Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2025

Tweede Kamerverkiezingen 2025

1282 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Was bijzonder om te zien.
Zag er echt uit als een gezellig uitje.
Zullen wel op doorreis zijn, denk niet alleen voor te stemmen een bus gehuurd
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !

Jaja, zo schuilt er in iedereen een complotdenker.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelowTheFlow zei:
Ik ben wel benieuwd wie of wat de bushuur betaald heeft !

Jaja, zo schuilt er in iedereen een complotdenker.
Klik om te vergroten...

De buschauffeur zat zelf ook in pvv kleding. Dus gok gratis vervoer van een club pvv'ers ergens naar toe, en onderweg gestemd.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik heb voor het eerst op een vrouw gestemd. Zo progressief
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ze zich identificeert als vrouw🙃
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bizar dat zoiets rond gaat op social media

1761760356036.png



(klopt dus niet, gewoon 1 rondje)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Bizar dat zoiets rond gaat op social media

Bekijk bijlage 67869



(klopt dus niet, gewoon 1 rondje)
Klik om te vergroten...
En dan ook nog eens buiten de lijntjes kleuren!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
En dan ook nog eens buiten de lijntjes kleuren!
Klik om te vergroten...

Ja, schijnen veel mensen ingetrapt te zijn.
Maar goed dat is ook social media. Weet je niet. Misschien over een paar uur.

Van welke partij zal dit een streek zijn?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ljuv
Gaat het nog een beetje? :grimacing:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Ja, schijnen veel mensen ingetrapt te zijn.
Maar goed dat is ook social media. Weet je niet. Misschien over een paar uur.

Van welke partij zal dit een streek zijn?
Klik om te vergroten...
Tsja… is lelijk maar dat gebeurt vice versa ook. En ook wel beetje eigen schuld als je er intrapt😬
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
D66...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank u allen voor het stemmen. In het bijzonder aan de D66'ers. Het is even afwachten, maar zou zomaar de grootste kunnen zijn.

Krijgen we dan onze eerste openlijk homoseksuele premier?

Écht grote verrassingen zie ik nu niet. De grootste verrassing vind ik toch wel dat de VVD zich nog zo ontzettend heeft weten te herstellen. En dan JA21 daar relatief weinig last van heeft gehad. Toch die grote groep zwevende rechtse kiezers alsnog naar de VVD gegaan. Bijzonder knap en tegelijkertijd knap bijzonder.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
De grootste verrassing vind ik toch wel dat de VVD zich nog zo ontzettend heeft weten te herstellen
Klik om te vergroten...
Zo. Dit had ik ook niet verwacht.

Ook knap dat het ze is gelukt om de PVV zo terug te dringen. Die boodschap is wel aangekomen bij het publiek.

D66 VVD CDA Ja'21 zou nu toch mogelijk moeten kunnen worden. Mocht dat het worden, ben ik redelijk tevreden.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Timmermans nam zonet ontslag.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Knappe prestatie van D66.
Ook complimenten voor VVD CDA JA21.

En wat een afstraffing voor oa de PVV.
Maaaaar wie weet wordt hij nog de grootste. Het is nog een exitpoll en het verschil tussen 25 en 27 is klein.
Niet dat ik denk dat Geert veel kans maakt na het voortouw genomen te hebben mocht hij toch nog nr 1 worden
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
Nou ik ben razend benieuwd.
Klik om te vergroten...
Jij bent belg toch? Heb je zulke strakke banden met nederland dat je hier altijd zo mee begaan bent? Oprechte interesse
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Voor mij is dit nou echt een centrum kabinet. Vvd rechts. Cda centrum rechts. D66 centrum links glpvda links. Zo kijk ik ernaar iig qua benaming. Zou gl pvda zelfs extreemlinks willen noemen én vvd centrum rechts, maar goed daar zal je het niet mee eens zijn
Klik om te vergroten...
GL/PvdA extreem links? 🤣
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#16
Net een interessant filmpje gezien over het andere slotdebat.

Hier wordt gezegd dat de kleine partijen niet mogen adverteren op social media en €12000,- moeten betalen om in het NOS debat mee te mogen doen, wat terug te krijgen is als je in de kamer komt, geldt niet voor de grote partijen.

Vraag me af of het klopt!

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
GL/PvdA extreem links? 🤣
Klik om te vergroten...
Was te verwachten hier. Maar, ja. Ik vind het groenlinks gedeelte extreem links te noemen.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Voor mij is dit nou echt een centrum kabinet. Vvd rechts. Cda centrum rechts. D66 centrum links glpvda links. Zo kijk ik ernaar iig qua benaming. Zou gl pvda zelfs extreemlinks willen noemen én vvd centrum rechts, maar goed daar zal je het niet mee eens zijn
Klik om te vergroten...
Bijna goed, ze zijn radicaallinks.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
alles gaat voorbij zei:
Bijna goed, ze zijn radicaallinks.
Klik om te vergroten...
Ja zo zou ik de dierenpartij dan benoemen.

Weet nooit welke term "erger" is. Radicaal of extreem. Maar de ergste dus voor pvdd en de minst erge voor gl
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Jij bent belg toch? Heb je zulke strakke banden met nederland dat je hier altijd zo mee begaan bent? Oprechte interesse
Klik om te vergroten...

Ik volg de Nederlandse politiek al lang. Niet excessief, maar wel "gewoon" uit interesse.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...65
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."