#1
ik snap niet dat veel mense hier probleme met de woute hebbe gehad met wiet
ik ben nog nie eens 18, blow overal, draai en rook zelfs jointjes langs het spoor recht voor de conducteurs neus, zelfs soms in het gedeelte binne waar je nie eens mag roke, nooit gezeik, nix aan de hand, als er woute kome en ik zit erges met een joint verstop ik em ook nie ofzo, ze doen byna nooit iets
ik zit paar keer per week in de coffeeshop (wor nooit om ID gevraagd en mochte ze da doen doek alsof ik em zoek en zeg dat ik em nie by heb)
ik zat eerst zelfs recht achter het woutebureau te blowe, kwame zo vaak woutewages langs, zitte we daar met 4 man en 3 joints, maar ze doen nooit iets, 1x kwame ze ff, vrage of we verder geen verdovende middele by hadde, want myn pinpasje lag los op het bankje, we zeide gwoon nee en ze fouilleerde ons nie eens, ze wenste ons nog een fyne middag
ben 1x opgepakt met wiet same met iemand, maar niet door de wiet, maar om het feit dat we erges zate waar we nie mochte zitte, we moeste mee naar het woutebureau en werde in zo'n cel gegooid voor paar uur en je bezittinge enzo moeste we in zoon mandje doen, maar naderhand krege we de wiet zelfs trug, alleen mochte we het niet aanneme van onze ouders

ik ben nog nie eens 18, blow overal, draai en rook zelfs jointjes langs het spoor recht voor de conducteurs neus, zelfs soms in het gedeelte binne waar je nie eens mag roke, nooit gezeik, nix aan de hand, als er woute kome en ik zit erges met een joint verstop ik em ook nie ofzo, ze doen byna nooit iets
ik zit paar keer per week in de coffeeshop (wor nooit om ID gevraagd en mochte ze da doen doek alsof ik em zoek en zeg dat ik em nie by heb)
ik zat eerst zelfs recht achter het woutebureau te blowe, kwame zo vaak woutewages langs, zitte we daar met 4 man en 3 joints, maar ze doen nooit iets, 1x kwame ze ff, vrage of we verder geen verdovende middele by hadde, want myn pinpasje lag los op het bankje, we zeide gwoon nee en ze fouilleerde ons nie eens, ze wenste ons nog een fyne middag
ben 1x opgepakt met wiet same met iemand, maar niet door de wiet, maar om het feit dat we erges zate waar we nie mochte zitte, we moeste mee naar het woutebureau en werde in zo'n cel gegooid voor paar uur en je bezittinge enzo moeste we in zoon mandje doen, maar naderhand krege we de wiet zelfs trug, alleen mochte we het niet aanneme van onze ouders

ik zal denk veel in zaal 5 en 6 zitten 