Ja inslaan. Fuck het verbod. Wie zijn hun om te bepalen wat wij tot ons mogen nemen? Ik heb zojuist nog een bestelling gedaan. Denk dat ik nu wel voorzien ben de komende jaren. Heeft wel flink wat gekost maar dan heb je ook wat. En tsja wiet mdma en speed zullen sowieso verkrijgbaar blijven in nederland. Dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen mij hebben ze er niet echt meer mee.
Die redenering volg ik eigenlijk volledig, over de ganse lijn.
Voor de rest blijft de regering, allé alle overheden over gans de wereld, wel miljoenen/miljarden incasseren vr de staatskas, vd alcohol en tabak verkoop...Een grote hypocriete machtsbende ist🖕 Laat me duidelijk wezen, ik ben er totaal niet voor dat ze da ook volledig gaan verbieden...nee laat elk individu voor zichzelf beslissen welke genotsmiddelen, geestverruimende middelen, voedsel, drank, wathever, zijn/haar lichaam nr binnen speelt...
De staat verdiend bakken geld op tabak en alcohol...maar bied het toch aan het volk aan, als zijnde het water en brood, wetende dat zowel alcohol als tabak, voor allerhande kankers, ziektes, menselijk leed, doden zorgt...🤷🤦
Het gaat hier echt niet om de bekommernis vd overheid om onze gezondheid, ons welzijn...Dit alles draait puur om geld, macht, geld, macht, aja bijna vergeten, eigenbelang...
En nog zoiets, hier in Antwerpen, roepen politici langs alle kanten 'War On Drugs', maar ze zitten zelf aan de witte poeier👃
Inslaan is 1 ding, dat spul blijft geen jaaaaren goed e😜
Ik ben zelf van België, dus tja, van hypocriete, incompetente "leiders" weten wij alles, met hun regeltjes voor regeltjes, overdreven bemoeienissen vd staat, bepampering vh volk, dit is tijdens de coronaperiode nog eens belachelijk duidelijk gebleken...Ik denk dat ik in vele Vlamingen hun naam spreek, dat wij juist vaak vinden dat Nederland op vele vlakken vooruit loopt op ons en andere Westerse landen en waar de individuele vrijheid bij de hoogste vd wereld zit.
Damn dit werd wel heel politiek 🤮😂