@Jazz35 , Uit diverse reacties hier op DF blijkt, dat er nog steeds mensen komen die overwegen om benzo's te gaan nemen voor verschillende redenen, en dat zijn mensen die ( nog) niet weten waar zij aan beginnen.
Het is meestal niet meteen duidelijk of zij ervaring hebben met benzo's en hun gevaren.
Daarom waarschuwen wij mensen die aan de benzo's willen gaan, vaak blijkt dat deze mensen de horror verhalen niet gelezen hebben, of dat zij de andere waarschuwingen eveneens niet gelezen hebben.
Het is deze groep mensen aan wie wij tenminste ik, graag deze waarschuwing willen geven.
Het is allemaal goed bedoeld. Wij weten zelf uit ervaring hoe afschuwelijk een benzoverslaving is en daar willen wij alvorens er opnieuw mensen misschien aan verslaafd raken, bekendheid aan geven.
Soms is dat niet nodig nee.
Maar het spreekwoord zegt: een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik denk dat je deze kwestie uit deze hoek zou kunnen bekijken.