Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favoriet? 6-APB of MDMA

Wat is je favoriet? 6-APB of MDMA

169 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
N
Natural Born PsychonautLid
01-01-2024, 00:00
#1
ChefCurry zei:
Ghb aanraden en slaapmiddelen vind ik nou niet echt een verstandig advies.. ook heet douchen moet je mee oppassen.
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Natuurlijk moet je wel de sterkte van je GHB kennen en met grote zorgvuldigheid doseren. Als je dat niet kunt, blijf dan maar van GHB af en wat mij betreft blijf je dan beter van drugs in z'n algemeenheid af, want het is toch soort van spelen met vuur.

En wat is er mis met een slaapmiddel nemen? Lijkt me beter dan heel erg lang wakker blijven want lang wakker blijven is ongezond. Je hebt rust nodig om te reinigen en regenereren. Wel moet je niet denken: oh ik heb toch slaappillen, kan kan bij blijven pakken zo veel ik wel en al ik dan plotseling genoeg of te hard ga, dan demp ik het wel. Nee, je laat het rustig uitwerken en dan pak precies genoeg van een slaapmiddel om in te kunnen slapen. Ikzelf kan ontzettend lang wakker blijven van heel veel soorten middelen, ook tripmiddelen. Als melatonine niet sterk genoeg werkt, dan is een slaapmiddel wel fijn.

ChefCurry zei:
L tryptofaan en 5htp moet je ook niet tijdens je roll nemen. Beter nadat het uitgewerkt is. 2 dagen na de roll bijv.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik het altijd nadat de hoofdwerking voor bij is. Maar waarom zou dit te vroeg zijn?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natural Born Psychonaut zei:
Waarom niet? Natuurlijk moet je wel de sterkte van je GHB kennen en met grote zorgvuldigheid doseren. Als je dat niet kunt, blijf dan maar van GHB af en wat mij betreft blijf je dan beter van drugs in z'n algemeenheid af, want het is toch soort van spelen met vuur.
Klik om te vergroten...
Omdat ghb überhaupt een stof is met een hoog risico op verslaving. Dit geldt natuurlijk voor alle drugs maar bij G gaat het wel vrij snel en sneaky. Sluipt er een beetje in. Daarnaast combineren met een upper zal dat risico alleen maar groter maken omdat je de kater verzacht en dus sneller voor je gevoel weer een upper kan doen omdat er zoals het lijkt minder consequenties aan zitten. Daarnaast kan je onvoorspelbare effecten krijgen door een upper en G te combineren.

Natural Born Psychonaut zei:
En wat is er mis met een slaapmiddel nemen?
Klik om te vergroten...
Er is niet perse wat mis mee maar eigenlijk geldt hetzelfde als bovenstaande. Je kan beter zonder slaapmiddel in slaap komen. Lukt dat niet dan is het beter om je dosering van de upper te verlagen. Plus slapen dmv slaapmiddel is geen echte slaap en je rust niet goed uit, zowel mentaal als fysiek.
N
Natural Born PsychonautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet hoe het voor anderen is, maar GHB werkt op mij totaal niet verslavend. Ik gebruik het al zeker 20 jaar zo af en toe en heb nooit iets verslavends er aan gemerkt. Ik heb wel gehoord dat mensen daar wel last van kunnen hebben, maar die zullen een upper ook verslavend kunnen vinden. Het klopt dat je een upper wel toegankelijker maakt als je bepaalde nadelen kunt uitvlakken, want inderdaad is dat ook iets wat een middel sneller verslavend kan maken. Maar dan kan je alle tips van mijn lijstje ook wel negeren, want die zorgen er ook voor dat je minder last hebt van een kater.

Ik heb nooit nadelen ondervonden met de combi upper + GHB en toch al heel wat ervaring er mee opgedaan. Maar zoals ik schreef, ik doseer vrij nauwkeurig en voorzichtig en ben sowieso erg bewust van mezelf. Ik voel vaak goed aan wat er in me werkt en waar de grenzen ongeveer liggen. Doe je onvoorzichtig, dan kan je te veel GHB pakken en als de upper dan uitwerkt komt de GHB roes te sterk naar voren.

Ik ben erg gevoelig en kan van bijna elk middel lang wakker blijven. Wat de meeste mensen doen is dan een dikke joint roken. En wat ik vroeger deed is urenlang wachten en de tijd uitzitten. Een joint lijkt me ongezonder dan een valiumpilletje. Een slaappilletje geeft misschien geen volwaardige slaap, maar het lijkt me beter dan geen slaap. Het lichaam heeft ook rust nodig. Beter suboptimale rust dan geen rust of lang uitgestelde rust, denk ik dan. De upper lager doseren maakt dat de upper niet goed tot z'n recht komt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natural Born Psychonaut zei:
Ik weet niet hoe het voor anderen is, maar GHB werkt op mij totaal niet verslavend.
Klik om te vergroten...
Ghb is juist een stof met een vrij hoog risico op verslaving. Dat komt door de craving, fysieke afhankelijkheid die snel optreedt en op het eerste gezicht weinig kater. Daarnaast is het ook nog eens goedkoop en heb je weinig nodig.
Natural Born Psychonaut zei:
Ik heb wel gehoord dat mensen daar wel last van kunnen hebben, maar die zullen een upper ook verslavend kunnen vinden.
Klik om te vergroten...
Appels met peren vergelijken en een enorme aanname.
Natural Born Psychonaut zei:
Maar dan kan je alle tips van mijn lijstje ook wel negeren, want die zorgen er ook voor dat je minder last hebt van een kater.
Klik om te vergroten...
Minder last betekent niet minder schade.
Hoe meer drugs hoe meer schade je aanricht.
Natural Born Psychonaut zei:
Een joint lijkt me ongezonder dan een valiumpilletje.
Klik om te vergroten...
Wederom een flinke aanname. Want?
Natural Born Psychonaut zei:
De upper lager doseren maakt dat de upper niet goed tot z'n recht komt.
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Buy the ticket, take the ride.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk topic! Heb al jaren geen mdma gedaan en ben benieuwd of t echt leuke effect dan weer terug komt. 6-apb staat ook nog op m’n lijstje om ooit eens te doen 😊 alleen de wisselende verhalen houden mij erg tegen.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb laatst 6ABP geprobeerd na 4 maanden geen mdma gebruikt te hebben. Ik was niet in de gelegenheid om het te testen en ik had het van de eerste beste webshop die ik tegenkwam. Maar zover ik heb gelezen is er vrijwel alleen succinate beschikbaar dus daar had ik mijn dosis op gebaseerd.

Na aandachtig veel berichten en ervaringen te hebben gelezen online had ik besloten om voor 140mg in een capsule te gaan (ik weeg 80kg).

Ik heb gelezen dat bijnemen met 6ABP onwenselijk is omdat het zo lang duurt en je dan wel heel lang strak staat. Aangezien ik op een festival was en 12 uur de tijd had maakte het mij niet zoveel uit, ik had ook drie 40mg capsules mee. Ik voelde vrij weinig van de 140mg en 2 uur later nam toen een capsule van 40mg, 1,5 uur later nam ik nog een capsule van 40mg. Ik heb er vrij weinig van gevoelt. Ik voelde mij wat scherper en een uur na de eerste capsule voelde ik mij wat blij, maar het moet geen naam hebben.

Uiteindelijk heb ik die avond MDMA weer gedaan en kwam toen tot de realisatie dat mdma al helemaal geweldig is en geen vervanging nodig heeft (voor mij ten minste). Dus ik hou het voortaan bij MDMA :)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paracetamolletje zei:
Dus ik hou het voortaan bij MDMA :)
Klik om te vergroten...
Jammer dat je ervaring tegenviel.
Ben zelf iets lichter dan jij en heb alleen ervaring met een start dosis van 200mg succinate. En niet bijnemen. Ik ga er altijd lekker op.

Als je het ooit nog een kans geeft, zou ik voor een hogere startdosering gaan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
RhythmoftheNight zei:
Even inhakend op dit topic. Hoe zit het eigenlijk met serotonine verbruik van 6 APB in vergelijking met MDMA? Wordt de emmer net zo leeg gegooid als MDMA en worden dezelfde receptoren aangesproken? Het is 7 weken geleden dat ik 6 APB op Mysteryland heb gebruikt. Nu wil ik a.s. zaterdag op ADE weer wat MDMA gebruiken (140mg) om vervolgens tot medio februari / maart een lange pauze in te lassen. Zal ik de magische effecten voelen van MDMA of is dit te kort?
Klik om te vergroten...
Dat je serotonine 'op' raakt omdat MDMA de blaasjes met serotonine-voorraad leegperst is een oversimplificatie van wat er speelt in het brein.

In werkelijkheid spelen allerlei verschillende factoren een rol, zoals tolerantie en withdrawal effect, bij allerlei verschillende soorten receptoren in het brein. MDMA heeft juist een brede affiniteit voor allerlei verschillende receptoren: serotonine, dopamine, noradrenaline, histamine en muscarine.

Mensen die drugsvoorlichting geven hebben hiervan een hapklaar verhaal gemaakt waarin een harm-reduction boodschap zit ingebakken. Die boodschap is heel succesvol geworden. Dat is op zich fijn, want nu is er een soort van norm onder gebruikers ontstaan dat je niet vaker dan eens in de drie maanden MDMA moet gebruiken. Dat is zeker een verstandige richtlijn.

6-APB heeft vergelijkbare effecten met MDMA, maar iets meer affiniteit voor een subtype van de serotonine-receptor (5-HT2B). Daarom wordt 6-APB theoretisch meer in verband gebracht met het onstaan van hartklachten of migraine. Maar verder is een veilige aanname dat de werking min of meer even gevaarlijk is. Voor 6-APB, en eigenlijk alle andere stimulerende middelen, geldt dus dat je het beter niet te vaak kunt gebruiken. Maximaal vier keer per jaar is een aardige richtlijn om de kans op tolerantie en verslaving te verminderen. Dus ik zou zeggen: gewoon die drie maanden pauze aanhouden inderdaad. Gewoon om jezelf ervan te weerhouden dat je anders te vaak gebruikt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pistooltje zei:
De 'magische' effecten zal je zeker voelen als er 7 weken tussen zit. Het is inderdaad beter om 3 maanden te wachten maar we weten allemaal dat deze persoon dat deze keer wss niet zal doen. Het is ook geen probleem zolang het geen excuus is om alsmaar vaker en meer te gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Allemaal alsen en maren. Het is geen 3 maand dus te kort als je er echt verstandig mee om wil gaan.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik het zo lees denk ik dat het toch een 2CB'tje wordt.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Diezelfde afweging hebben, denk ik, meerderen van ons.
Voor mij is het 2CB zakje geen alternatief ....mijn spul is geïdentificeerd als tussen 6 en 12 mg, niet doseerbaar dus. Terwijl ik een 15 zou willen hebben voor de donderdagavond. Drie events in de boeken, waarvan eentje als back-stage medewerker.
Gelukkig heeft de griep ingegrepen: donderdag vervalt, het nuchtere back stage ding op vrijdag lukt, mijn hobbywerk op zaterdag ook.
En op zondag>maandag: CODA ! Dan toch 6-apb, ook al was mijn vorige keer nog zo recent als Mysteryland - 31 aug.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorige week zaterdag even wat geprobeerd op een feest. Rond 21:00 uur 2 capsules, beide gevulde met zelf afgewogen 90mg 6apb (dus 180mg totaal). Kwam mooi geleidelijk op en ging er erg lekker op.
Omdat ik eigenlijk nog niet de come-down in wilde heb ik rond 01:00 een halfje (in dit geval ong 70mg) X gepakt. Daan merk je toch dat die space ietsjes anders wordt maar niet vervelend. Ietsjes meer golven en ietsjes meer op jezelf. Ben bekend met een redose 6apb, dit was toch anders. Al met al ben ik echt een solide 9 uur onderweg geweest🚀, fantastisch! De mooiste gesprekken gehad met de leukste mensen zonder dat toch iets "dwingende" dat MDMA mijn doet ervaren.

Ik wilde eigelijk zien of er nu iets minder plafonddienst was. Bij 6apb heb ik dat altijd wel, van die hazenslaapjes. Met MDMA kan ik altijd wel oke slapen. Helaas had de 6apb gewonnen. Ach, als dat het ergste is.

De dag erna de hele dag een hele fijne vibe ervaren. Super relaxed met soms een beetje afwezige momentjes in serene rust. Wel echt het gevoel dat ik echt geen auto moest gaan rijden. Ik plan sowieso de zondag na gebruik geen auto ritjes.

Voor herhaling vatbaar (over een paar maanden)....
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Dat je serotonine 'op' raakt omdat MDMA de blaasjes met serotonine-voorraad leegperst is een oversimplificatie van wat er speelt in het brein.
Klik om te vergroten...
De vraag over de frequentie van gebruik van vergelijkbare middelen komt regelmatig terug op het forum. Van advies over een goede combinatie voor een meerdaags festival die elkaar niet in de weg zit tot de vraag wat een ‘veilige’ afkoelperiode is tussen vergelijkbare middelen zoals hier. Het valt me wel op dat de gegeven adviezen vaak wat makkelijk argumenten combineren waar dat niet perse relevant lijkt.

Zo weten we allemaal dat een tweede keer MDMA gebruiken in hetzelfde weekend of zelfs een week later niet het gewenste resultaat geeft. Logisch als serotonine nodig is voor een effect, maar die voorraad is op. Dat is echter wat anders dan receptor tolerantie, verslavingskans of potentieel gevaarlijke effecten.

Een harm reduction richtlijn zoals de drie maanden regel bij serotonine aansprekende middelen is natuurlijk prima, maar lijkt me wat te algemeen als je wilt weten waarom je bepaalde middelen wel/niet relatief dicht bij elkaar te gebruiken zouden zijn.

Wat is bv het effect als je MDMA en vier weken later 2-CB of Moxy gebuikt. Deze werken allemaal (o.a.) op serotonine maar MDMA is vooral een releasing agent (maakt voorraad op) en die andere twee zijn vooral receptor agonists (triggeren receptor) als ik het goed begrepen heb. Mogelijke receptor tolerantie kan hier een argument zijn maar het ‘opraken’ van je serotonine voorraad niet toch? Om te kunnen adviseren wat een minimale periode is tussen gebruik van beide zou je moeten weten wanneer de betrokken receptors weer hersteld zijn. Ook zijn bv MDMA en 6-APB beide releasing agents maar mogelijk niet in dezelfde mate. Kunnen we ze dan wel vergelijken, of is voor de ene een 3 maanden regel geschikt en kan de ander toe met een 2 maanden regel?

Veel stimulanten werken ook op de receptors van andere neurotransmitters. De discussie lijkt zich alleen altijd te concentreren op serotonine. Gelden voor de andere neurotransmitters dezelfde situaties als het ‘opraken’ van een voorraad of het potentieel overprikkelen (tolerantie) van hun receptors?

Of iets verslavend is of gevaarlijk hang ook voor een groot deel af van de persoonlijkheid van de gebruiker en de doseringen en is wat minder relevant voor de vraag welke middelen dicht na elkaar te gebruiken zijn. Laten we voor de discussie even aannemen dat de gebruiker een goede zelfcontrole heeft en zich aan de ‘Common’ doseringen van Psychonautwiki houdt.

@Neo-Shulginist , Ik zag jou al eerder wat reserveringen hebben bij een algemene 'drie maanden' vuistregel. Heb je misschien wat achtergrond theorie voor dit vraagstuk, al is het maar obv aannames en anekdotisch 'bewijs'?
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#14
MarcieMarc zei:
Vorige week zaterdag even wat geprobeerd op een feest. Rond 21:00 uur 2 capsules, beide gevulde met zelf afgewogen 90mg 6apb (dus 180mg totaal). Kwam mooi geleidelijk op en ging er erg lekker op.
Omdat ik eigenlijk nog niet de come-down in wilde heb ik rond 01:00 een halfje (in dit geval ong 70mg) X gepakt. Daan merk je toch dat die space ietsjes anders wordt maar niet vervelend. Ietsjes meer golven en ietsjes meer op jezelf. Ben bekend met een redose 6apb, dit was toch anders. Al met al ben ik echt een solide 9 uur onderweg geweest🚀, fantastisch! De mooiste gesprekken gehad met de leukste mensen zonder dat toch iets "dwingende" dat MDMA mijn doet ervaren.

Ik wilde eigelijk zien of er nu iets minder plafonddienst was. Bij 6apb heb ik dat altijd wel, van die hazenslaapjes. Met MDMA kan ik altijd wel oke slapen. Helaas had de 6apb gewonnen. Ach, als dat het ergste is.

De dag erna de hele dag een hele fijne vibe ervaren. Super relaxed met soms een beetje afwezige momentjes in serene rust. Wel echt het gevoel dat ik echt geen auto moest gaan rijden. Ik plan sowieso de zondag na gebruik geen auto ritjes.

Voor herhaling vatbaar (over een paar maanden)....
Klik om te vergroten...
Aangezien je 6-apb en xtc hebt gebruikt zou ik er 6 maanden van maken...
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#15
DerHopmeister zei:
De vraag over de frequentie van gebruik van vergelijkbare middelen komt regelmatig terug op het forum. Van advies over een goede combinatie voor een meerdaags festival die elkaar niet in de weg zit tot de vraag wat een ‘veilige’ afkoelperiode is tussen vergelijkbare middelen zoals hier. Het valt me wel op dat de gegeven adviezen vaak wat makkelijk argumenten combineren waar dat niet perse relevant lijkt.

Zo weten we allemaal dat een tweede keer MDMA gebruiken in hetzelfde weekend of zelfs een week later niet het gewenste resultaat geeft. Logisch als serotonine nodig is voor een effect, maar die voorraad is op. Dat is echter wat anders dan receptor tolerantie, verslavingskans of potentieel gevaarlijke effecten.

Een harm reduction richtlijn zoals de drie maanden regel bij serotonine aansprekende middelen is natuurlijk prima, maar lijkt me wat te algemeen als je wilt weten waarom je bepaalde middelen wel/niet relatief dicht bij elkaar te gebruiken zouden zijn.

Wat is bv het effect als je MDMA en vier weken later 2-CB of Moxy gebuikt. Deze werken allemaal (o.a.) op serotonine maar MDMA is vooral een releasing agent (maakt voorraad op) en die andere twee zijn vooral receptor agonists (triggeren receptor) als ik het goed begrepen heb. Mogelijke receptor tolerantie kan hier een argument zijn maar het ‘opraken’ van je serotonine voorraad niet toch? Om te kunnen adviseren wat een minimale periode is tussen gebruik van beide zou je moeten weten wanneer de betrokken receptors weer hersteld zijn. Ook zijn bv MDMA en 6-APB beide releasing agents maar mogelijk niet in dezelfde mate. Kunnen we ze dan wel vergelijken, of is voor de ene een 3 maanden regel geschikt en kan de ander toe met een 2 maanden regel?

Veel stimulanten werken ook op de receptors van andere neurotransmitters. De discussie lijkt zich alleen altijd te concentreren op serotonine. Gelden voor de andere neurotransmitters dezelfde situaties als het ‘opraken’ van een voorraad of het potentieel overprikkelen (tolerantie) van hun receptors?

Of iets verslavend is of gevaarlijk hang ook voor een groot deel af van de persoonlijkheid van de gebruiker en de doseringen en is wat minder relevant voor de vraag welke middelen dicht na elkaar te gebruiken zijn. Laten we voor de discussie even aannemen dat de gebruiker een goede zelfcontrole heeft en zich aan de ‘Common’ doseringen van Psychonautwiki houdt.

@Neo-Shulginist , Ik zag jou al eerder wat reserveringen hebben bij een algemene 'drie maanden' vuistregel. Heb je misschien wat achtergrond theorie voor dit vraagstuk, al is het maar obv aannames en anekdotisch 'bewijs'?
Klik om te vergroten...
Interessant.
Bedenk je nu eens dat je dit 30 jaar geleden in de gabberscene had verteld en de daarbij ontstane gezichtsuitdrukkingen had kunnen vastleggen😂😂

Druggers zei:
Aangezien je 6-apb en xtc hebt gebruikt zou ik er 6 maanden van maken...
Klik om te vergroten...
Extra belasting is niet per definitie langere hersteltijd. Evenmin als wanneer iemand zegt: "Ik heb maar 50mg genomen dus ik kan over een maand wel weer". Het blijft 1 gebruiksmoment.

Maar bedankt voor je zorgen😘
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
DerHopmeister zei:
@Neo-Shulginist , Ik zag jou al eerder wat reserveringen hebben bij een algemene 'drie maanden' vuistregel. Heb je misschien wat achtergrond theorie voor dit vraagstuk, al is het maar obv aannames en anekdotisch 'bewijs'?
Klik om te vergroten...
In neurologische modellen wordt vaak aangenomen dat alle veranderingen aan neuronen na 6 weken blijven zijn. Dus het meeste onderzoek naar neurotoxiciteit neemt die 6 weken als grens voor de meting.Daarover is veel discussie of dat een goed moment is, want we weten in principe dat er na 6 weken nog allerlei dingen kunnen veranderen in een neuron. Maar wat er dan precies nog veranderd of herstelt, dat weten we niet zo goed. Dus als je een harm-reduction norm wil afspreken dan wil je het liefst aan de veilige kant zitten. Als je de 6 weken ruim neemt dan kom je op ongeveer 3 maanden. Dat wordt dan versimpeld tot een hapklare boodschap dat je na 3 maanden voldoende 'hersteld' bent.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#17
RhythmoftheNight zei:
Even inhakend op dit topic. Hoe zit het eigenlijk met serotonine verbruik van 6 APB in vergelijking met MDMA? Wordt de emmer net zo leeg gegooid als MDMA en worden dezelfde receptoren aangesproken? Het is 7 weken geleden dat ik 6 APB op Mysteryland heb gebruikt. Nu wil ik a.s. zaterdag op ADE weer wat MDMA gebruiken (140mg) om vervolgens tot medio februari / maart een lange pauze in te lassen. Zal ik de magische effecten voelen van MDMA of is dit te kort?
Klik om te vergroten...
Door een milde verkoudheid besloten om het bij een paar bier te houden.
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eind februari voor het laatst 6-APB gebruikt. Ik ging als een raket. 150 mg op een potente batch. Aankomende zaterdag op Mystic Garden twijfel ik: zal ik weer mijn 6-APB aanbreken, of toch ouderwets een XTC-pilletje nemen? Misschien is afwisseling juist beter, omdat er net wat andere receptoren worden aangesproken.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#19
RhythmoftheNight zei:
Eind februari voor het laatst 6-APB gebruikt. Ik ging als een raket. 150 mg op een potente batch. Aankomende zaterdag op Mystic Garden twijfel ik: zal ik weer mijn 6-APB aanbreken, of toch ouderwets een XTC-pilletje nemen? Misschien is afwisseling juist beter, omdat er net wat andere receptoren worden aangesproken.
Klik om te vergroten...

Je bent een goeie 3 maanden verder. Met dergelijk incidenteel gebruik (zeker als je ook niet redosed is 3 maanden gewoon een hardstikke nette pauze) hoef je om dat laatste echt geen zorgen te maken.

Als ik jou was zou ik gewoon kiezen waar je die dag het meeste zin in hebt en waar de setting zich t best voor leent.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#20
What @KoningToto said.
Mystic Garden lijkt mij prima voor de 6-apb (done that ! Plus een kleine extra, moet ik toegeven, die hoewel grappig niet medebepalend was)
Als je pas wat later aankomt met nog een uur of vier te gaan, dan MDMA.

Nu gepland een maand in Spanje, dus dit jaar geen kaartje voor MG gekocht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."