Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. XTC / MDMA 2. Wiet 3. Truffel thee, ja echt alleen in thee, anders zijn ze er al uit voor de trip begint"
"Dat ligt denk ik aan degene bij wie je het koopt, misschien met een weegschaaltje na wegen na de volgende aankoop? Meten is weten"
"FredKroket zei: Ik heb het vermoeden dat ik ook add heb. Maar geen diagnose. Klik om te vergroten... Ik heb dat vermoeden ook, maar ook geen diagnose. Vind het zelf ook geen meerwaarde hebben om er nu nog achteraan te gaan. Ik heb altijd al moeite gehad met concentratie op taken die ik moet of graag zou willen uitvoeren. Afgelopen donderdag voor het eerst 20ug 1p-lsd genomen. Ik heb heel erg lang niet zo'n goede dag gehad. Programmeren ging lastig, maar ik heb een veel te vieze pc 3 uur lang schoon gemaakt en 2 uur lang muziek gemaakt, beide met een hyperfocus. Muziek maken deed ik eerst veel meer, maar laatste 2 jaar hield ik dat niet langer vol dan 10 minuten. Heel erg van genoten. Ook MDMA geeft mij heel veel rust in plaats van energie. Ik kan dan uren stil op de bank zitten met me koptelefoon."
"debkb zei: Een diagnose is niet zaligmakend maar geeft je wel toegang tot medicatie. Best veel mensen hebben daar echt baat bij, dus dat is nog iets om te overwegen. Ik word ook eerder rustig van MDMA dan energiek, en best vaak ook introvert. Afgelopen weekend nog. Misschien is dat een teken dat ik iets teveel heb genomen. Klik om te vergroten... Ja heb je gelijk in. Heb er ook wel over nagedacht. Maar op dit moment ga ik er niet achteraan. Ik heb het vermoeden ook pas een half jaar, nadat ik het met een goede vriend die wel in dat traject zit het erover had. Er waren toch wel heel veel dingen waar ik nooit bij stil stond en als "normaal" ervaarde. Ik probeer er nu zelf anders mee om te gaan, eerst is kijken of dat werkt. Voor me gevoel doe ik het namelijk niet "slecht" in me dagelijks leven. Maar productiever kan het wel."
"uptempoduif zei: dagelijksgebruik van soms 1 tot 4gr per dag Klik om te vergroten... uptempoduif zei: xtc mdma 3mmc of 4mmc Klik om te vergroten... Dit zijn allemaal drugs waar je 3 maanden pauze tussen zou moeten laten na gebruik. Door het zoveel en zo vaak te gebruiken is de lol er snel af, nu maar ook in de toekomst. Beste lijkt me om iets te vinden dat je nuchter ook leuk vind om te doen."
"Bedankt voor de uitgebreide info! Net een pannetje gemaakt."
"Iets van een kush doet het altijd goed voor mij. Niet direct na het roken, uurtje erna ongeveer."
"Casrus zei: op de 'mogelijke' drugs-gebruikerslijst te staan lijkt me niet zo handig Klik om te vergroten... Kunnen ze helemaal niks mee. Wie weet gebruikt de dealer wel een tweedehands telefoon en stond jou nummer daar nog in, of heb je een keer een verkeerd nummer gebeld etc."
"Eduardo zei: We hebben het niet over amfetamine, mdma of thc hier Klik om te vergroten... Je vraagt het over 3MMC, die kan je toevoegen aan het bovenstaande rijtje. Eduardo zei: Is het vergelijkbaar met pep, 4f of mdma, dan skip ik dit idee sowieso. Klik om te vergroten... Heb je het dus ook nog nooit gebruikt en wil je het nu voor de eerste keer doen terwijl je BOB bent?"
"Pan zei: Wat weg is: de ervring van elektrische vonkjes of knettertjes in achterhoofd en nek/rug. Klik om te vergroten... Is dit ook niet iets wat voorkomt als je te veel hebt gebruikt in een sessie?"