#1
Tijdloos zei:autysd zei:en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE![]()
![]()
Doei , ga maar elders spammen..

Tijdloos zei:autysd zei:en nu mag ik op dit topic (en nog een stuk of 5) dus een bepaalde tijd niet meer dagelijks posten, want anders ben ik blijkbaar aan het spammen, the hunt goes on
PEACE![]()
![]()
Doei , ga maar elders spammen..


Earl Grey thee
Dit topic staat in het alcohol subforum hèKopje groene thee. (Gunpowder)

Begin jij nou ook al, het is een alcohol topic hè...Een bakkie latte macchiato.
Dit topic staat in het alcohol subforum hè
OT Jopen Adriaan wit op het strand gisteren![]()
Haha sorry, daar heb je een punt. Dan houd ik het voor hier bij m'n biertje.Begin jij nou ook al, het is een alcohol topic hè...
My bad!
Maakt niet hoor, maar viel op dat er ineens 3 posts over koffie en thee waren.Haha sorry, daar heb je een punt. Dan houd ik het voor hier bij m'n biertje.
Jij zit nu toch in een afkickkliniek voor je GHB?Baco , zelden zo slecht getrokken. Bah wat was ik misselijk.
Jij zit nu toch in een afkickkliniek voor je GHB?
Ah ok. Ik zie wel regelmatig drank en andere downers hier voorbij komen, pas je op dat je niet langzaam je ene verslaving voor een ander aan het vervangen bent.Ben er al bijna 'n week uit!
Ah ok. Ik zie wel regelmatig drank en andere downers hier voorbij komen, pas je op dat je niet langzaam je ene verslaving voor een ander aan het vervangen bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."