Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
537 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mojito, genuttigd op vakantie op 28 augustus 2025.

Ik gok dat mijn volgende drankje wederom een Mojito zal zijn ergens tussen 1 en 14 april 2026😬
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijke Tamnavulin whisky, die Sherry Cask edition. Beetje scherp van smaak als je bourbon gewend bent zoals ik. Maar na paar slokjes puur is het genieten en doe ik ook lang met 1 glaasje. 17661360135837826395839311075782.jpg
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#3
8.6je
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pickwick thee
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Pickwick thee
Klik om te vergroten...
Hoe gaat ie met je?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Hoe gaat ie met je?
Klik om te vergroten...
@Zeehond ,ik ben godzijdank aan de beterende hand!
Op oudjaarsdag a.s. ga ik volgens de planning als alles goed gaat, met ontslag en ga weer naar huis.
Tanja zal ongetwijfeld blij zijn om mij weer te zien, en dit geldt ook voor mijn katten.....
Hamdoelillah! Straks heb ik dit alles weer achter mij, ik heb het nog nooit zo zwaar gehad....nog even doorzetten dus
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flügel. 🔥
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#8
warme chocolademelk met rum
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
@Zeehond ,ik ben godzijdank aan de beterende hand!
Op oudjaarsdag a.s. ga ik volgens de planning als alles goed gaat, met ontslag en ga weer naar huis.
Tanja zal ongetwijfeld blij zijn om mij weer te zien, en dit geldt ook voor mijn katten.....
Hamdoelillah! Straks heb ik dit alles weer achter mij, ik heb het nog nooit zo zwaar gehad....nog even doorzetten dus
Klik om te vergroten...
Wat fijn om te lezen 😍
Nog even doorzetten, sterkte kerel 😘
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wijntje chardonnay
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dropshot
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Blikje Kriek Belle vue.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#13
8.6je
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snooky zei:
Split (de cocktail versie). Smaakte precies zo als het ijsje!
Klik om te vergroten...

Hebben ze Split drinken??? ❤️Waar?
Heb meteen trek in zo een ijsje... 🧊🥶😂

Edit:
cocktailicious.nl

Split 43: romige cocktail met Licor 43 I Cocktailicious.nl

Lekkere romige cocktail met sinaasappelsap en Licor 43 die niet alleen er uit ziet als een Split ijsje, maar ook precies zo smaakt!
cocktailicious.nl cocktailicious.nl
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Hebben ze Split drinken??? ❤️Waar?
Heb meteen trek in zo een ijsje... 🧊🥶😂

Edit:
cocktailicious.nl

Split 43: romige cocktail met Licor 43 I Cocktailicious.nl

Lekkere romige cocktail met sinaasappelsap en Licor 43 die niet alleen er uit ziet als een Split ijsje, maar ook precies zo smaakt!
cocktailicious.nl cocktailicious.nl
Klik om te vergroten...
Verrukkelijk is die!
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Berenburg sinas
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meisje2009 zei:
Berenburg sinas
Klik om te vergroten...

Gelukkig nog iemand met gekke mixen!
Ik drink nu nog maar af en toe alcohol en nooit meer veel.
Maar toen ik jong was dronk ik ook aparte dingen.

Berenburg sinas ken ik niet maar klinkt niet gek.

Malibo Chocomel al geprobeerd?

Een kaakslag ipv een kopstoot? Een biertje met ipv een jonge jenever ernaast een Apfelkorn erbij!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Deze ligt koud te worden voor bij de verse pizza Pepperoni.


Bekijk bijlage 70643
Klik om te vergroten...

Toch geen bier. Geen trek in alcohol.
Bij de Lidl lekker Bitter Lemon mee genomen. Al moet ik zeggen dat die van Schweppes net lekkerder is. Deze is minder bitter en net een tikkie te zoet. Maar ja, voor €0,89 niet klagen!

IMG_0800.jpeg
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jameson shot
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Groot glas water met 2 druppels van deze smaakstof. Alleen omdat het 50% korting was anders koop ik zoiets niet. Gewoon water is al lekker.
Toch is dit best lekker met ijskoud water! ❤️

C4CE19DE-1273-4307-BE8F-2CC82AF21E3C.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."