Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
121 weergaven
18-5-2026
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben pas 1x gepakt door de woute, had een preek over blowe met smam, en toen ben ik daarna weggegaan en met een vriend zyn we op een plek achter een hek gaan zitte blowe, hy had de wiet by, maar we hadde allebei een joint gedraaid, we hadde em net opgestoke, en ik fluister zo fok daar loopt een wout door da hek heen, kut, dus hy gwoon doorroke en ik legde myn joint 8er een doos waar ik naast zat, ja we moeste dus meekome, onze fietse stonde nog by het hek, we hadde wel moelyk gedaan want je kon blykbaar door een groot gat door het hek terwyl wy 3meter verder eroverheen ware geklomme :grin: maarja we moesten mee naar het bureau, werd ik een cel gezet en hy ook in een andere, al je spullen in een mandje en schoene uit of veters uit je schoene (had myn lange vloei nog in myn sok zitte omdat ik niet wilde dat smam wist dat ik dus weer geblowd had) duurde trouwes wel egt LANG da zitte in die cel maar hy had de wiet by, maar we werden overhoord en we zouden haltstraf krygen, maar we waren dus opgepakt alleen omdat we daar zate terwyl dat niet mocht, het roke van wiet boeide nie, toen we weg mochten kwam die wout da zakje wiet mooi nog trugbrenge naar myn maat, alleen mocht hy het van zn vader niet houde en hielde de woute het dus tog, maar nooit meer iets van gehoord verder, geen haltstraf gehad, alleen gezeik met mn ouders :P owja en toen we trug kwame by onze fietse, bande lek.. allemaal (en de lange vloei in myn sok heeft niemand gevonde, dus je sok is een goeie plek om shit te verstoppe als je ooit opgepakt wordt)

maar openbaar blowen, dat verschilt per wout ofzo, ik stond in middelburg een jointje te draaien met iemand (was op vakantie) en toen werde we gewaarschuwd dat het niet mocht enzo, maar ik heb vaak zat gehad dat ik gwoon dik zit te blowe met paar man en dat de woute er nix van zeide of gwoon ff kwame buurten en dan weer wegginge en veel plezier zegge, mja iemand die ik ken zegt da je het wel mag roken openbaar, alleen neit mag draaien, maarja ik snap er niet veel van op zich maar ik stop niet met het draaien van mn jointje als er een wout langskomt, ik kyk verder wel uit :P

was ook een keer zaten we achter het woutebureau jointjes te roke, kwame we toen paar weke best vaak, nooit nix aan de hand, terwyl er vaak zat langsrede, was alleen 1x dat ze uitstapten en vroege of we verdovende middele by hadde omdat myn pinpasje daar zo lag :grin: we hadde alleen wiet en daar gave ze nix om en ginge weer
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd, heel raar...
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, mr volges my wete de woute het zelf nog nie eens precies ofzo :P
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
buzzy zei:
Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs
Klik om te vergroten...
haha, heb ik het nu verkeerd op of is het dubbelzinnig bedoelt :P :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja gister door me ouders
W
White_RabbitLid
01-01-2024, 00:00
#6
mazzel gehad geloof ik, keer naar reggae festival in belgie gereden en besloot (raar maar waar) :confused: :confused: :confused: :confused: eens geen drugs mee te nemen :confused: :confused: :confused: :confused:

zal je net zien dat ik die keer aan de kant gezet wordt in belgie, auto leeghalen, hond erin en snuffelen maar. Moet verwarrend zijn geweest voor die hond want ik draaide er altijd blowtjes, maar al met al dus mazzel gehad :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
White_Rabbit zei:
mazzel gehad geloof ik, keer naar reggae festival in belgie gereden en besloot (raar maar waar) :confused: :confused: :confused: :confused: eens geen drugs mee te nemen :confused: :confused: :confused: :confused:

zal je net zien dat ik die keer aan de kant gezet wordt in belgie, auto leeghalen, hond erin en snuffelen maar. Moet verwarrend zijn geweest voor die hond want ik draaide er altijd blowtjes, maar al met al dus mazzel gehad :)
Klik om te vergroten...

Ja dan heb je nog mazzel gehad ja :)
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naar Reggae Geel kan je dus echt niet meer heen sinds de flikken dat ontdekt hebben. Ik was daar 2 jaar geleden en gelukkig dat ik niets bij had want ELKE auto moest daar een speciale weide oprijden en werd gecontroleerd. Dat is echt Kerstmis voor die flikken.

Ben zelf nooit opgepakt met drugs. Gelukkig.

Een (domme) vriend wel eens. Hij smoorde alleen maar en dealde erbij om dat te kunnen betalen, op een dag pakken ze hem op en doen huiszoeking in zijn kamer. Hij had hopen geld op zijn bureau liggen en plastic zakjes van de groothandel. In een houten piratenkoffer zaten weegschalen, etc.
Die had geluk dat zijn ouders een goede advocaat konden betalen hoor. Hij was wel minderjarig toen.

En mijn broer ging ooit enkele jaren geleden toen hij 14 was eens langs bij de plaatselijke politie. Samen met een paar vrienden ging hij daar zeggen dat ze een spreekbeurt wilden maken over drugs en gingen dus info zoeken. Mijn broer houdt nog altijd vol (21 nu) dat die flikken posters van wiet hadden hangen, dat het vol smoor hing in dat kamertje en er rare planten stonden.
Allez, je moet al veel gesmoord hebben om op het idee te komen de flikken eens over drugs gaan uit te horen.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog nooit, wel al met sigaretten maar daar maken ze no big deal van :)
Moest ik betrapt zijn door me ouders met 5g wiet of 1g speed, kzou wel nog wegmogen, maar ze zouden me nooit niet meer vertrouwen en teleurgesteld zijn en dingen zeggen zoals junkie enz :smilingimp:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben eens gepakt geweest met wiet, maakten ze niet zon groot probleem over, de ouders moesten wel ingelicht worden maar die wisten het uiteraard al ghehe.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs





























op :)
2
2jornot2jLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol ik weet nog gisteren zat ik lekker subtiel een jointje met een maat te doen in een zelfgemaakt waterpijp dus het viel wel wat op..zker omdat we op een pleintje zaten vlakbij een buskot:tongueout::tongueout:
maarja opeens kwam er een gast van midden 20 op ons af..
hij zei zeer serieus: ha mannen jointjes aan het roken?wij nenenenee tegelijk echt supr lol.dan zei hem, ja ik wil jullie pas,ik haalde em boven en hij lag plat vn het lachen dan en riep het naar andere maten die vlakbij zaten..
ik dacht al dat er iets niet klopte maar die gast deed dat doodserieus.echt we hadde de schrik van ons leven
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Boner zei:
buzzy zei:
Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs
Klik om te vergroten...
haha, heb ik het nu verkeerd op of is het dubbelzinnig bedoelt :P :)
Klik om te vergroten...


Denk dat je het antwoord zelf wel weet :wink:
g
ghb-freakLid
01-01-2024, 00:00
#14
hier in belgié ging ik naar een disco club 48 samen met een vriend van mij! die vriend van mij had juist een flugel van mij gekocht! en hij verkocht een buisje aan een vriendin en hij gaf dat aan haar! en zij werdt er mee gepakt door de uitbater!! en zij verklikt hem!! en moest de dealer aanduiden!! en ineens moesten ik en mijn maat mee komen voor een controle! ik had nog 4 flugels op zak en 2 buisjes en een zakje pillen met een kleine 20 stuks in! En ja hoor politie erbij geboeid mee naar de buro! daar een 6 uur vast gezeten te hebben kwam de recherche ons halen en werden we ondervraagt!! na heel die zever!! kwam die recherche ineens af en zei hij stapt mor in den auto!! ikke och zot jullie doen ons naar huis of watte! die wout kijk achterom en zij neenee we gaan een drugs hond halen en een huis zoeking doen en u auto controleren!! ikke in paniek!! den hond in mijn wagen alles ondersteboven gehaald!! ik dacht nu hang ik zeker daar lagen nog een 14 flugels in en een gram of 9 weed!! maar de vloei hebben ze niet gevonden lag onder mijn reserve wiel van de wagen! ikke al content! en dan reden we naar mijn vriend thuis die had nog wa chit liggen hij die direct afgegeven en was in orde!! hij mocht gewoon thuisblijven!! dan naar mijn thuis!! ik wist toch dak mocht brommen!! bij mij thuis aangekomen mijn vriendin die van niks wist niet dat ik dealde en niet dat ik gebruikte!! die recherche naar binnen met die hond!! En jawel ze vonden alles 7gr speed, 3 gr coke, 17gr mdma cristallen, 4 liter gbl, kwart liter vers gemaakte ghb, en 6 kartonnetjes en een hoop casch geld verstopt in men openhaard!! die recherche tegen mij ziet er niet te best uit voor u mateke! dan hebben ze me naar het justitie paleis gebracht en moest voorkomen en mocht ik naar de begijnestraat!! heb 2.5 maand gezeten en ben vrij gekomen door een procedure fout!! en sinds die dag en nacht verkoop ik niks meer heb men lesje wel geleerd want daar zitten is echt geen lachertje! en oke het geld loopt binnen als een sneltrein maar het is het tenslotte allemaal ni waart! ik was alles kwijt, mijn werk, mijn huis mijn vriendin en mijn familie! dus bezin voor dat je begint!!! geld maakt ni gelukkig!!
groete
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrijgekomen door een procedurefout? Hahaha..niet te geloven. :mrgreen: :P
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maat vn mij is vorige vrijdag gepakt met 200 gram weed op zak. Hij kwam uit Holland me den auto.

Hoeveel mag je in Belgie eig op zak hebben? vraag het me af, was dat geen 3 gram?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
in belgie helemaal niks dacht ik
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik dacht in België 3 gram maar als ze je op straat pakken mogen ze het afnemen..
Die wetten van ons trekken op niets. :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
(Dat is Belgisch voor "dankjewel")
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
svenvdh zei:
1x gepakt in botanique mechelen door 2 van die flikke op hun fietske.....Had juist 2gr coke gekocht(half uur ervoor) en had nog 1gr wiet op zak.. Ik loop dus door het park naast een marokaan en een rus. Ik geef deze mensen een hand omdat ik door moest, natuurlijk komen de flikke op hun fiets naar mij(naar MIJ alleen en niet die andere 2??). Natuurlijk fouillage..2gr coke & 1gr wiet gevonden dus. Ben de hele avond verhoord geweest(van 18u-00u), ondertussen hebben ze ook huiszoeking gedaan en 18gr wiet op de kamer gevonden..jammer.
Hierdoor heb ik 6maand naar de sleutel moeten gaan en is de zaak geseponeerd.

Enkele maanden geleden ben ik ook in Roosendaal gepakt door een drugshond op het station met 17gr wiet op zak, ook 4 uurtjes in de cel gezeten en 100eur boete...
Klik om te vergroten...

Lol dat is kut, als je nu weer eens gepakt word sta je wel al min of meer bekent als 'dealer' :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."