#1
Al zal ik wel voor blijven voor een aantal RC's die enkel en alleen verkrijgbaar zouden moeten zijn bij smartshops.
Je voorkomt dan misschien net wat meer criminaliteit. Want het verbod neemt de rc's, zeker de bekende, niet weg denk ik
Al zal ik wel voor blijven voor een aantal RC's die enkel en alleen verkrijgbaar zouden moeten zijn bij smartshops.
Vraagje, want ik ben een beetje de draad kwijt:
Vallen Rilmazafone en Norflurazepam nou ook onder de ban die per 1 juli in gaat? Zo nee, ligt het in de lijn der verwachting dat deze ook nog worden toegevoegd op een later moment?
En 4-ho-met gaat dus ook nog niet verboden worden 1 Juli?
Ik heb voor een lifetime 2-mmc ingeslagen. Hopelijk blijft het ook zo lang goedDe laatste maand.
Nog een maand kun je nog bij de digitale vendors alles kopen. Over een maand is het verbod ingegaan.
Ga jij nog in slaan of is het goed zo?
De vraag is .... mag je zoveel in huis hebben van een product wat verboden is?
Ik heb voor een lifetime 2-mmc ingeslagen. Hopelijk blijft het ook zo lang goedToch wel onze nummer 1 nu dat 3-mmc verboden is. Met als mooie bonus dat de kater een stuk minder heftig aanvoelt.
Ook heb ik aardig wat 3-FA ingeslagen, maar lang niet zoveel als 2-mmc.
Voor de rest vind ik het wel goed zo.
Nee, van de één op de andere dag ben je in het bezit van verboden middelen. Wees daar bewust van als je niet alles opmaakt of vernietigt voordat een verbod geldig wordt.De vraag is .... mag je zoveel in huis hebben van een product wat verboden is?
Nee, van de één op de andere dag ben je in het bezit van verboden middelen. Wees daar bewust van als je niet alles opmaakt of vernietigt voordat een verbod geldig wordt.
Ik denk voorlopig genoeg 4-fma te hebben. Zou het nog de moeite zijn om daarnaast 3-fa te hebben? Ik lees dat dat erg dicht tegen speed aan ligt; als dat zo is, wellicht wel de moeiteIk heb voor een lifetime 2-mmc ingeslagen. Hopelijk blijft het ook zo lang goedToch wel onze nummer 1 nu dat 3-mmc verboden is. Met als mooie bonus dat de kater een stuk minder heftig aanvoelt.
Ook heb ik aardig wat 3-FA ingeslagen, maar lang niet zoveel als 2-mmc.
Voor de rest vind ik het wel goed zo.
Dit wordt waarschijnlijk alleen een issue als de politie om wat voor reden ooit je woning binnenkomt, waar het in het zicht ligt.Maak ik me geen zorgen over. In handel niet en het ligt ergens veilig opgeslagen waar niemand er bij kan. En hey, ik gebruik niet zo vaak dus wanneer ik het over een lifetime supply heb moet je daar vooral niet te gekke voorstellingen bij maken.
Ik hoopte nog zo op een overgang zoals toendertijd met de Euro. Dat je tot een bepaalde datum je onwettig middel nog kan inruilen voor iets legaals.Nee, van de één op de andere dag ben je in het bezit van verboden middelen. Wees daar bewust van als je niet alles opmaakt of vernietigt voordat een verbod geldig wordt.
Heb ik op 1 januari 2002 samen met mn vriendjes leeggestort en wietjes en frietjes voor gehaald😂 €3,87 per kit. Volle buit. Smaakte toch anders dan guldenfrietjesKregen we met die euro niet allemaal een setje thuis gestuurd ter kennismaking?
NBOMe's zijn afgeleiden van de bekende 2C-stoffen (zoals 2C-B, 2C-I, enz.), met een extra N-(2-methoxybenzyl) groep aan het stikstof van de molecuul. Daardoor binden ze veel sterker aan de serotonine-5HTâ‚‚A-receptor, wat zorgt voor een krachtiger en vaak gevaarlijker effect met al een zeer lage dosis.Ik vind het een verwarrend stofje. Het lijkt alsof er twee of meer stoffen zijn die aangeduid worden als 2C-G-5.
Waarbij degene die de vendor noemt eerder familie lijkt van de NBOMe's dan fenethylamines.
Zou wel verklaren waarom deze niet verboden is in gues...
NBOMe's zijn afgeleiden van de bekende 2C-stoffen (zoals 2C-B, 2C-I, enz.), met een extra N-(2-methoxybenzyl) groep aan het stikstof van de molecuul. Daardoor binden ze veel sterker aan de serotonine-5HTâ‚‚A-receptor, wat zorgt voor een krachtiger en soms gevaarlijker effect.
Ze behoren chemisch tot de fenethylamines, en vallen sinds 1 juli 2025 onder het Nederlandse NPS-verbod. Dat betekent dat alle NBOMe-varianten (zoals 25I-NBOMe, 25B-NBOMe, enz.) nu ook officieel verboden zijn.
Juist wel mee bemoeien, anders blijven we gokken!Ah ja, ik moet me hier ook helemaal niet meer mee bemoeien 🤣
Zal mij niets verbazen als ze het doen onder een niet eigen B.V. en dan de katvanger-eigenaar van die B.V. er voor op laten draaien wanneer het fout gaat, en dat het fout gaat is statistisch vrijwel 100%.Desalniettemin lijkt het me sterk dat een clearnet vendor zijn handen gaat branden aan mogelijk toch een illegaal stofje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."