#1
Ja, ben er gevoelig voor. En weet ik niet.Oke 100 is wel echt weinig als ik reports lees zit de sweet spot eigenlijk altijd tussen 150 en 200. Heb/had jij ook succinate dan?
Ja, ben er gevoelig voor. En weet ik niet.Oke 100 is wel echt weinig als ik reports lees zit de sweet spot eigenlijk altijd tussen 150 en 200. Heb/had jij ook succinate dan?
Vast en zeker wel!!Ik ga het zo nemen. Hopelijk bevalt het.
Verstandig...! Ik stap ook in de rakket op Mystic Garden dus zwaai even als je voorbij komt😝Ik was niet helemaal fit dus uiteindelijk een paar bier genomen baalde als een stekker. Binnenkort Mystic dus dan ben ik van plan 150/160 MG te gebruiken.
Als ik 150 mg in 1x doe dan is de piek er na 3,5 uur wel af en het gewenste effect vervlogen na 6,5 uur. Vooral de energie is weg. Ik moet me echt tegenhouden niet op een bankje te gaan zitten te wachten tot ik weer mag gaan. Bij 180 mg vergelijkbaar. Er is bij 180 mg wel duidelijk een kater, maar zeker niet zo heftig als bij MDMA.Wat ik altijd doe; 160mg rond 14:30. Daarna 60mg rond 16;30. Begint het rond 15:30 te werken, 16:00 zit er ik er vol in.
Dan ga ik lekker tot +- 21:30, daarna werkt het langzaam uit maar voel je je echt nog goed! Alleen niet meer zo euforisch. Kan dan rond 04;00 slapen.. of eerder met het gebruik van een benzo.
Eens. De totale kosten waren denk ik zo'n 2x die van een standaard XTC/MDMA dosis tegen gemiddelde prijzen. Het gebrek aan kater, de mooie opbouw en de lange werking maakt dit wel goed vindt ik.Offtopic: ik vind 5-MAPB veel dichter in de buurt komen van MDMA dan 6-APB, en juist daarom vind ik het niks, 50 euro voor een gram MDMA zonder stimulatie, hoe verzin je t.. voor 50 euro kun je minimaal 2 gram MDMA kopen, tot maximaal 5 gram. 6-APB is gelukkig de helft van de prijs van 5-MAPB
Hoe krijg je een rugzak vol drugs naar binnen daar dan? 🤔14:30, T1+0:00 : 3-FA (40 mg) cap
16:30, T1+2:00, T2+0:00 : Mixcap: 4-FMA (50 mg) + 5-MAPB (65 mg) + 5-MeO-MiPT (5 mg)
19:05, T1+4:35, T2+2:35, T3+0:00 : 4-FMA (50 mg)
23:30, T1+9:00, T2+7:00, T3+4:35:
Haha, ja dat was wel even puzzelen jaHoe krijg je een rugzak vol drugs naar binnen daar dan? 🤔
Zo heb ik eens een halve xtc pil en een halve kamagra door elkaar gehaaldDe uitdaging is meer ze uit elkaar te houden, in het donker als je niet meer zo helder bent![]()
Ik neem ze gewoon tegelijkZo heb ik eens een halve xtc pil en een halve kamagra door elkaar gehaald
Hij stond voor later op de avond toch op de planning, daarom had ik m bij me, dus 't was geen rampIk neem ze gewoon tegelijk
Met een harde schwanz op de dansvloer en statafels in bed. Lijkt me een avond voor in de boekjes hahaZo heb ik eens een halve xtc pil en een halve kamagra door elkaar gehaald
🤣🤣 klinkt best leuk toch?Met een harde schwanz op de dansvloer en statafels in bed. Lijkt me een avond voor in de boekjes haha
Zo dit is een beste cocktail. Geen last gehad van hartkloppingen of een hartslag van 170 de hele dag door? Naar mijn weten is het stapelen van dezelfde soorten drugs extra belastend. Beide zijn (volgens mij) ook cardiotoxic, en dan heb ik het over de 3fa en 4fma!Mooie thread met zeer herkenbare ervaringen en goede adviezen!
Hier nog een bijdrage.
Als ik 150 mg in 1x doe dan is de piek er na 3,5 uur wel af en het gewenste effect vervlogen na 6,5 uur. Vooral de energie is weg. Ik moet me echt tegenhouden niet op een bankje te gaan zitten te wachten tot ik weer mag gaan. Bij 180 mg vergelijkbaar. Er is bij 180 mg wel duidelijk een kater, maar zeker niet zo heftig als bij MDMA.
Alles bij elkaar vindt ik MDMA voor een feest vaak te waus en te kort (zowel in echte werking als in tijdsbesef) en 6-APB eigenlijk te saai (en te kort). Ik wil beide nog eens een kans geven maar dan stapelen zoals jij aangeeft om de piek/load te dempen en het effect te verlengen.
Om die reden ook al even op zoek naar een alternatief. Afgelopen weekend op Intents deze combi gedaan:
14:30, T1+0:00 : 3-FA (40 mg) cap
16:30, T1+2:00, T2+0:00 : Mixcap: 4-FMA (50 mg) + 5-MAPB (65 mg) + 5-MeO-MiPT (5 mg)
19:05, T1+4:35, T2+2:35, T3+0:00 : 4-FMA (50 mg)
23:30, T1+9:00, T2+7:00, T3+4:35: Pieken zijn weg, wel nog fijne stimulatie, niet strak/waus/stuiterend etc. Goed voor de endshow!
3-FA is echt prachtig spul! Goed om er lekker in te komen zonder meteen te hard te gaan terwijl iedereen om je heen nog nuchter is. Werkt vrij kort maar is prima stapelbaar mocht je dat willen en heeft in deze kleine dosis geen nadelige effecten. De mixcap lijkt in effect erg op MDMA, maar zonder de korte hevige pieken, golven en het hele wause. 4-FMA op zichzelf is wat saaiig waar een prima stimulant voor feestjes. Dit menu trekt je de hele 9 uur door, met veel energie en euforie en genoeg entactogeen om een prachtige dag te hebben die voor je gevoel lekker lang lijkt te duren. Je blijft helder en gaat er niet 'raar' van praten. Je wilt alleen de hele dag dansen! Totaal geen kater de dag er op. Slapen ging ook prima (om 2:30), maar anders helpt 1 mg Bromazolam (1/3 pil) of iets vergelijkbaars je wel over de drempel.
Een volgende keer vervang ik de redose met 4-FMA door eenzelfde mix cap (#opzoeknaardesweetspot) of ik vervang de 4-FMA door 6-APB (en dan geen redose of eindigen met weer een kleine dosis 3-FA).
Btw, de combi is geïnspireerd op de Borax en MaXTC combos en verschillende rapportjes op dit forum.
Eens. De totale kosten waren denk ik zo'n 2x die van een standaard XTC/MDMA dosis tegen gemiddelde prijzen. Het gebrek aan kater, de mooie opbouw en de lange werking maakt dit wel goed vindt ik.
Zeker. D'r zat ook best wat uitzoek/inlees werk in.Zo dit is een beste cocktail.
Stapelen van stoffen is belastend als je elke stof in zijn normale individuele hoeveelheden zou pakken. Als je goed kijkt ze je dat de hoeveelheden per stofje nog niet de helft zijn van hoe je ze individueel zou pakken. Zelfs opgeteld en gecorrigeerd voor normaal-effect-per-mg zit het totaal nog aan de conservatieve kant (bewust). Had ook geen last van hartkloppingen, hoge hartslag of andere negatieve verschijnselen.Geen last gehad van hartkloppingen of een hartslag van 170 de hele dag door? Naar mijn weten is het stapelen van dezelfde soorten drugs extra belastend. Beide zijn (volgens mij) ook cardiotoxic, en dan heb ik het over de 3fa en 4fma!
Mee eens. Het voordeel tegenover pep is dat de kwaliteit meer constant is waar dat bij pep nogal van je batch afhangt. En je hoeft het niet te snuiven wat in mijn geval ook een voordeel is (hekel aan). En 3-FA is vooralsnog legaal verkrijgbaar.Ik vind 3-FA veel dichter bij stimulanten liggen dan bij entactogenen. Op zich best prettig, maar dan vind ik pep toch fijner. Just my opinion.
Dat komt wel overeen met mijn ervaring ja. Vandaar de 4-FMA in de mix voor de energie. Je ziet in de zg Borax en Blue Bliss combos ook wel 2-FMA gebruikt worden voor hetzelfde doel. Ik zag ook iemand een combo doen van 130 mg 4-FMA + max 100 mg 6-APB met de quote (sorry weet niet meer van wie):5-MAPB lijkt idd het meest op XTC. Werkt langer dan X maar korter dan 6-APB. Voelt tikkie minder energiek dan X en veel minder energiek dan 6-APB
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Ik vroeg dit ook uit eigen interesse omdat ik eraan zit te denken om 2fma en 6apb te combineren. Niet tegelijk, maar eerst 2fma rond 12:30 en dan rond 16;30 6apb. Lees alleen niet super veel reviews van deze combinatie.Zeker. D'r zat ook best wat uitzoek/inlees werk in.
Stapelen van stoffen is belastend als je elke stof in zijn normale individuele hoeveelheden zou pakken. Als je goed kijkt ze je dat de hoeveelheden per stofje nog niet de helft zijn van hoe je ze individueel zou pakken. Zelfs opgeteld en gecorrigeerd voor normaal-effect-per-mg zit het totaal nog aan de conservatieve kant (bewust). Had ook geen last van hartkloppingen, hoge hartslag of andere negatieve verschijnselen.
Het stapelen van stoffen kan in theorie wel ongewenste uitwerkingen hebben door onbekende cross-effecten tussen de stoffen. De mixcap is (in een andere verhouding) ook bekend als Maxtc en bestaat al een tijdje met overwegend positieve reviews. Voor 3-FA lees ik op bv Psychonautwiki geen bekende negatieve waarschuwingen in deze dosering en samenstelling. Wel het tegenoverstelde. Kijk even bij Toxicity and harm potential.
Riccio's zijn niet erg, zolang je ze herkend, begrijpt, accepteert en het level onder je risk tolerance blijft.
Ik snap je helemaal. Dat was ook mijn motivatie. Als je 6-APB doet rond zeg 17:00 om tot 24:00 te kunnen uitdrijven heb je nog een behoorlijke tijd te overbruggen tussen zeg 13:00 en 17:00. Iets niet te gek wat je wel lekker aan de gang helpt zou daar goed passen. 2-FMA is prima maar wat 'kil' en meer functioneel (in kleine dosis). Vindt voor deze toepassing 3-FA geschikter.Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Ik vroeg dit ook uit eigen interesse omdat ik eraan zit te denken om 2fma en 6apb te combineren. Niet tegelijk, maar eerst 2fma rond 12:30 en dan rond 16;30 6apb. Lees alleen niet super veel reviews van deze combinatie.
Wil zoiets proberen omdat ik graag een kleine energie boost wil krijgen in het begin van t festival, voordat ik een serotonine slurper ga gebruiken.
Ah dus je zou zelf hiervoor dan 3FA aanraden? Van wat ik lees zit 3FA ook aan je serotonine, dus vandaar de keuze voor 2fma. Je gaf hierboven wel aan dat het ‘kort’ duurt. Wat is kort? Is 1 capsule van 40mg zoals jij aangaf genoeg voor 4 uurtjes?Ik snap je helemaal. Dat was ook mijn motivatie. Als je 6-APB doet rond zeg 17:00 om tot 24:00 te kunnen uitdrijven heb je nog een behoorlijke tijd te overbruggen tussen zeg 13:00 en 17:00. Iets niet te gek wat je wel lekker aan de gang helpt zou daar goed passen. 2-FMA is prima maar wat 'kil' en meer functioneel (in kleine dosis). Vindt voor deze toepassing 3-FA geschikter.
3-FA heeft 'modest selectivity for serotonin' volgens de literatuur maar met name werkt het op dopamine en norepinephrine. Komt wel overeen met het effect idd. Het beperkte sero effect is juist welkom. Het één gaat mooi over in het ander.Ah dus je zou zelf hiervoor dan 3FA aanraden? Van wat ik lees zit 3FA ook aan je serotonine, dus vandaar de keuze voor 2fma. Je gaf hierboven wel aan dat het ‘kort’ duurt. Wat is kort? Is 1 capsule van 40mg zoals jij aangaf genoeg voor 4 uurtjes?
Ik heb gisteren 160mg 6-APB gecapsuleerd voor Mystic Garden. Neem ook 1x XTC mee (140mg getest). Maar denk dat ik sowieso start op de 6-APB en eventueel een halfje X na een uur of 4/5 maar alleen als het zo loopt. Dus als we elkaar treffen tussen aarde en Jupiter dan is de 6-APB een goede keus geweeat👌🏼Eind februari voor het laatst 6-APB gebruikt. Ik ging als een raket. 150 mg op een potente batch. Aankomende zaterdag op Mystic Garden twijfel ik: zal ik weer mijn 6-APB aanbreken, of toch ouderwets een XTC-pilletje nemen? Misschien is afwisseling juist beter, omdat er net wat andere receptoren worden aangesproken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."