go-fast... 4 blikies, gedurende een 1uur-lange reis op de snelweg
#6
Een Palm biertje. Godsamme, wat maken die Belgen toch lekker bier. En dan hier iedereen maar Heineken en Amstel drinken. Niet dat er in NL geen goed bier is.
#7
Droog wit wijntje.
#8
Pálinka!
#9
Hertog Jan
#10
Palm
#11
And again een blikje Bavaria en een Springbank 10yo
Fles is bijna leeg , damn!
#12
Een lekker glas met limoncello met veel ijs en 7-up.....