kans geven op genezing (ik ben hier zelf ook doorheen gegaan en zoals vele anderen) en heb dit niet onder dwang gedaan. Natuurlijk zijn er wel ethische vragen die oproepen bij geneeskunde, zoals of de behandeling wel bijdraagt aan de kwaliteit van iemand zijn leven etc. Ook zie je bijv in de kindergeneeskunde dat ouders en artsen soms niet kijken naar wat het kind zelf zou willen, en dat is jammer.
Als iemand vragen heeft over zijn geaardheid, seksuele verlangens of andere zaken rondom zijn/haar/diens identiteit, is er natuurlijk psychische hulp. Maar de beruchte conversie therapieën die verboden worden staan erom bekend veel schade aan te brengen. Het wordt verboden om mensen te beschermen, want het is ook zeer discriminerend. Je mag zijn wie je bent. Of vind jij soms van niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."