#1
😂😂😂
Wat een geniale actie.
Was bijzonder om te zien.
Zag er echt uit als een gezellig uitje.
Zullen wel op doorreis zijn, denk niet alleen voor te stemmen een bus gehuurd
😂😂😂
Wat een geniale actie.
Maar goed ook: als je twee vakjes aangekruist hebt, is jouw stem ongeldig.Even tactisch GL en D66 overwogen maar ik ken mezelf, daar krijg ik spijt van.
Het is SP geworden, dan stemt daar tenminste nog iemand op.![]()
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !Was bijzonder om te zien.
Zag er echt uit als een gezellig uitje.
Zullen wel op doorreis zijn, denk niet alleen voor te stemmen een bus gehuurd
D66 ligt op dit moment 15000 stemmen voor op PVV
![]()
NOS Uitslagen Tweede Kamer 2025
Bekijk hier alle verkiezingsuitslagen van de Tweede Kamer.app.nos.nl
Venray moet nog komen.
Schijnt een echte PVV gemeente te zijn.
Dus wordt nog even spannend, alhoewel 15K wel veel is
Wmb mag het demonstratierecht fors ingeperkt worden. Afgeschaft zelfs.
Ben ik dan extreem rechts? Of heb ik dan alleen extreemrechts gedachtegoed? Of radicaal?
Ja ik had m'n hoop ook gevestigd op Amsterdam. Limburg is in z'n volledigheid PVV gebied volgens mij.
Daarom klopt jouw voorgaande post ook meer. Het zit m meer in progressief/conservatief imoDe Chinese Communistische partij vindt dat ook. Zie Tiananmen Square.
Klinkt eerder als extreem links 😉
Daarom klopt jouw voorgaande post ook meer. Het zit m meer in progressief/conservatief imo
Voor mij is dit nou echt een centrum kabinet. Vvd rechts. Cda centrum rechts. D66 centrum links glpvda links. Zo kijk ik ernaar iig qua benaming. Zou gl pvda zelfs extreemlinks willen noemen én vvd centrum rechts, maar goed daar zal je het niet mee eens zijn
GL/PvdA extreem links? 🤣
Was te verwachten hier. Maar, ja. Ik vind het groenlinks gedeelte extreem links te noemen.
Politicologisch natuurlijk klinkklare onzin.Ja zo zou ik de dierenpartij dan benoemen.
Weet nooit welke term "erger" is. Radicaal of extreem. Maar de ergste dus voor pvdd en de minst erge voor gl
Traditioneel gezien welLinks en rechts hebben toch vooral te maken met hoeveel een overheid zich met het land bemoeit?
Daarom dus dat we met meerdere assen en meerdere kompassen werken, tegenwoordig.Nu lijkt het vaak als de grootste geitenwollen sok is extreem links en de grootste Tokkie extreem rechts 🤣
Terwijl dat helemaal niet altijd iets over politiek links of rechts hoeft te zeggen. Zo kan de geitenwollen sok extreem liberaal zijn, bijvoorbeeld op drugsbeleid. En de Tokkie juist erg leunen op uitkeringen. Raar wereldje hoor, dat links/rechts gedoe.
Wel grappig dat Kieskompas D66 dan weergeeft als centrum links. Terwijl ze zich classificeren als progressief liberaal en dus eigenlijk meer rechts zouden zitten.
Volgens mij heb ik al geantwoord.😘Politicologisch natuurlijk klinkklare onzin.
“Uiterst” = extreem + radicaal
Radicaal = ondermijnt de rechtstaat BINNEN de middelen van de democratische rechtsstaat. Dus zulke partijen dragen uitdrukkelijk anti-rechtstatelijke waarden uit (ik noem maar wat: mensen met een migratieachtergrond zijn tweede rang burgers), maar willen dit wel via de democratische weg veranderen.
Extreem = ondermijnt de rechtsstaat BUITEN de middelen van de democratische rechtsstaat. Ze verwerpen dus de beginselen van de parlementaire democratie en gebruiken daar eventueel geweld bij. Denk bijvoorbeeld aan de kapitoolbestorming en het niet accepteren (of zelfs bewerken) van verkiezingsuitslagen.
Dus… vertel mij nu eens hoe GroenLinks-PvdA anti-democratische of anti-rechtstatelijke standpunten inneemt of welke anti-democratische of anti-rechtstatelijke zij methodes toepassen😇
Volgens mij is het tijd om dit weekend even lekker radikaal te gaan in de kroeg jongens en meiden.
Én ruim 25k ongeldige stemmen. Dus zo'n 65k mensen hebben voor jan doedel gestemd. Al dan niet bewustInteressant!!!!!!
![]()
Aantal blanco stemmen verdubbeld: 'Kunnen alleen maar speculeren waarom'
Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2023 stemden bijna 20.000 mensen blanco. Deze verkiezingen waren dat er 40.000.nos.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."