Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Grote kans dat het NEP of 4-CMC is. Vaak ook 4-MMC tegenwoordig, maar dat komt niet zo snoeihard aan. 3-MMC is tegenwoordig zeer zeldzaam, de testlabs zien het bijna helemaal niet meer aangeboden. Ik lees hier wel heel af en toe iemand die het wel heeft gevonden en positief laten testen, kan zijn dat er weer wat oude stock is of toch nieuwe productie, maar als je zegt dat je het al een jaar koopt en neemt dan betwijfel ik of dat 3-MMC is als je het nooit hebt laten testen. Je kunt tegenwoordig bij de Jellinek in Amsterdam en Utrecht (misschien ook andere grote stede) te plekke alle cathinonen laten testen met hun FTIR machine binnen een paar minuten. Kost €2,50 per sample en max 3x tegelijk. Zodat je niet meer een week hoeft te wachten. Ga alsjeblieft testen."
"Onlangs ook 4-MMC laten testen bij het lab en het bleek dat hier ook 4-CMC en ook 4-BMA bij zat. Onbekend in welke hoeveelheden, maar dit lijkt me geen goede ontwikkeling. Ik had er dom genoeg zelf ook al wat van gehad en vraag me ook wel af hoeveel schade dit heeft aangericht."
"Jonkoman zei: Goed dat je het hebt laten testen ! Heb je een foto van je Crystalen Klik om te vergroten... Jazeker, hier is een foto van de door het lab als 4-CMC geïndentificeerde stof: Voor de duidelijkheid en context, het ligt op een zwart bord met wat krassen. Ik vind zelf vooral de langwerpige kristallen erg kenmerkend. De MMC kristallen zijn wat zachter en verkruimelen sneller. Het lab heeft geen andere stoffen erin gevonden, dus ik ga er vanuit dat het redelijk puur is. Hopelijk hebben mensen hier iets aan. Ik ga het hier zo in de houtkachel gooien. Ik spoel nooit iets door de WC om meerdere redenen. Als je geen houtkachel hebt en je wilt drugs weggooien, dan is de grijze bak eigenlijk ook al beter dan de WC, dat wordt ook verbrand."
"Bengozy zei: Ik vind 2m in orale dosissen echt best lekker. 250-275mg bommetjes en je voelt je heerlijk. Klik om te vergroten... Dat is dus een beetje het probleem, je moet echt flinke dosissen nemen en ze werken niet lang, en voordat je het weet zit je flink hoog in de NE tot een punt waarop het cardiotoxisch wordt. De DA blijft ook wel gaan, waardoor je dat niet door hebt. Zo heb ik eens een flinke vasoconstrictie opgelopen waardoor ik op een gegeven moment paarse handen en voeten kreeg, na >1.5g van die 2-MMC zooi over een periode van richting 24u. Classic compulsive redosing binge. De dagen er na had ik een benauwd / strak gevoel in de borst. Was echt eng, maar ging gelukkig weer weg na een paar dagen. Deze ervaring had ik nadat ik dacht dat ik 3-MMC had gekocht (en ook die werking verwacht had). Sindsdien test ik wel alles. 3 -MMC is het nooit meer geweest. Wel interessant om te lezen dat het er blijkbaar weer is."
"Bengozy zei: Ja klopt, heb laatst volgens mij zo'n 2,5g in 30 uur weggeramd. Ik had nergens last van moest ik zeggen. Ik wisselde wel de hele tijd af met een biertje en een watertje en af en toe wat yoghurt en een banaantje. Ook dag erna een beetje verrot maar niet mega. Klik om te vergroten... Vind ik toch flink hoor, maar hangt uiteraard af van diverse factoren zoals algehele gezondheid, leeftijd, tolerantie, etc. Ik vind het vooral eng dat ik er zo lang op door kon gaan en dan nog in mijn eentje ook nog, met de nodige 100 tabbladen open, de kenners zullen snappen wat ik bedoel En dan op het einde (als er überhaupt van een einde te spreken is) te realiseren, oh shit, 24u voorbij, en niet geslapen. Vooral die nacht overslaan nekt mij altijd nog dagenlang. Met 3-MMC had ik veel meer een bevredigd gevoel op een gegeven moment (misschien omdat het meer serotonine aktie heeft) en was dan gewoon sneller klaar en moe. Ik zou het graag weer eens willen vinden, ipv alle vervangende troep die ik inmiddels heb gevonden na vele aankopen en steeds laten testen (2-MMC, 3-CMC, 4-CMC, 4-BMA zelfs recentelijk). Maar als er blijkbaar weer productie is, dan is het misschien weer makkelijker te vinden via de gebruikelijke kanalen. Probleem is echter dat dealers zelf vaak ook totaal niet weten wat ze verkopen. Zo lang het kristallen brokjes zijn en stinkt als cathinonen vinden zij het al best, en hun klanten meestal ook. En gaan klagen bij ze na een negatief test resultaat levert in het beste geval meestal geen reactie op. En als je via het darknet hebt bestelt, en je eigen adres hebt gebruikt, voelt het nog minder fijn om een conflict aan te gaan."
"Ook vanuit de apotheek gaat het de verbrandingsoven in, net zoals het restafval in NL. Scheelt misschien 100 graden maar het komt op hetzelfde neer. Ik denk zelf niet dat het verstandig is om meer dan absoluut nodig met illegale substanties over straat en in een apotheek of de supermarkt te gaan. Meeste mensen zullen er ook te lui voor zijn denk ik. Dus dan is het de keuze tussen doorspoelen of de grijze bak. Kies dan de laatste ajb."
"XMR zei: Uitslag: hoofdbestanddeel 4-mmc, maar verder ook 4-cmc en 4-bma. Klik om te vergroten... Ik had dus precies dezelfde uitslag laatst. Het begint er op te lijken dat er een grotere batch van deze rommel-mix in omloop is. Dat is slecht nieuws. Kwam de jouwe ook van het DN? Bij de beoordelingen lees je helaas weinig tot nooit van klanten die iets hebben laten testen. Laatst nog wat van een andere vendor besteld wat ik nog naar de test service moet brengen. Dus over een paar weken heb ik waarschijnlijk ook weer wat te rapporteren. Als het dan weer die mix is, dan begin ik me toch wel ernstig zorgen te maken. 4-CMC en 4-BMA lees ik horror verhalen over."
"Laatst weer eens "3-MMC" besteld en laten testen bij DIMS. Het zag er al anders uit, hardere kristallen, beetje langwerpig en transparanter. Ook niet de typische MMC geur. Bij het lab getest als wederom 4-CMC (en niets anders erbij). Ze vertelde me dat ze de hele avond al aan de telefoon ongeveer 50% van de test resultaten over 3-MMC gingen en allemaal negatief eruit kwamen. Over de "horror verhalen", er is niet veel over de chlorinated caths bekend, maar wat ik er meestal over lees qua vermoedens doet mij er vandaan blijven: Enige positive deze keer dat ik eigenlijk wel gelijk kon zien dat het geen van de MMCs was maar iets anders, door de afwijkende kristal structuur. Ik kan er eventueel een foto van plaatsen als mensen interesse hebben, voordat ik het spul in de kachel smijt. Bij de test service werd me ook verteld dat er ook steeds meer NEP in omloop is wat ook als 3-MMC verkocht wordt. Het is een bonte verzameling inmiddels wat er allemaal verkocht wordt onder diezelfde noemer. In een paar jaar tijd is dat spul enorm populair geworden en doordat het in 1x verdween, is dit nu dus het gevolg. Ik denk niet dat de situatie er nu veiliger op is geworden eerlijk gezegd."
"BelowTheFlow zei: Mooi illustratie van de waarde van het op het oog identificeren van het soort substantie. Klik om te vergroten... Nouja, in combinatie met de lab test dan. Ik zou nooit alleen maar op uiterlijk af gaan, maar het wijkte qua structuur en geur wel genoeg af voor mij dat ik sterk vermoedde dat het zeker geen 2/3/4-MMC was."
"LucidLucy zei: @zweefmolen hoe rook dit spul? Ik heb weleens iets gehad dat qua kristallen hierop leek, maar als 4-mmc verkocht was. Rook heel sterk chemisch. Testen deed ik toen al lang niet meer. Was wel goed wazig spul in elk geval 🤣 Klik om te vergroten... Het was voor mij nagenoeg reukloos. Terwijl ik de MMCs altijd goed kan ruiken met een vrij herkenbare zoetige geur."