Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan nog steeds rechurds medicijnen en drugs bestellen bij *modknip*"
"Dag 29 zonder kratom Nog best gauw moe en een ontzettend kort lontje. Chaos in mijn hoofd. Alle pijntjes komen weer terug. Spierpijn vooral. Stevig gewandeld en gezond eten, hou ik voorlopig nog even vol. De regelmaat komt langzaam weer terug. Het trillen is ook nog niet weg. Geduld is een schone zaak."
"Dag 30 zonder Kratom. Mijn handen beven nog steeds. Nog wel wat moe en spierpijn. De spijsvertering gaat goed. Ook gewoon weer gewoon trek in eten. In mijn hoofd nog steeds een chaos. Voorlopig het gezonde eetpatroon maar even aanhouden. Ik sta weer op tijd op. Toen ik nog in gebruik was, lag ik heel lang op bed.Kwam er soms om half 1 pas uit. Nu gewoon lekker op tijd op. Ik ga het zwemmen weer oppakken. Veel wandelen en probeer stress uit de weg te gaan."
"Dag 31 Het beven gaat minder worden.Wel nog veel spierpijn, iets minder chaos in mijn hoofd.Werd wel wakker met een soort buikpijn, maar dat trok later weg.Die buikpijn herken ik, toen ik nog in gebruik was. Werd iedere ochtend wakker met buikpijn, wat ik dan snel ging verdoven met Kratom. Weer gewoon trek in eten en me aan een stamppot gewaagd! Kijk nog wel uit met koffie, maar de regelmaat zit er weer in. Bedenk me nu ineens hoe afhankelijk ik was, van die rommel. Nam het ook overal mee naartoe, onder het mom, dat ik gezonde kruidenthee gebruikte. Blij dat ik ben gestopt nu!"
"Dag 32 Weer wakker geworden met de, voor mij, inmiddels bekende buikpijn. Gelukkig zakt dat na verloop van tijd.Heb dan ook gisteren flink gegeten gisteren en wat gezonde snacks op gisterenavond. Veel last nog van spierpijn, echt gewoon verrot uit bed komen. Het voordeel is nu, dat dit maar even duurt en misschien gaan de jaartjes ook wel meetellen. Straks maar even aan de wandel met de hond. Mijn hoofd is nog steeds chaotisch."
"Piet Zahut zei: Man man man, dat kratom.. wat een ellende wat er allemaal over lees. Ik hoop dat je spoedig van al je klachten af komt. Maar hé, wat top van je dat je dit van je afschrijft. Ik blijf mee lezen! Blijf sterk, zoals je nu doet! Puik werk. 🤍🖤🩶 Klik om te vergroten... Ja, ik schrijf hier iedere dag even een stukje.Voor mezelf, maar ook voor anderen!!"
"Dag 33 Nog steeds veel spierpijn en soms nog wat krampjes in m'n buik, vooral als ik wakker word. Mijn hoofd is wat minder chaotisch maar ben soms nog erg onrustig. Net even gefietst, want daar had ik, toen ik nog in gebruik was, de fut niet voor. Morgenavond ga ik zwemmen, dus ben volop bezig, mijn conditie weer op pijl te krijgen. Het eten gaat goed, alleen merk ik dat mijn darmen nog gevoelig zijn. Vooral het laatste jaar, gebruikte ik best veel Kratom.Nu komen de pijntjes weer terug, maar het wordt toch iedere dag een stukje beter. Er zit zeer zeker een stijgende lijn in. Fijn, dat mijn verhaal gelezen wordt. Laat het een waarschuwing zijn, want kratom is een verslavend middel!!!"
"MDMAutist zei: Heftig! Welke soort Kratom gebruikte je? Klik om te vergroten... Meestal de Green super meagda."
"Dag 34 Nog steeds last van darmkrampen. Moet echt goed opletten, wat ik eet. Tussen de middag kippensoep op, die best pittig was.Verging van de pijn.De stoelgang is gelukkig wel weer normaal, maar alles wat langs mijn darmen gaat, geeft kramp.Toch maar weer de yogurt met muesli, als lunch.Voel me nog steeds, als een kip zonder kop.Een grote chaos in mijn hoofd.Veel spanningen en veel onrust.Ik kom nergens toe, lijkt het, maar ga daar toch tegenin. Vanavond ga ik, sinds lange tijd, weer zwemmen.Heb wat opgeruimd in huis, met mijn chaotische hoofd. Nu ga ik maar op m'n boodschappenfiets wat boodschappen doen.Moet ook nog met de hond wandelen, maar ik kan niet alles tegelijk.Heb een Labrador van 8 maanden, die nog erg wild is.Die moet ik ook nog onder controle zien te krijgen, zodat het echt ontspannende wandelingen gaan worden.Nu springt ze tegen iedereen op. Hmm..ik denk toch, dat ik eerst maar ga wandelen.Echt zo besluiteloos Met andere woorden, ik doe mijn best, maar ben nog niet, waar ik wil zijn.."
"Wat een vreselijke ervaring. Afschuwelijk lijkt me dat en zeker als je alleen bent."