Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
453 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
zjimiz zei:
cool

hoe maak je dat?
Klik om te vergroten...

- eerst het water aan de kook brengen
- klontje boter toevoegen
- wiet toevoegen en een tijdje laten trekken( klein uurtje op een laag pitje)

grts
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks!

Hakt het er net zo hard in als roken of eten?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
zjimiz zei:
Thanks!

Hakt het er net zo hard in als roken of eten?
Klik om te vergroten...

bij mij iig geval niet, is meer relaxter met veel minder high gevoel.
anders maar wel lekker chill. nou niet gelijk iets om elke dag te drinken voor mij, dan opteer ik nog steeds het blowen.
grts
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#4
zit nu aan de drambuie, de laatste (nummer 3) en dan is de fles leeg en ga ik de hond uitlaten en naar bed. Ben een beetje aangeschoten.
byeeeee
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grolsch kanon :beer:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
NocturnalJohnny zei:
Wodka met sprite !
Klik om te vergroten...
:grin:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
koppie appelthee.
yuk
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
kopje appelthee.
yuk
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#9
Breugems winterbier

wel een aanrader, mocht je een keer in Zaandam zijn; bezoek de brouwerij!

:beer:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zondag ochtend begonnen met redelijk wat bier en de zondag afgesloten met een stuk of wat Rode vodka met Red Bull waardoor ik zo verschrikkelijk slecht geslapen heb... Echt rommel die Red Bull door alcohol heen, maar het is zo lekker
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
En hoe laat begint de zondagochtend bij jou?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gladiator
Hertog Jan
Daarna begon het overschakelen naar Grolsch Kanon

Eerlijk is eerlijk.
Die laatste is echt wel oke van smaa.
Maar geen droodrinkertje, zoals nu wel gedaan

Even genoeg nu
K
KOMTGOEDLid
01-01-2024, 00:00
#13
DOMMELSCHH BIER (is dit leuk? (wat is er leuk aan(waartoe leidt het( no offence))))
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#14
Svali zei:
En hoe laat begint de zondagochtend bij jou?
Klik om te vergroten...
Half 12, precies wanneer de voetbalwedstrijd is afgelopen, daarna smiddags voetbal kijken en s'avonds nog ff stappen :grin:

Eigenlijk heel slecht aangezien het zaterdag avond ook laat word :beer:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
boenkeng zei:
Svali zei:
En hoe laat begint de zondagochtend bij jou?
Klik om te vergroten...
Half 12, precies wanneer de voetbalwedstrijd is afgelopen, daarna smiddags voetbal kijken en s'avonds nog ff stappen :grin:

Eigenlijk heel slecht aangezien het zaterdag avond ook laat word :beer:
Klik om te vergroten...

heb je maandag nog verplichtingen? of kan je het rustig aan doen? :confused:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#16
zjimiz zei:
boenkeng zei:
Svali zei:
En hoe laat begint de zondagochtend bij jou?
Klik om te vergroten...
Half 12, precies wanneer de voetbalwedstrijd is afgelopen, daarna smiddags voetbal kijken en s'avonds nog ff stappen :grin:

Eigenlijk heel slecht aangezien het zaterdag avond ook laat word :beer:
Klik om te vergroten...

heb je maandag nog verplichtingen? of kan je het rustig aan doen? :confused:
Klik om te vergroten...
Gewoon naar school geweest en dat ging eigenlijk ook nog wel best hehe :mrgreen:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok u get by

je bent nog niet ingestort tot dusverre? :confused:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#18
Biertje :grin:

zjimiz zei:
ok u get by

je bent nog niet ingestort tot dusverre? :confused:
Klik om te vergroten...
Nee hoor, gister ff kalm aan gedaan. :wink:
S
StippelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ghehe, een glas rode wijn (huismerk van COOP). Maar één glas omdat hij van tevoren tussen mijn spaken kwam en dientengevolge driekwart leegliep (duur flesje; nieuwe velg kostte 30 euro).
S
SlowburnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laatste zaterdag 5 biertjes en daarna aan de flesjes mdma :tearsofjoy: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...153154155156157...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."