#1
Een lekker glas met limoncello met veel ijs en 7-up..... 


Petrovic zei:
Casplantje. zei:Een razzje-fanta
Raket ijsje lekker
pieter-jan zei:Mijn eigen gestookte vodkaatje (legaal) zonder ijs.
Puur genieten!
Pieter-Jan Frooninckx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."