#1
6abp houdt mij een beetje tegen vanwege sommige horrorverhalen over de kater en het niet kunnen slapen. Jullie dus geen last van?
Hoe gaat ie nu?
Klinkt als dosis net iets te hoog.
Heb het even opgezocht; getest toen het net op de markt kwam met een groep van aanvankelijk 16 mensen.
Doel was gewoon eens te kijken wat het deed, of het iets kon toevoegen op therapeutisch vlak aan MDMA en of het een feestmiddel zou kunnen zijn.
Doses 80 tot 2 x 150 mg van de HCl vorm.
Sweet spot leek tussen de 120 en 150 mg te liggen en een redose was geen optie.
Opmerkelijk, bij één iemand werkte het na een half uur op volle sterkte (bij de meeste mensen pas na anderhalf tot 2 uur) , de tweede keer idem.
Ook opmerkelijk; tijd leek langzamer te gaan dan met MDMA, waar de tijd van omvliegt.
Heb het zelf twee keer gebruikt, 120 mg, daarna nooit meer genomen.
Een soort 'ik wil wel maar ik kan niet MDMA'.
En ja, ik weet dat ik het niet met MDMA mag vergelijken maar dat doe ik ongewild toch.
Ik begrijp wel waarom het anderen wel bevalt.
Maar over het algemeen een goede ervaring eruit gehaald? Had je nog visuals?Ja ik denk dat 150-175 beter is voor me. Weer wat geleerd.
Maar over het algemeen een goede ervaring eruit gehaald? Had je nog visuals?
Interessante vraag…
Ik twijfel nog steeds een beetje om 6-apb uit te proberen.
Ik heb pellets van 130 mg liggen en vraag me dus af of dat te veel of te weinig is om een goede ervaring mee te hebben.
Met mdma weet ik waar mijn grens ligt en hoe het voor mij uitpakt, na 4 uur is het meestal wel gedaan voor mij wat happy happy betreft.
Eerste buiten festival komt eraan en dan zou 6-apb een optie kunnen zijn, nog eens goed over denken maar als ik zo de positieve reacties hier lees……misschien toch maar gewoon doen.
Mijn eerste keer was 160mg, verdeeld over 2 caps van 80mg. Inname vlak voor binnenkomst maar kan ook direct na binnenkomst als je ff geen sappie mee hebt om weg te spoelen.Morgen Intents Festival. Ik heb 6APB succinaat poeder. Hoeveel MG adviseren jullie en hoelaat innemen (gezien de lange inwerktijd). Ik doe de poeder in capsules.
Hey! Vorige week emporium geweest. Wat ik altijd doe; 160mg rond 14:30. Daarna 60mg rond 16;30. Begint het rond 15:30 te werken, 16:00 zit er ik er vol in.Morgen Intents Festival. Ik heb 6APB succinaat poeder. Hoeveel MG adviseren jullie en hoelaat innemen (gezien de lange inwerktijd). Ik doe de poeder in capsules.
Zou leuk zijn als je nog even laat weten wat je dosering was en hoe het je bevallen is, ben ik wel benieuwd naar! Hoop dat je een heerlijke vlucht hebt gehad🚀Morgen Intents Festival. Ik heb 6APB succinaat poeder. Hoeveel MG adviseren jullie en hoelaat innemen (gezien de lange inwerktijd). Ik doe de poeder in capsules.
Sinds wanneer is dat een feit?Het feit dat 6-APB ook niet neurotoxisch
Nu je het zegt.. 6-APB was first synthesized in 1993 by David E. Nichols as a potential non-neurotoxic alternative to MDMA. is niet een bewezen idd. maarja als er uberhaupt al rekening mee is gehouden mss is het dan wel minder schadelijk dan MDMA., maar goed dat je het zegt, heb t aangepast in mn post. had iets te snel gelezen gister met broma op en 2 nachten doorSinds wanneer is dat een feit?
Ik was niet helemaal fit dus uiteindelijk een paar bier genomen baalde als een stekker. Binnenkort Mystic dus dan ben ik van plan 150/160 MG te gebruiken.Zou leuk zijn als je nog even laat weten wat je dosering was en hoe het je bevallen is, ben ik wel benieuwd naar! Hoop dat je een heerlijke vlucht hebt gehad🚀
Verstandig...! Ik stap ook in de rakket op Mystic Garden dus zwaai even als je voorbij komt😝Ik was niet helemaal fit dus uiteindelijk een paar bier genomen baalde als een stekker. Binnenkort Mystic dus dan ben ik van plan 150/160 MG te gebruiken.
Als ik 150 mg in 1x doe dan is de piek er na 3,5 uur wel af en het gewenste effect vervlogen na 6,5 uur. Vooral de energie is weg. Ik moet me echt tegenhouden niet op een bankje te gaan zitten te wachten tot ik weer mag gaan. Bij 180 mg vergelijkbaar. Er is bij 180 mg wel duidelijk een kater, maar zeker niet zo heftig als bij MDMA.Wat ik altijd doe; 160mg rond 14:30. Daarna 60mg rond 16;30. Begint het rond 15:30 te werken, 16:00 zit er ik er vol in.
Dan ga ik lekker tot +- 21:30, daarna werkt het langzaam uit maar voel je je echt nog goed! Alleen niet meer zo euforisch. Kan dan rond 04;00 slapen.. of eerder met het gebruik van een benzo.
Eens. De totale kosten waren denk ik zo'n 2x die van een standaard XTC/MDMA dosis tegen gemiddelde prijzen. Het gebrek aan kater, de mooie opbouw en de lange werking maakt dit wel goed vindt ik.Offtopic: ik vind 5-MAPB veel dichter in de buurt komen van MDMA dan 6-APB, en juist daarom vind ik het niks, 50 euro voor een gram MDMA zonder stimulatie, hoe verzin je t.. voor 50 euro kun je minimaal 2 gram MDMA kopen, tot maximaal 5 gram. 6-APB is gelukkig de helft van de prijs van 5-MAPB
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."