
2 weken geleden erg positief verrast door de race fuel OG van Fyta. Hele sterke overheersende smaak die je mond lang bedekt houdt.
Door die positieve ervaring had ik vandaag in de shop besloten dat ik een nieuw overheids merk wat ik nog niet eerder gezien had zou gaan proberen (Hollandse Hoogtes). Prijs lag wel wat hoger dan andere merken (ik noem niks specifieks).

Ik ging voor de ZiZi en de variant Rainbow ZiZi. Het bedrijf werkt samen met de makers van deze genetica (Karma Genetics), dus dit zijn exclusieve soorten.
De ZiZi is oprecht een van de uniekste smaken is die ik in mijn smokerscarriere heb mogen proeven (had hem in een vaporizer gedaan voor maximale smaak).

Ik sta nu op het punt om de Rainbow ZiZi te testen en zal wellicht zo een update plaatsen...
update onderaan
Knap staaltje genetics terouwns:

Update: de Rainbow ZiZi ruikt niet eens naar wiet, ik snap niet hoe dat mogelijk is. De geur is mild op de neus (niet dat prikkende zure) en doet mij denken aan wasverzachter die een lichte, zoete geud heeft. De geur is echt heel uitnodigend om er wat van te consumeren!.
De smaak is in mijn vaporizer exact zoals ik mijn zou voorstellen bij de geur. Dit wietje is erg zoet, flueelzacht over longen en buiten de zoetheid complex in smaak. Ik kan de smaak echt niet plaatsen, het was een compleet nieuwe smaakbeleving.
Kortom: echt een mega aanrader als je jezelf of een ander eens wilf trakteren op een premium wietje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwachf dat het wiet experiment zulke goede wiet zou hebben👍.