Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het al weg gegooid zou dit nooit meer gaan gebruiken en zeker niet voor dat geld inderdaad. Maar ik was benieuwd wat dit nou zou kunnen veroorzaken en of iemand iets vergelijkbaars toevallig had mee gemaakt."
"Takeshi 69 4 verschillende kleuren en ze ruikten echt naar fruit snoepjes!"
"Dat is de enigste foto die ik nog heb. Lijstje wat ik me kan herrinderen is: Gele breitling Salmiak hartjes(repress) Klaver kaarten 2 kleurige Minions Roze lamborghini Roze flugel(de goede) Gouden king kong Gele max verstappen Domino stenen (verschillende kleuren) Roze kenzo Blauwe philip plein Bert en ernie Takeshi 69 2cb: Gele north face Gele batman Meerkleurige monclair Waarbij de Lamborghini veruit favoriet is."
"Gympie zei: heyy.. het is ten eerste een xtc topic.. ten tweede mag deze thread blijven bestaan als het niet op een uistalling/ verkoop plek gaat lijken.. zou je je foto voor de eerste reden en voor de zekerheid voor de tweede reden alsjeblieft kunnen verwijderen? thx! 🙂 Klik om te vergroten... Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van reddit"
"Dacht dat de x markt redelijk verzadigd was op het moment door de corona crisis. En de afnemende vraag, worden hier in de buurt teminste maar een aantal stempels aangeboden op het moment invergelijking met aantallen van tussen de 10/20 normaal gesproken."
"Gympie zei: Bekijk bijlage 13332Bekijk bijlage 13333 Klik om te vergroten... Heb nog een foto gevonden van de rest van de kaarten op partyflock!"
"Deze waren ook heel uniek! Die 2 kleuren schijn je alleen met met een industriële machine zo strak te kunnen krijgen"
"Coke Spook zei: Het stopt nooit he pik Klik om te vergroten... Nee, maar veel aanbod weinig vraag laat de prijs zakken( als ik mijn 4 jarige opleiding marketing mag geloven) ik bedoel meer dat ik dacht dat de productie grotendeels is stil gevallen of igg gewacht wordt op betere tijden met het op de markt brengen"
"Omdat x voor veel mensen een partydrug is.(vind ik persoonlijk ook chiller kan niet stil zitten😅) laten de cijvers van afval water ook duidelijk zien. Minder x/coke meer keta en 2-cb CuriousExplorer zei: Waarom zou er weinig vraag zijn? Mensen vervelen zich thuis Klik om te vergroten..."
"Aller éérst veel suc6. Bij mij is het zaak niks mee te nemen. Zuipen en mee hebben = gebruiken. Nou woon ik buiten af dus 1,2,3 wat laten brengen gaat hier niet. Maar zou mischien het nummer van je dealer verwijderen een idee zijn?"