#1
De tweede test is met COG Traditional Hasj 30. Die bevat volgens het etiket 31% THC en minder dan 1% CBD. De QR-code op de voorkant geeft me een cijfercombinatie, maar geen klikbare link. Ik kan dus niet meer informatie opzoeken over hoe de hasj gemaakt is. Achterop de verpakking staat simpelweg de naam van de producent en een e-mailadres. De QR-code op de achterkant leidt naar de standaard cannabisbijsluiter.
De hasj zit in een klein rond bakje van hard plastic en een oranje dop. Als ik die opendraai komt de geur van verse wiet me tegemoet. Het is geen onaangename geur, maar het is zeker niet zoals hasj normaal ruikt. Het kleine lichtbruine brokje is keihard, en als ik van een klein stukje een rolletje probeer te maken, verkruimelt de hasj tot een vormeloze substantie.
Ik rook de hasj in een bong met quartz glas banger.
De ervaring is precies hetzelfde als ik wel eens mijn grinder leeg schraap en de kief met mijn bong rook. Je krijgt dan een smaakloze keiharde klap in je gezicht van BOEM, hier heb je wat THC. Dus eerst is het wat verwarrend en overweldigend en daarna word je steeds stiller tot je in elkaar zakt, het liefst met een zak chips die je dan leegeet. Een harde high is het dus, zonder lekkere smaak.
Helaas kan je dit echt geen goede hasj noemen. Het voelt heel erg als een namaakproduct van goedkope Marokkaanse meuk, de derde zeving van een Amnesia-plant, waarvan een vermalen mengsel vol plantenmateriaal voor kwaliteitshasj moet weg gaan. Het is zeker niet de plakkerige shit die het ook zou kunnen zijn. En zelfs als ik het vergelijk met B-kwaliteit Marokkaanse hasj, is dit legaal geproduceerde alternatief zo mogelijk nog slechter. De flash-stonedheid is niet erg ontspannen, de verse wietgeur is nergens meer te bekennen bij het roken, en in plaats daarvan krijg je een vieze smaak in je mond die je alleen met een goede dosis mangosap weer weg kan drinken.
Helaas ben ik over de COG Traditional Hasj 30 dus niet zo te spreken.
De hasj zit in een klein rond bakje van hard plastic en een oranje dop. Als ik die opendraai komt de geur van verse wiet me tegemoet. Het is geen onaangename geur, maar het is zeker niet zoals hasj normaal ruikt. Het kleine lichtbruine brokje is keihard, en als ik van een klein stukje een rolletje probeer te maken, verkruimelt de hasj tot een vormeloze substantie.
Ik rook de hasj in een bong met quartz glas banger.
De ervaring is precies hetzelfde als ik wel eens mijn grinder leeg schraap en de kief met mijn bong rook. Je krijgt dan een smaakloze keiharde klap in je gezicht van BOEM, hier heb je wat THC. Dus eerst is het wat verwarrend en overweldigend en daarna word je steeds stiller tot je in elkaar zakt, het liefst met een zak chips die je dan leegeet. Een harde high is het dus, zonder lekkere smaak.
Helaas kan je dit echt geen goede hasj noemen. Het voelt heel erg als een namaakproduct van goedkope Marokkaanse meuk, de derde zeving van een Amnesia-plant, waarvan een vermalen mengsel vol plantenmateriaal voor kwaliteitshasj moet weg gaan. Het is zeker niet de plakkerige shit die het ook zou kunnen zijn. En zelfs als ik het vergelijk met B-kwaliteit Marokkaanse hasj, is dit legaal geproduceerde alternatief zo mogelijk nog slechter. De flash-stonedheid is niet erg ontspannen, de verse wietgeur is nergens meer te bekennen bij het roken, en in plaats daarvan krijg je een vieze smaak in je mond die je alleen met een goede dosis mangosap weer weg kan drinken.
Helaas ben ik over de COG Traditional Hasj 30 dus niet zo te spreken.



