#1
Waar ben je mee bezig? Dit moet je niet aan de huisarts vragen, maar bij jezelf afvragen.Vanmiddag na 1 tablet van 0.5 mg na 1,5 uur echt 3 uur heel diep geslapen. Ik heb dit vergeten te vragen aan de huisarts, maar moet even kijken hoeveel uur er tussen de inname moet zitten.
0,5 mg is een flinke dosis en moet je gewoon echt niet willen.
Neem alleen als je het echt nodig hebt en misschien had je beter 0,25 kunnen nemen.
Verder natuurlijk doen wat je wilt, maar vergeet niet dat je als het ware aan de heroïne zit, met als nadeel dat het nog veel meer gevolgen heeft zodra je gaat afbouwen.
Zelf ben ik zeer afhankelijk geworden aan 0,25 mg per 24 uur. Maar ik kon al rustig worden van 1/4de pil 4x per etmaal.