#1
Dankjewel, maar opname bij de GGZ gaat me niets brengen. Ze zetten je letterlijk in een kamer en dan zit je daar…alleen. Ben blij dat m’n gezin me nog steunt onder deze omstandigheden. Als dat weg zou vallen ben ik echt m’n veiligheid kwijt.
Hebben jullie tips voor de stekende ontwenningspijnen en fysieke ongemakken, word er helemaal gek van van alles wat er in m’n lijf gebeurt. Vraagt zoveel energie. Niet te doen…Daardoor mega onrustig en opgefokt.
Heb al magnesium gepakt maar doet niets tot nu toe.
Alleen vraag ik me af of het hevige spierpijn is of eerder zenuwpijn
Heb het ook in het hoofd inclusief hoofdpijn, duizelig erbij
Hou die gedachte vast !maar gelukkig niet zo’n heftige horror gedachten/gevoelens qua doodsgedachten als de afgelopen 2 dagen.
Lieve @Dutchie85 , vergeet niet dat je al dagen, misschien wel weken niet of nauwelijks slaapt. Dat heeft een enorme weerslag op je lijf en energielevels. Die lichamelijke spanning en de pijn die daarmee gepaard gaat is ronduit kut, en dat is nog zacht uitgedrukt.Lichamelijk echt hele akelige reacties op dit moment. Alles krioelt door m’n lijf en doet pijn en staat aangespannen. Ook in gezicht. Alsof je opgevreten wordt van binnen. Nog niet eerder op deze manier. Energie valt ineens helemaal weg ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."