Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Ik heb een uurtje geleden voor het eerst O-DSMT genomen. Een tablet van 50 mg. Ik heb zeer weinig ervaring met opiaten (wel eens codeïne tegen het hoesten en tramadol tegen kiespijn, maar dat is lang geleden). Gebruik af en toe wel Kratom in vrij hoge dosissen (gemiddeld 12 tot 15 gram op een avond), maar dat is hooguit een tot twee keer per week. Laatste keer was inmiddels 3 weken geleden. Ik voel me nu wat meer ontspannen dan normaal, maar merk er verder niet heel veel van. Ik overweeg nog 25 mg bij te nemen of er wat kratom bij te nemen, maar kan zo snel niet vinden of dat een verstandig idee is. Betreft redelijk hoge kwaliteit red maeng da. Zou het kwaad kunnen om een voor mij relatief kleine dosis kratom bij te nemen of beter 25 mg O-DSMT? Ik heb de komende dagen geen verplichtingen, dus als het vannacht laat wordt, is dat verder geen probleem."
"Het gevoel is toch wel lekker. Niet echt van de wereld ofzo, maar gewoon lekker ontspannen en nog zorgelozer dan normaal. Heb het laatste half uur 1 drankje op (kwart liter van 4,5%) en zojuist een thee met 3 gram kratom. Afhankelijk van hoe ik me over een een uurtje voel neem ik dan nog een keer 3 gram kratom of 25 mg O-DSMT."
"Uiteindelijk nog 25 mg O-DSMT, 2 gram kratom en nog eenzelfde drankje erbij gepakt. Totaal dus 75 mg O-DSMT, 5 gram kratom en 2 licht alcoholische drankjes. Nu merk ik toch wel heel duidelijk dat ik onder invloed ben. Fijne buzz door mijn lichaam en vooral mijn hoofd heen, superontspannen en mijn coördinatie is wat afgenomen. Hartslag in rust is ongeveer 70, waar dit normaal bij mij ongeveer 80 is. Nog even een beetje voor de tv hangen en vermoedelijk heerlijk slapen daarna. O-DSMT heeft me toch wel positief verrast. Ga ik nog wel eens vaker doen, maar niet regelmatig, omdat het geen stofje is waar je verslaafd aan wilt raken. Volgende keer ga ik het zonder kratom proberen in een iets hogere dosis. Waarschijnlijk 50 mg en na 2,5 uur nog een keer 50 mg. Ook geen alcohol erbij, maar misschien wel een klein beetje indica weed."
"3-fa snuiven heb ik een aantal keer gedaaan en die 2-fa/3-fa pellets ook wel eens geslikt. Ik vind persoonlijk de pijn bij snuiven wel meevallen en duurt ook maar heel kort. Effect is voor mij vergelijkbaar met slikken, maar uiteraard begint het eerder te werken en ben je er ook weer wat eerder van verlost. Ik heb overigens geen extreme hoeveelheden geprobeerd. Vaak 60 tot 100 mg per sessie met een uitschieter tot ongeveer 200 mg."
"Nogmaals naar de tandarts en/of huisarts gaan en aangeven dat je echt sterkere pijnstillers nodig hebt, lijkt me de beste optie. Als bij de huisarts/tandarts geen historie van middelenmisbruik bekend is, kan ik me niet voorstellen dat ze echt niets geven. Hoewel ik geen voorstander ben van zelf medicatie, zou kratom mogelijk nog iets voor je kunnen doen. Vooral rode strains schijnen behoorlijk goed tegen pijn te werken. Ik zou er dan wel ibuprofen of een andere NSAID (naproxen of diclofenac) bij nemen, deels ook vanwege de ontstekingsremmende functie. Hoewel ik zelf af en toen een redelijk hoge dosis kratom gebruik, doe ik dat persoonlijk niet als pijnbestrijding. Ik heb geen last van chronische pijnen en gelukkig een erg hoge pijngrens (had een hele tijd geleden een ontstoken kies en behoorlijk wat kiespijn. Er moest een wortelkanaalbehandeling komen, maar dat kon nog niet, omdat eerst de ontsteking wat af moest nemen. Ik kreeg toen tramadol en een antibioticum voorgeschreven. Antibioticum heb ik natuurlijk gepakt, maar na 1 tramadol besloten om de pijn op eigen houtje te trotseren. Toen ik een week later terug ging naar de tandarts, was de zenuw al afgestorven en kon de wortelkanaalbehandeling doorgang vinden zonder verdoving). Wat ik wel erg prettig vind aan een hoge dosis kratom is dat zorgen een tijdje helemaal weg zijn er je er heerlijk op kunt dromen. Eventueel in combinatie met een klein beetje hash of wiet."
"Hoi, Ik ga volgende week weer een keer naar een wat groter feest en ben van plan dan wat te gebruiken. Heb alleen deze keer geen zin om MDMA te gebruiken, omdat ik graag wat helderder blijf en MDMA voor mij persoonlijk niet lang genoeg werkt (na 2,5 tot 3 uur is de lol er wel een beetje vanaf). Bedoeling is dat ik wat vrolijker en actiever ben en de muziek meer waardeer. Ik vind het leuk om af en toe een dansje te wagen, maar hoef niet de hele dag als een stuiterbal rond te springen. In het verleden wel goede ervaring gehad met 6-APB, maar wil een keer iets anders en bij voorkeur ook energiekers. Eventueel zit ik ook te denken aan combineren van 6-APB met een gefluoriceerde amfetamine, maar weet dan niet welke en in hoe verre dit extra toxisch is. Cathinonen heb ik al heel lang niet gebruikt. Rond 2010 wel een aantal keer 4-MMC, wat ik erg leuk vond, maar ik lees dat de huidige cathinonen hier niet bij in de buurt komen. Iemand advies?"
"Bedankt voor je reactie. Zit niet echt meer in het wereldje, dus zou even na moeten vragen bij vrienden/kennissen. Visuals heb ik zelfs liever niet. Vrolijk, vol energie, dan is het eigenlijk wel genoeg. Zou ook leuk zijn als ik er wat bij kan drinken, zonder de schade voor mijn lichaam al te zeer op te laten lopen. Zal eens zoeken op 4-FMA."
"Bedankt voor jullie reacties. Ik heb wat opgezocht over 4-FMA en dat bevalt me wel. Blijkbaar is de dosis best belangrijk bij dit spul. Ik ben voorlopig van plan om te beginnen met een startdosis van 100 mg (oraal) en dan 1 tot 2 uur later nog een keer 50 mg bijpakken. Ben trouwens een man van 85 kg. Meer ideeën of visies blijven uiteraard welkom."