#1
Nicccee 😎 ik aan een simpele ‘groene knuppel’.
Groene knuppel? Is dat een heineken of grolsch of zit ik nu heel verkeerd
Nicccee 😎 ik aan een simpele ‘groene knuppel’.
Haha nee Heineken, je zat helemaal goed.Groene knuppel? Is dat een heineken of grolsch of zit ik nu heel verkeerd
Hertog Jan is toch ook mijn favoriet 🤘🏻 maar die had ik al opgedronken, dus dan maar Heiniez 🫣. Maar jij bent nu aan het coctailen dus 😊🍸Goede gok dus😂 maar Hertog Jan blijft het beste bier, en daarna Bud
Klopt. Rum en whisky "moet" je proeven en niet drinken. Volgende keer beter, of beter niet meer aan beginnen.Bijna een hele fles Pott rum van 54%......
Niet zo best. 🫣
Ik kan er beter niet meer aan beginnen. Dat geldt voor meer mensen, maar zeker voor mij.Klopt. Rum en whisky "moet" je proeven en niet drinken. Volgende keer beter, of beter niet meer aan beginnen.
Bijna een hele fles Pott rum van 54%......
Niet zo best. 🫣
Dat zal wel helpen, denk ik. Maar het is gewoon een drug waar ik beter vanaf kan blijven.Zou het helpen als je de fles uit zicht zet?
Ik herken me wel in het kunnen door accelereren qua drank. Maar zolang ik wat in schenk en de fles dan op berg of in de koelkast in de garage zet (40 meter verderop) krijg ik niet het verlangen om er naar toe te rennen. Ok; meestal niet dan.
Dat zal wel helpen, denk ik. Maar het is gewoon een drug waar ik beter vanaf kan blijven.
Jammer dat juist alcohol zo algemeen verkrijgbaar en geaccepteerd is. De oplossing ligt uiteraard bij mezelf.
Dit is absoluut het beste advies aan mij. En aan vele anderen.Kap toch met die alcohol.
Zeker als je zoveel drinkt
Het brengt uiteindelijk niets dan ellende....
Wat voor jou in deze situatie bijvoorbeeld als 2 weken voelt, is daadwerkelijk maar 4-5 dagen aan perceptie. Omdat je brein van die trucjes probeert uit te halen en je probeert over te halen met: "Ah joh, het is al zooooooo lang geleden, 2 weken geleden al toch? Nu kan het wel weer eventjes, toch? TOCH? Ik ben zo trots op mezelf dat het 2 weken was, je hebt dit verdiend! lovekissemojismileyface"Daardoor dacht ik dat het wel weer kon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."