#1

Casplantje. zei:Razz-fanta
Way better than Sprite.24 januari...Xeloc zei:Half glaasje whisky, anders heb ik morgen niks meer! Stufi komt de 21ste toch?
![]()
jcutter zei:24 januari...Xeloc zei:Half glaasje whisky, anders heb ik morgen niks meer! Stufi komt de 21ste toch?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."