Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Waarschuwing) 3-MMC verkocht als “NEP/4-MPD” Pentedrone-achtige stof

(Waarschuwing) 3-MMC verkocht als “NEP/4-MPD” Pentedrone-achtige stof

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BartiezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier paar weken terug in Zwolle dit ook gekocht onder het mom van echte 3mmc. Al wel ruime ervaring met 3mmc en 2mmc. 1e bolletje 160mg uur later 240mg. Je kan wel uittekenen hoe de avond gelopen is… Manmanman ben blij dat ik er nog sta. Vaak laat ik wel testen maar nu belang daarvan goed bevestigd..
z

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
zweefmolen
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Onlangs "2-MMC" via DN aangeschaft met de gedachten dit moet nog wel te vinden zijn als zijnde het echte spul, laten testen, dit bleek dus 4-CMC te zijn. Het gaat echt alle kanten op tegenwoordig op de cathinonen markt. Je kunt echt nergens meer van op aan dus altijd eerst laten testen.
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb inmiddels van al die keren dat ik “3-MMC” heb gekocht inmiddels een redelijke hoeveelheid 2-MMC, maar ik ben er nog niet uit waar of wanneer ik dat nu zou willen gebruiken. De meeste ervaringen hier zijn maar gematigd positief… op z’n best
W
WauzelingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry als er al een topic bestaat, maar Even een korte waarschuwing voor iedereen.

Afgelopen weekend een “stof” gekocht, uiteraard verkocht als 3-MMC bij een dealer. Ik ging er al vanuit dat het waarschijnlijk 3-CMC, 2-MMC of 2-CMC zou zijn.

Maar.. de effecten bleken echter totaal niet in die richting te liggen, maar veel meer op pentedrone-achtige stoffen (NEP/4-MPD). En helaas heb ik ervaring met deze middelen, dus kon me enigszins voorbereiden.

Maar stel je voor dat je dit voor het eerst gebruikt, in een dosering die je verwacht bij 3-MMC of 2-MMC.. dat is echt levensgevaarlijk en een 8-12 uur durende persoonlijke hel met te hoge doseringen.

Dit gaat echt een stuk verder dan opgelicht worden.

Pas allemaal alsjeblieft een beetje goed op jezelf.
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laat je hem nog testen? Ik ben wel nieuwsgierig wat er dan precies in zit
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom blijven mensen dit kopen. Snap dat niet. Nadat bekend is dat het grotendeels allemaal fuck zooi is.
10 jaar geleden deed het in mijn omgeving ineens op grote schaal zijn intrede.
Het veranderde de hele scène.
Na wat simpele research leek het me iets om ver weg van te blijven.
Beter gewoon af en toe XTC en op de blaren zitten(dinsdag dip).
Er is gewoon geen drug die vergeeflijk en perfect is.
Maar dat terzijde, ben wel benieuwd wat een Testcentrum er van zegt.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wauzeling zei:
Pas allemaal alsjeblieft een beetje goed op jezelf.
Klik om te vergroten...
Voorkom dit soort ellende: laat je spul altijd vooraf testen 🙏
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAutist zei:
Waarom blijven mensen dit kopen. Snap dat niet. Nadat bekend is dat het grotendeels allemaal fuck zooi is.
10 jaar geleden deed het in mijn omgeving ineens op grote schaal zijn intrede.
Het veranderde de hele scène.
Na wat simpele research leek het me iets om ver weg van te blijven.
Beter gewoon af en toe XTC en op de blaren zitten(dinsdag dip).
Er is gewoon geen drug die vergeeflijk en perfect is.
Maar dat terzijde, ben wel benieuwd wat een Testcentrum er van zegt.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen waarom jij erachter bent gekomen dat je er ver van weg moet blijven? Ik heb het heel wat gebruikt in me leven en ben doodsbang voor de gevolgen ik gebruik het nu niet meer
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Climbatize had dezelfde ervaring en een overdose genomen, denkende dat het 2-mmc was. Hartstikke gevaarlijk. Kut volk.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Jonkoman , nee op beide vlakken ondervond ik geen extra last, nadat de shockreactie bij/kort na het inslaan gekuist was.
Eigenlijk is dat voor mij een minder relevant detail omdat ik toch niet weet welke stof/welke mengsel in mijn lijf zat.

Iedere keer dat ik afwijk van mijn lijfregel dat ik alleen mijn eigen spul gebruik, aanvaard ik een extra risico dat zich te vaak verwezenlijkt: best een nuttige regel dus !
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jonkoman zei:
Mag ik vragen waarom jij erachter bent gekomen dat je er ver van weg moet blijven? Ik heb het heel wat gebruikt in me leven en ben doodsbang voor de gevolgen ik gebruik het nu niet meer
Klik om te vergroten...
Vooral de sterke cravings en het verslavende karakter.
Blauwe ledematen vond ik ook afschrikwekkend om te lezen. Al heb ik dat niet vaak gehoord in mijn omgeving.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAutist zei:
Vooral de sterke cravings en het verslavende karakter.
Blauwe ledematen vond ik ook afschrikwekkend om te lezen. Al heb ik dat niet vaak gehoord in mijn omgeving.
Klik om te vergroten...
Oke..... Ik heb echt wel regelmatig gebruikt en nooit last gehad van blauwe lede maten gelukkig
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jonkoman zei:
Oke..... Ik heb echt wel regelmatig gebruikt en nooit last gehad van blauwe lede maten gelukkig
Klik om te vergroten...
Ik ook niet. Klinkt als vasoconstrictie. @Serotinedream had laatst ook een hele rare '3mmc'
z
zweefmolenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toen ik laatst bij de test service zat werd mij ook verteld dat er nu vaker NEP wordt aangetroffen bij ze wat wordt verkocht als 3-MMC. Dealers geven echt geen fuk om je gezondheid of je leven. Test alsjeblieft alles! Bijkomend voordeel is dat je dan jezelf verplicht een week bedenktijd geeft.

4-MPD is voor mij ook een nieuwe. Zeker niet zonder gevaar: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0379073820305211
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch nog maar een keer hier aansluiten, met een ervaring van een als 3-MMC verkocht middel.

Mijn bezoek gisteren was niet tevreden met mijn "huisblend van de maand" van restjes geteste 4-MMC en 2-MMC vloeistof (50/50 ongeveer). Hij had eerder het weekend en de maandagavond aan zijn in Amsterdam Noord bij een dealer gekochte 3-MMC gezeten (gesnoven). Voor het bijnemen (tweede booty en korter dan 2 uur na de eerste) hebben we daarom zijn zakje gebruikt.

Ik hield de veiligheid in het oog en zei al stop bij 160 mg: die opgelost en voor een tweede booty eerlijk gedeeld (halve dosis globaal). Hij vond deze wel lekker ... bij mij kwam het bijna als een mokerslag binnen, heftig, niet vervelend moet ik bekennen, wel met vervelend effect op de darmen. Lang aanhoudend met een stevige zeer langdurige nawerking. De factor craving was voor mij niet aan de orde. Vandaag een suboptimale dag.

Wat mij betreft duidelijk geen 3-MMC. Ook geen 4-MPD want geen gortdroge keel. In eerste instantie dacht ik NEP, maar door de vergrote pupillen en iets verminderde emotionele stabiliteit de dag erna onwaarschijnlijk. Verder speculeer ik niet.

Echt ongelofelijk wat er voor 3-MMC aan tombola troep verkocht wordt, waarbij een op 3-MMC gebaseerde dosering enorm verkeerd uit kan pakken. "Kut volk !"
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
zweefmolen zei:
Toen ik laatst bij de test service zat werd mij ook verteld dat er nu vaker NEP wordt aangetroffen bij ze wat wordt verkocht als 3-MMC. Dealers geven echt geen fuk om je gezondheid of je leven. Test alsjeblieft alles! Bijkomend voordeel is dat je dan jezelf verplicht een week bedenktijd geeft.

4-MPD is voor mij ook een nieuwe. Zeker niet zonder gevaar: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0379073820305211
Klik om te vergroten...
4-MPD werd aan een spotprijs verkocht en lijkt erg op Hexedrone & N-Ethyl-Pentedrone.

1771372256942.png
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugs is zelfmoord ,betaald in termijnen.
De niet klassieke drugs zijn het gevaarlijkste wat ooit op de markt is gekomen.
Al zijn de klassieke nu ook om te huilen ,vroeger was alles gewoon beter.

Heel de RC wereld is rotter dan rot , wie weet hoeveel doden dat heb geëist.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
War on drugs = killing people
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is het niet tijd voor een waarschuwingsbericht vanuit Trimbos oid?
z
zweefmolenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raver zei:
Is het niet tijd voor een waarschuwingsbericht vanuit Trimbos oid?
Klik om te vergroten...
Ik kreeg laatst van de test service inderdaad ook al waarschuwingen dat er nu ook behalve 3/4-CMC en 4-BMA ook NEP in omloop is wat als "3-MMC" verkocht wordt. Maar het mag inderdaad best wat groter worden opgezet qua voorlichting. Deze ontwikkeling is ook gewoon mede het gevolg van het verbieden van 3-MMC.

Ik zal nooit zeggen dat drugsgebruik de schuld van de wetgever is, maar ze kunnen best wat slimmer om proberen te gaan met hoe ze het misbruik en de illegale handel willen terugdringen. Het verbod op lachgas bijvoorbeeld heeft er vooral voor gezorgd dat opeens een groot probleem ontstond met de lege cilinders die in de vuilnis keten terecht komen met levensgevaarlijke gevolgen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."