#1
Een goed koud Grolsch biertje
Is wel lekker, met een toefje slagroom!Advocaat
Ik vind het ook best wel lekker, maar is wel meer een soort vla hahaIs wel lekker, met een toefje slagroom!
Ik jatte wel eens stiekem een beetje âZwarte Kipâ uit de fles bij oma en opa vroeger....Ik vind het ook best wel lekker, maar is wel meer een soort vla haha
Jaa ik ook .Is ook een oud drankjeIk jatte wel eens stiekem een beetje âZwarte Kipâ uit de fles bij oma en opa vroeger....![]()
En dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..Jaa ik ook .Is ook een oud drankje
Ja zo ging dat bij ons ookEn dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..
The good old dayâs....Ja zo ging dat bij ons ook
Toen stond er nog een glaasje met sigaretten op tafel bij de gastheer/dameEn dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..
Jaaa dat ook! En een luxe drukknop aansteker.Toen stond er nog een glaasje met sigaretten op tafel bij de gastheer/dame
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."