#1
Als ik deze middelen naar Walibi attracties zou moeten vertalen:
MDMA:

6-APB:

Ik weet niet, ik word ook een dagje ouder en een sereen stabiel treinritje op gelijke hoogte vind ik eigenlijk wel heel prettig.
Maar serieus, ik wil eigenlijk niet meer terug naar MDMA. Het is niet dat ik nou zo erg crash met MDMA (ik doseer ook laag), maar ik hou wel heel erg van het stabiele effect van 6-APB. En ik hecht eigenlijk meer waarde aan die stabiele sereniteit dan aan vlagen van euforie. En daarnaast duurt MDMA kort en mijn gevoel van tijd gaat er 2 keer zo snel op. Dus het voelt alsof het zo'n 2 uurjes duurt. Terwijl 6-APB echt een dag lang genieten is.
Ik kan het me niet zo heel goed herinneren, maar volgens mij had ik dat met MDMA in gezelschap ook wel wat. Het willen delen van dingen. (niet dat vertellen hoeveel ik van iemand hou, want die liefde die je dan voelt is me imo een beetje te candy lollypop-achtig. Beetje té zoet...)
6-APB heb ik geloof ik nog nooit in gezelschap gedaan... Misschien maar eens doen!
MDMA:

6-APB:

Ik weet niet, ik word ook een dagje ouder en een sereen stabiel treinritje op gelijke hoogte vind ik eigenlijk wel heel prettig.
Maar serieus, ik wil eigenlijk niet meer terug naar MDMA. Het is niet dat ik nou zo erg crash met MDMA (ik doseer ook laag), maar ik hou wel heel erg van het stabiele effect van 6-APB. En ik hecht eigenlijk meer waarde aan die stabiele sereniteit dan aan vlagen van euforie. En daarnaast duurt MDMA kort en mijn gevoel van tijd gaat er 2 keer zo snel op. Dus het voelt alsof het zo'n 2 uurjes duurt. Terwijl 6-APB echt een dag lang genieten is.
"Love you man!!"MDMA is wat mij betreft meer uitgesproken in de opborrelende gevoelens/herinneringen/emoties. In die zin ervaar ik MDMA soms als wat dwingend, omdat je allerlei van dat soort opborrelend ideeën hebt waar je dan iets mee MOET.
Bij 6-APB heb ik dat niet zo. Verder heb ik wel wat prosociale effecten, maar niet per se dat ik iedereen moet vertellen hoeveel ik van ze houd.
Ik kan het me niet zo heel goed herinneren, maar volgens mij had ik dat met MDMA in gezelschap ook wel wat. Het willen delen van dingen. (niet dat vertellen hoeveel ik van iemand hou, want die liefde die je dan voelt is me imo een beetje te candy lollypop-achtig. Beetje té zoet...)
6-APB heb ik geloof ik nog nooit in gezelschap gedaan... Misschien maar eens doen!