#1
De laatste dagen kan ik gewoon helemaal niets meer als huilen/schreeuwen/jammeren en voel me 24/7 bang voor mezelf, uitzichtloos en ondraagbaar depressief met nare gevoelens/gedachten. Geen idee hoe ik hier uit moet komen, echt zo onrustig en paniek hele tijd dat ik nog geen afleiding meer kan vinden. Fysiek ook echt helemaal leeg….elke nacht om 3 uur wakker en enorme paniek en geen uitweg meer zien en niet meer slapen. Echt afschuwelijk, geen leven zo, ondraaglijk. Kan nergens tegen wat er om me heen gebeurt, alle info is teveel.
Is dit normaal, zit op dag 15 nu, maar trek het echt voor geen meter meer. Durf en kan haast niets meer. Helemaal moegestreden…..
Is dit normaal, zit op dag 15 nu, maar trek het echt voor geen meter meer. Durf en kan haast niets meer. Helemaal moegestreden…..