#1
ben pas 1x gepakt door de woute, had een preek over blowe met smam, en toen ben ik daarna weggegaan en met een vriend zyn we op een plek achter een hek gaan zitte blowe, hy had de wiet by, maar we hadde allebei een joint gedraaid, we hadde em net opgestoke, en ik fluister zo fok daar loopt een wout door da hek heen, kut, dus hy gwoon doorroke en ik legde myn joint 8er een doos waar ik naast zat, ja we moeste dus meekome, onze fietse stonde nog by het hek, we hadde wel moelyk gedaan want je kon blykbaar door een groot gat door het hek terwyl wy 3meter verder eroverheen ware geklomme
maarja we moesten mee naar het bureau, werd ik een cel gezet en hy ook in een andere, al je spullen in een mandje en schoene uit of veters uit je schoene (had myn lange vloei nog in myn sok zitte omdat ik niet wilde dat smam wist dat ik dus weer geblowd had) duurde trouwes wel egt LANG da zitte in die cel maar hy had de wiet by, maar we werden overhoord en we zouden haltstraf krygen, maar we waren dus opgepakt alleen omdat we daar zate terwyl dat niet mocht, het roke van wiet boeide nie, toen we weg mochten kwam die wout da zakje wiet mooi nog trugbrenge naar myn maat, alleen mocht hy het van zn vader niet houde en hielde de woute het dus tog, maar nooit meer iets van gehoord verder, geen haltstraf gehad, alleen gezeik met mn ouders :P owja en toen we trug kwame by onze fietse, bande lek.. allemaal (en de lange vloei in myn sok heeft niemand gevonde, dus je sok is een goeie plek om shit te verstoppe als je ooit opgepakt wordt)
maar openbaar blowen, dat verschilt per wout ofzo, ik stond in middelburg een jointje te draaien met iemand (was op vakantie) en toen werde we gewaarschuwd dat het niet mocht enzo, maar ik heb vaak zat gehad dat ik gwoon dik zit te blowe met paar man en dat de woute er nix van zeide of gwoon ff kwame buurten en dan weer wegginge en veel plezier zegge, mja iemand die ik ken zegt da je het wel mag roken openbaar, alleen neit mag draaien, maarja ik snap er niet veel van op zich maar ik stop niet met het draaien van mn jointje als er een wout langskomt, ik kyk verder wel uit :P
was ook een keer zaten we achter het woutebureau jointjes te roke, kwame we toen paar weke best vaak, nooit nix aan de hand, terwyl er vaak zat langsrede, was alleen 1x dat ze uitstapten en vroege of we verdovende middele by hadde omdat myn pinpasje daar zo lag
we hadde alleen wiet en daar gave ze nix om en ginge weer
maar openbaar blowen, dat verschilt per wout ofzo, ik stond in middelburg een jointje te draaien met iemand (was op vakantie) en toen werde we gewaarschuwd dat het niet mocht enzo, maar ik heb vaak zat gehad dat ik gwoon dik zit te blowe met paar man en dat de woute er nix van zeide of gwoon ff kwame buurten en dan weer wegginge en veel plezier zegge, mja iemand die ik ken zegt da je het wel mag roken openbaar, alleen neit mag draaien, maarja ik snap er niet veel van op zich maar ik stop niet met het draaien van mn jointje als er een wout langskomt, ik kyk verder wel uit :P
was ook een keer zaten we achter het woutebureau jointjes te roke, kwame we toen paar weke best vaak, nooit nix aan de hand, terwyl er vaak zat langsrede, was alleen 1x dat ze uitstapten en vroege of we verdovende middele by hadde omdat myn pinpasje daar zo lag
:P