Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik snap niet dat veel mense hier probleme met de woute hebbe gehad met wiet

ik ben nog nie eens 18, blow overal, draai en rook zelfs jointjes langs het spoor recht voor de conducteurs neus, zelfs soms in het gedeelte binne waar je nie eens mag roke, nooit gezeik, nix aan de hand, als er woute kome en ik zit erges met een joint verstop ik em ook nie ofzo, ze doen byna nooit iets

ik zit paar keer per week in de coffeeshop (wor nooit om ID gevraagd en mochte ze da doen doek alsof ik em zoek en zeg dat ik em nie by heb)

ik zat eerst zelfs recht achter het woutebureau te blowe, kwame zo vaak woutewages langs, zitte we daar met 4 man en 3 joints, maar ze doen nooit iets, 1x kwame ze ff, vrage of we verder geen verdovende middele by hadde, want myn pinpasje lag los op het bankje, we zeide gwoon nee en ze fouilleerde ons nie eens, ze wenste ons nog een fyne middag

ben 1x opgepakt met wiet same met iemand, maar niet door de wiet, maar om het feit dat we erges zate waar we nie mochte zitte, we moeste mee naar het woutebureau en werde in zo'n cel gegooid voor paar uur en je bezittinge enzo moeste we in zoon mandje doen, maar naderhand krege we de wiet zelfs trug, alleen mochte we het niet aanneme van onze ouders :(

:stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaja zei:
silverfish zei:
De gedachte erachter was dat ik die zelfde avond weer opnieuw zou moeten stelen om te kunnen scoren als ze mijn dope afpakten.
Klik om te vergroten...

Op die fiets zou je eigenlijk 'n bankovervaller ook z'n buit kunnen laten behouden om te voorkomen dat ie 'n nieuwe roof zet...
Klik om te vergroten...

Ja behalve dat het gestolen waar wel moest worden teruggegeven, en de heroine al eigen bezit was. Weliswaar strafbaar, maar zo'n kleine hoeveelheid...
Een bankovervaller zijn gestolen waar (geld dus) wel laten houden om een nieuwe kraak te voorkomen is iets heel anders.
Appels en peren...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben al meerdere malen domweg gepakt
Nok gegaan in mijn auto, stond ik daar naast de weg en hebben ze de politie gebeld wat een paar nare gevolgen had. Rijden onder invloed, geldboete, rijbewijs in beslag.... 2 maal overkomen

Een 4 tal jaar geleden toen ik nog 18 was en nog zo dom was om coke te dealen, gepakt geweest. Aantal jaren voorwaardelijk...

En nog enkele malen...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
Klik om te vergroten...

wehheh lachen man :mrgreen: ik zal denk veel in zaal 5 en 6 zitten :hearteyes: :hearteyes:

maargoed miss verdwaal ik ook wel, t kan allemaal :P in iedergeval weinig kans dat ik je ga zien, komen wel zo'n 30.000 man :P
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#7
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik zou je pille of je zakje met pille in aluminiumfolie wikkele, dan ruike ze nix dacht ik
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
TonySoprano zei:
Ik ben één keer in Londen op een houdeparty gepakt door de security. Ik stond coke te snuiven op de wc, en de security stond boven de schotten mee te kijken. Ik werd hardhandig meegenomen naar een kamer, waar ik moest wachten. Gelukkig had ik alles opgesnoven en de rest doorgespoeld. Toen de mensen van de beveiliging tegen mij begonnen te praten deed ik alsof ik een domme nederlander was en geen woord engels sprak. Na een uur daar te hebben gezeten (er kwamen steeds meer mensen die opgepakt waren), mocht ik gaan.....gelukkig geen politie!
Ook heb ik één keer op de Kaap in R'dam een vreemd incident meegemaakt. Ik ging naar mijn vast adresje, waar je de sos door een klein luikje in de deur kreeg. Toen ik aankwam zag ik zo'n zwaar bewapend team naar binnen gaan. Ik maakte dat ik wegkwam en de volgende dag las ik in de krant dat ze een drugspand hadden opgerold met kilo's coke en wapens (zelfs een vlammenwerper!). Jammer want het was een goed adresje....de helft van R'dam kwam daar....het was echt een komen en gaan van jongeren (en ouderen). Soms zag ik terwijl ik daar was (hooguit 5 minuten) zo'n 25 man hun waar halen!
Gekke wereld was dat.....is alweer 7 jaar geleden....
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHA wtf

Ne vlammenwerper

Heerlijk topic dit
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
Klik om te vergroten...

Politie controleert de laatste tijd heel erg veel op de grote feesten. Met honden ook. Zou best kunnen dat ze deze keer er ook zijn.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog niet gepakt, wel zeer veel close... dit is in België trouwens:wink:
één keer zaten we te smoren achter een bibliotheek voor een feestje..
Joint was net op, staan er 2 flikken.
Tabak en lange blaadjes in het midden van ons kringetje. Wiet in filmpotje (voor je filmrolletje) in men rugzak.
één flik was een dikke kloot, zocht volledig mijn schoenen uit, zat in rugzakken te zoeken waar je zo pennen in kan steken of er niks inzat.. overal echt.
Andere flik op zijn gemakske, begingt aan mijn rugzak terwijl de andere flik bezig is met iemand anders rugzak en met z'n rug naar hem staat.
De flik zoekt in mijn voorzak waar het filmpotje steekt, neemt het vast, bekijkt het, ruikt eraan, kijkt naarmij... ik knik naar hem en hij naar mij. houd het nog eens in het licht, steekt het terug, ondertussen was ik kapot aant gaan van de zenuwen.

Flikken: goed, alles proper achter laten hé.. flikken zijn weg...
Vriendin van mij achteraf: die flik heeft nog geknipoogt naar mij... :grin:


Verder:
Weekje Antwerpen.
Toetje aan het rollen in een graspleintje...
Komt er een mountainbiker langs en ik kijk naar hem en weet DIRECT dat het om een flik(undercover) ging(heb dan ook ongeloofelijk veel ervaring met flikken die me achterna zitetn:)) ik had echter hem niet herkent ofzo, gwn aan zijn gedrag. ik zeg het tegen mijn maten en ze geloofden mij niet.
Toen draaide die trug, joint was net gerold, zie ik hem iets vreemd doen, paseerd hij zo dicht, dat ik een boekje van politie uit zijn zak zie steken... hij kijkt naar mij en praat in zo'n radiotje... ik kijk direkt om mij heen en zie een combi aan de lichten staan, ik spurt weg gooi de joint weg, loop wat blokjes rond, mijn maten werden nog gevolgd door die kerel maar maten deden alsof er niks was... zei hadden al de wiet in de rugzak zitten ik had niks meer want ik had de joint weggesmeten.:grin:
Bel ik ze even later op, wat blijkt? flikken werden opgeroepen voor iets en waren volle vaart met sirenes weggereden.




Nog andere keer, tijdens een fuif, achter de fuifzaal... ik zei tegen mijn maten, dit is geen goede plek ze kunnen ons zo insluiten... ze rollen op hun gemakje toch hun toetje en ik heb altijd de neiging alles in het oog te houden...
Ik ga kijkje nemen om het hoekje, net de moment dat ik naar daar keek flitsen de lampen van een combi aan. ik roep flikken en we lopen naar de andere kant... zie ik nog een combi... lopen we helemaal door een bosje onder een hek over een hek en we waren ze kwijt....:)

Zieke ervaringen and a lot of adrenaline.... cheap drugs!

:stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
:tearsofjoy: fucking Amerikaanse taferelen! Toch blij dat ik in Nederland woon :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dit las. :tongueout:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
het is echt erg in België jammer genoeg

hier waar ik woon ( Mechelen) zijn er gewoon heuse klopjachten bezig op mensen die af en toe eens wat wiet roken, gewoon zeer onschuldig

De enige plek waar je rustig een jointje kan roken is je eigen tuin
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja,gepakt met drugs op wel.
Cocainegebruik op school toen was ik geschorst,omdat ik daarvoor ook al aantal keer op pillengebruik was betrapt.

Gelukkig niet me tas doorzicht,daar zat nog 0,5 gram coke in en 20 pillen.
20 Pillen was altijd de standaard uitrusting waarmee ik naar school ging.

Die tijd is nu voorbij :wink: ..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iid viel redelijk op dat ik verkocht..
Leraren zagen het ook wel aan me ogen,maar ze zeiden nooit wat.

Uiteindelijk heeft een vriend mij verraden,omdat ie vond dat ik te vaak te veel gebruikt dus school zelf zag het niet eens.
P
PendulumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een tripje naar maastricht dat verkeerd afliep...

ik en 2 maten besloten om geen brol meer van straat te kopen dus we namen de bus naar maastricht op een woensdagnamidag. De rit was lang, heeel lang. Ik was blij dat ik op het Emma plein aankwam en we hadden honger dus wipte de mc donalds binnen. Nu was het tijd voor de wiet te gaan halen. Op naar de mississippi, mijn maat neemt de bestelling op en gaat binnen. (ik ben nog geen 1:sunglasses: hij kwam buiten met mooi gevulde zakskes. maar dat was nie genoeg dus we gingen nog langs de heaven om wat bij te halen. Het was al laat dus we liepen maar naar het station. De bus was te laat, we besloten met zn drieën eentje te plooien. ff later was de bus er dan eindelijk, we zetten ons neer en de bus rijd verder. De bus was over de grens, dus we dachten dat we veilig waren. maar hielden ons toch gedeisd. We rijden Diepenbeek binnen, er stappe 2 flikken op. ik zie het nog voor me "Politie HaZoDi, controle". 1 flik stapt recht op ons af en zegt : "En waar zijn we geweest manne", Wij 3 met onze mond vol tanden. :"Stap maar uit". Zakke leegmaken, Ja klote gevoel natuurlijk. ik en mijn klasgenoot moesten blijven de meerderjarige mocht vrijuit, er was nog een man opgepakt van die bus, maar hij had bruine bij. Mijn maat en ik de combi in en naart bureau. (Ze proberen je goed bang te maken hoor :) ). eens we daar waren werden we in een kille kamer gezet, en ik was de eerste voor verslag af te leggen. ik mocht mijn verhaal gaan doen aan pascal (die flik). Heel eerlijk. Ja natuurlijk belt hij mijn moeder, mijn moeder komt aan en wist het wel. Pascal was al aant dreigen van een boete + een werkstraf, Maar dat vond ik een beetje overdreven. Hij vroeg aan mij hoeveel gram het was ik zei, 4gram ongeveer. Hij geloofde me niet dus hij wou het gaan wegen, Maar (eerlijk) De weegschaal was kapot bij de politie ><. dus hij geloofde me toch maar. ik moest een brief invullen, en Pascal vroeg aan mijn mama of ik in therapie moest, maar dat vond mn moeder niet nodig dus we konden al snel naar huis.

Nu.. 4 maanden later.
Nog niets van gehoord, van die jeugdrechter, werkstraf noch boete.
Mijn kameraad is wel nog moeten terug gaan, omdat die weli n therapie was gegaan maar hij heeft ook geen boete of werkstraf gekregen.

Zo zie je maar :grin:, ik heb toch besloten niet meer met de bus te gaan ^^
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Midway zei:
het is echt erg in België jammer genoeg

hier waar ik woon ( Mechelen) zijn er gewoon heuse klopjachten bezig op mensen die af en toe eens wat wiet roken, gewoon zeer onschuldig

De enige plek waar je rustig een jointje kan roken is je eigen tuin
Klik om te vergroten...

Bij ons op school zijn ze nu ook bezig met onschuldige blowers mee te nemen naar het bureau. Hypersnap, nog een paar maten van ons en ik zijn ook al moeten gaan. Ze proberen mij zelfs te beschuldigen van dealen door valse verklaringen te maken terwijl ik er niets mee te maken heb :confused:. Dit bewijst nog maar eens dat die kutflikken niet te vertrouwen zijn. Dit is trouwens de eerste keer dat ik problemen krijg met de politie.
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gedver...
Gisteren klein cocktailparty achtig iets.
Mijn voorzak vol met tabak lange bladjes grinder, blunt (zonder wiet nog).
Wiet goed weggestoken.
Volledig gefouilleerd geweest door de security. Wiet hebben ze niet gevonden.
Bladjes, grinder en blunt in beslag genomen. Naam en id kaart nummer etc opgeschreven voor de flikken...
Moetik hier nog iets van verwachten?

:(
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#19
wtf, daar is niks illegaal aan. En jij geeft dat allemaal zomaar af?
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je Een sleutel hebt .. Heb je mss ook geen huis ..

Waarom geef je et dan gewoon terug vragen politie Is ook geen God ofzo ze .. Zitten veel dikke nekken tussen maar dat geeft ze nog geen recht..
:smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."