Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Schurk zei: En plassen is echt onmogelijk, maar ik hoor daar verder noot iemand over. Klik om te vergroten... Ik heb ook dat ik slecht plas aan opiaten, vooral oxycodon. Ik hoor daar ook nooit iemand over, erg apart"
"Waar ik me ook altijd over verbaas is dat artsen, ook psychiaters, heel vaak niet hebben uitgevogeld of geraden dat 'namaak' medicijnen (= totaal ongereguleerde volwaardige 'medicijnen') zoals etizolam, kratom en 2f(m)a, en dat terwijl ze vaak wel weten dat amfetamine en dexamfetamine bijna hetzelfde is en dat heel veel andere dopaminerge medicijnen en drugs qua werking heel erg dezelfde werking hebben"
"Don Draper zei: Wist je dat ibuprofen het THC effect teniet doet en dat mensen op Reddit het gebruiken bij wiet afkick verschijnselen 😂 Klik om te vergroten... Geldt dit voor alle NSAID's? Heb je hier meer informatie of een link van?"
"Raver zei: NSAID'S zijn zeer schadelijk voor je. Helemaal bij langdurig gebruik. Ik zou je toch sterk adviseren om zsm hiermee te stoppen. Als je geen maagproblemen of erger hieraan wilt overhouden. Ik hoor vaker artsen spreken over het feit dat ze niet begrijpen dat Ibuprofen een vrij verkrijgbaar middel is. Klik om te vergroten... Deze klachten kunnen bovendien langdurig en in een uiterst geval chronisch zijn Ik ka hiernaast sowieso vertellen dat ik al een half jaar veel pijn heb door een klacht en zo goed en zo kwaad als het kan combineer ik paracetamol (geen NSAID, weet ik) en naproxen (allemaal onder toezicht van een arts) en de maagklachten hebben al mijn eetplezier afgepakt dus dat wil je echt niet. In een 'open' maagplek eten stoppen wekt bovendien nogal braakneigingen op."
"Ik wil dat het vooral pijn bestrijdt (ik heb een niet lichte gewrichtsklacht, vandaar ook tramadol op recept) en als ik er van in slaap val ben ik er ook blij mee"
"Als je zijn geboortedatum weet kun je ook zorgafspraken maken, ik kan dat in elk geval voor mijn vriend dus wellicht moet je wel doen alsof jullie homo zijn. Maar vaak als iemand bij een zorgafspraak niet komt opdagen krijgt diegene een boete van 10-50 euro"
"Hoi allen, Ik vroeg me ten eerste af hoe en of jullie pyrazolam oplossen in water om het te nemen met een doseerspuit. Het lost bij mij gewoon niet op, het blijft een redelijk zwaar poeder want het blijft ook nog eens op de bodem van de doseerspuit liggen waardoor het idee van in kleine beetjes doseren niet bepaald lukt. Hebben jullie tips? Bijvoorbeeld een ander middel om het in op te lossen? Alcohol neem ik er in ieder geval liever niet bij. Hiernaast vroeg ik me af hoe laat voor het slapen jullie het nemen. Omdat je het eigenlijk niet voelt opkomen zoals andere benzo's en etizolam is het mij niet echt duidelijk wat het beste werkt en om nou met zo'n verslavend middel minstens 10x te trial-en-error'en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik slaap in elk geval lekker door op lage doseringen dus óf het werkt traag in of ik moet ook niet verwachten dat het merkbaar inwerkt. Dat laatste hoeft overigens ook niet en daar is waarschijnlijk sowieso sprake van als ik andere ervaringen hier lees. Wat is jullie ervaring op dit gebied? Nou heel erg bedankt als jullie jullie ervaringen willen delen en als jullie hier artikelen of andere informatie dan ervaringen hebben hoor ik het graag"
"Dank voor je reactie trouwens nog, laat het feit dat ik erg traag reageer maar tekenend zijn voor het feit dat ik het niet vaak gebruik. Klopt het dat het zeer traag oplost in propyleenglycol? Sinds gisteren wordt de vloeistof rondom de brokjes pyrazolamkleurig maar er zitten nog steeds meer brokjes in dan zijn opgelost (denk ik). Om terug te komen op je vraag hoeveel ik heb: erg veel (kleinste hoeveelheid trouwens), als ik in dit tempo blijf gebruiken heb ik tot pensioensgerechtigde leeftijd genoeg dus wellicht gooi ik het op een dag weg"
"Nee ik heb ook pillen maar ik gebruik maar ik gebruik maar gedeeltes ervan want ik heb minder nodig. Maar jeetje wat een doseringen heb jij nodig! Ik weet niet of je op tips of meedenken zit te wachten maar weten professionals dit? Zijn er geen andere oplossingen (pun niet intended)?"
"Hoe gaat het nu? Ik zie dit net en ik zie dat je helemaal niet zoveel reacties hebt gehad. Ik heb maar een tip en dat is hulp zoeken. Het gaat in een hele korte tijd (een paar jaar) echt snel met je en hoe jonger je dat soort dingen doet, hoe moeilijker je er nog vanaf komt dus je doet jezelf echt een enorm plezier als je nu je leven weet om te gooien. Voor deze leeftijd geldt ook een stuk meer dat ze je gelijk willen opnemen dan als je nog een paar jaar wacht, dan is het je eigen probleem en hebben nieuwe tieners voorrang. Ik vind het verder heel moeilijk en triest om te lezen, het is voor mij zo kort geleden dat ik je leeftijd had, en een deel van de mensen die ik ken die dit deden hebben hun leven omgegooid (oa door opgenomen te worden) en zijn echt 'normaal' geworden en niet meer met zichzelf in de knoop, en een deel is afgegleden naar een plek die je niet wil kennen maar vgm wel al van dichtbij hebt gezien. Als je het nog niet hebt gedaan, zoek hulp!"