Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisterenavond eea toch zelf onderzocht: eerst allebei een 220mg 4M genomen en een aflevering van “euphoria” gekeken, wat erg apart is als je zelf aan de drugs zit. Toen hebben we elkaar maar eens wat nauwkeurig lichamelijk onderzocht en dat was een waar genoegen. Behoorlijk euforisch, toch wel redelijk clear-headed en energie genoeg. Alleen mijn Willie liet het totaal afweten, ondanks een 20mg cialis als voorzorg. (Een cardioloog gaat hier vast iets van vinden.) Dat mocht de pret niet drukken, maar na zo’n twee-en-half uur wilde ik het experiment toch aan gaan en de hulp van een pure amnesia haze ingeroepen. Blijft boeiend wat een extra laag genot dat toevoegt: alle aanrakingen worden nog meer versterkt als ze al waren, wat wellicht ook de oorzaak is dat Willie spontaan wakker werd en fier zijn werk kon doen, geholpen door een berg extra energie. Verder geen redose , want ik had sowieso maar twee oude ( maar dus nog prima werkende) 4M pilletjes. Toch zeker zes uur, in verschillende waves, geweldig van elkaar kunnen genieten. Mijn vrouw sliep inmiddels al een half uurtje op de bank terwijl ik nog heerlijk van muziek zat te genieten. Toen zijn we maar naar bed gegaan. Ik zal het geen plafond dienst noemen maar was de rest van de nacht ergens tussen slaap en waak in, maar zeker niet onprettig. Vandaag zitten we nog altijd in een positieve flow. Geen idee of er nog een Tuesday blues aan komt; meestal hebben we daar niet zo’n last van. Kortom: uitermate geslaagd. Of we het nog eens doen ligt er aan of ik nog ergens ooit 4M vind. Een andere vraag is of het uiteindelijk leuker was dan xtc en wiet, wat nog altijd mijn favoriet was. We moesten maar eens een vergelijkend warenonderzoek gaan doen"
"Volgende week ga ik naar Raggea Lake. Lijkt me een festival om met een paar goeie joints te gaan genieten. Iemand een tip wat voor wiet? Beetje actief, vaak gebruik ik zelf een haze, maar hou me aanbevolen voor tips"
"Mezelf zei: Ik kan praktisch het tegenovergestelde zeggen als dat @Neo-Shulginist zegt. Het maakt bij mij bijna altijd de space wat rustiger en meer ontspannen zodat wat meer in de seksuele beleving genoten kan worden. Dus dit is echt volledig persoons afhankelijk Klik om te vergroten... Ah, nu wordt het echt interessant. Ikzelf heb mijn mooiste ervaringen gehad met xtc en wiet. Toen namen we de wiet wel een beetje aan het eind van de plateau fase van de X, maar dat gaf toen een ongelofelijk wauw gevoel. Nu is x weer heel wat anders dan 4 (en weer anders dan 3), dus inderdaad nieuwsgierig naar alle ervaringen"
"Tja, waarom krijg je in het VK fish &chips in een krant? Ik weet wel dat Nederlanders de meeste afval per persoon per jaar verbruikt, vooral door al die verpakkingen. Soms handig, soms overdreven. Waarom moet een tube tandpasta tegenwoordig ook een doosje er om heen? Nu zijn die ziplocks, vooral die van de Ikea, wel een uitkomst 😁"
"Even een oudere post bumpen. Ik heb nog een paar 4-mmc pillen van 220mg. Ik wil ze gaan proberen voor een romantisch wilde avond, met een joint amnesia haze achter de hand. Ik zie hier wat positieve ervaringen maar weinig gedetailleerd. Iemand ervaring? Joint bij de coming up of juist down? Andere wiet wellicht beter."
"Neo-Shulginist zei: Ik vind cannabis en 4-MMC niet zo'n goede combinatie. Wiet heeft toch wel de neiging om de space onrustig en paranoïde te maken. Gelukkig heb ik zelf ook nooit zo'n behoefte gehad om te blowen als ik aan de 4-MMC zit. Als de 4-MMC begint uit te werken kan ik me voorstellen dat je wel trek krijgt in iets om het scherpe randje eraf te halen. Maar ook dan vind ik cannabis niet heel chill. Ik zou dus zeggen dat je de joint beter voor een andere keer kan bewaren. Als je het toch niet kun laten dan liever in de come-down. Klik om te vergroten... Mooi, dan laat ik hem liggen"
"Burst. (Amsterdam, op Koningsdag. Voor het eerst voor mij . Iemand ervaring mee?)"
"Mezelf zei: Maar als je het mij vraag is 3m wel meer geschikt voor wat jij van plan bent... even puur seksueel gezien dan. Klik om te vergroten... Ja, wrijf het er nog even in. Ik heb nu een stapel voor 3m aangeprezen 2m, maar dat laat ik wel liggen voor als ik echt in hoge nood zit 🫣"
"Piet Zahut zei: Ik zeg.. gaan!! Klik om te vergroten... Ja hoor, ik ook. Ik was er gisteren. En daar waren knap wat singels op jacht, dus je verveelt je vast niet. Leuk divers gezelschap, ik voelde me zowaar jong 😏"
"Piet Zahut zei: Man man man dit was er eentje voor in de boeken. Wat heb ik een enorme dip, maar het was het waard! Klik om te vergroten... Goed te horen. We hebben kaarten voor Awakenings in de Ardennen deze zomer. Zin in"